bkv

7: bkv reviews van werknemers

Prima organisatie

Jarenlang contact gehad en in december had ik interesse in een baan via BKV. Binnen een week was het geregeld en kon ik aan de slag. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Pluspunten

Korte lijnen, snel schakelen.

Minpunten

Door Covid nu (nog) weinig binding omdat ik alleen online contact heb gehad met BKV.

BKV is een werkgever die mijn grenzen én die van anderen verlegd

Bij BKV, als werkgever, kan ik de ondernemer in loondienst zijn. Ik krijg de ruimte om vooruit te denken, slagvaardig te zijn en voor onze zorgprofessionals en zorginstellingen nieuwe oplossingen in te zetten. Vernieuwend en toekomstbestendig. Ik heb het geluk om te werken met bevlogen, betrokken collega's, die altijd net een stap extra zetten. Dit zorgt altijd weer voor een aangename verrassing.

Pluspunten

gericht op sportieve samenwerking letterlijk en figuurlijk

Gemotiveerd gedreven team om mee te werken

BKV is een gedreven bedrijf. Met veel knowhow en professionaliteit in huis. Kennisdeling en collegialiteit staan hoog aangeschreven. Waar lol en verdriet gedeeld kan worden.

Met plezier naar je werk!

Plezier in ons werk drijft ons iedere dag weer om mooie stappen te zetten; voor BKV maar ook voor onszelf! Dat maakt dat je bij BKV onderdeel bent van een fijne groep enthousiaste en hardwerkende collega's.

Een gedreven en enthousiaste club collega’s

Dynamische werkomgeving en geen één dag is hetzelfde bij BKV. Er is ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan alle BKV’ers altijd voor open.

Productieve, enthousiaste en open werkomgeving

Gezellig bedrijf met een open sfeer en veel passie.

Gemotiveerd, vooruitstrevend team

Het BKV team biedt een unieke combinatie van online en offline expertise, die met enthousiasme wordt ingezet om zorgprofessionals en zorgorganisaties op een persoonlijke manier van dienst te zijn. Dat gaat veel verder dat het samenbrengen van vraag en aanbod. Door het brede (inter)nationale netwerk en de ´helicopterview´ groeit BKV razendsnel als kennis- en adviespartner in de zorg. Het team is gedreven, eerlijk en oplossingsgericht. Hard werken gaat hier samen met gezelligheid en collegialiteit.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij bkv. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over bkv per locatie

• bkv