Biggym

21: Biggym reviews van werknemers

Goede leeromgeving met veel kans om jezelf te ontwikkelen

Ik heb enige tijd voor BigGym gewerkt. Tijdens mijn werkperiode hier, heb ik mezelf veel kunnen ontwikkelen met behulp van de bedrijfsleider die veel kennis van sport had. Ook de kennismaking bij BigGym vond ik positief. Het sollicitatieproces werd snel opgepakt, waardoor ik vrijwel direct na mijn screening aan de slag kon.

Pluspunten

Flexibele werktijden, gratis sporten, gezellig team

Minpunten

Meer collega's op oproepbasis aannemen

Super team. fijne werkgever. Staan geheel achter je

Vanaf dag 1 bij BIGGYM Den Haag voelde ik een fijne relaxte sfeer.Mocht er naar enige tijd de spinning-lessen verzorgen.Geleidelijk aan kreeg ik meerde groep-lessen tot mijn beschikking, dat zowel door de leden als mijzelf als uiterst plezierig wordt ervaren.Nu mag ik er als invalkracht werken en ben ik er trots op om met zulke fijne collega s te mogen werken.Sollicitatie-gesprek was uiterst positief en werd op een geweldige manier ontvangen.Ben de gelukkigste man van Den Haag dat ik hier mag werken en ga er fluitend hee.

Pluspunten

gratis kleding en vrij sporten in heel Nederland

Minpunten

geen enkele

Veel toezegging maar geen verandering

Als EX-bedrijfsleider kan ik je vertellen verder te zoeken, er wordt geen waarde gehecht aan jou als persoon. Veel loze beloftes en slechte communicatie vanuit het hoofdkantoor. Ik kan een hele waslijst opnoemen maar concreet samengevat, bespaar jezelf een hoop ellende en ga elders werken. Zelfs wanneer je ziek bent moet je savonds om 23:00 naar de gym om te sluiten.

Pluspunten

Gratis lidmaatschap

Minpunten

Onderbezetting

Zou het niet doen!

Bedrijf waar mensen op posities staan in de zaal die de ballen niet snappen van het Vak zelf. collega's die elkaar zwart maken. Op kantoor weten ze nauwelijks wat er gebeurd.Houd er ook rekening mee dat als je je contract moet tekenen dat je je reiskosten etc heen en terug zelf moet bekostigen en ook niet terug krijgt. Mijn advies zoek een ander bedrijf in de fitness.

Pluspunten

De sporters.

Minpunten

Onbetrouwbare leiding.

Slecht doe het niet

Hoofdkantoor spoort voor geen meter. Er is geen hart voor sport

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Verschrikkelijk hk, niks van een sport hart

Leuke snelgroeiend bedrijf waar veel doorgroei mogelijkheden zijn

Leuk bedrijf om voor te werken! Leuke collega’s en genoeg ruimte voor eigen ontwikkeling binnen het bedrijf. Gezellige sfeer op de werkvloer en veel bewegingsvrijheid.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht en gezellige sfeer

Mogelijkheden voor zelf omplooing binnen de vestiging maar slechte arbeidsvoorwaarden

Mogelijkheid om daarnaast zelf nog fitness activiteiten zowel werkgeralteerd als beoefening in de vestiging uit te voeren is een grote plus. Maar de secundaire arbeidsvoorwaarden en de verloning zijn zeer ondermaats daarnaast bied het bedrijf weinig tot geen mogelijkheden aan tot doorgroeien.

slechte werkgever!

zeer onprofessioneel bedrijf geven niks om hun personeel bv personeel in de gaten houden met de veiligheidscamera's, zien ze iets wat hun niet bevalt krijg je een belletje. 1 grote gaos waar het management niks aan doet. daardoor weet je nooit wat je moet doen of hoe iets werkt. waardoor constand fouten worden gemaakt en je voor gek staat bij de leden omdat je nooit wat weet. ze staan niet open voor feedback van leden of personeel, durf je wel wat te zeggen word je snel eruit gewerkt als je zelf al niet vertrokken bent door alle gaos. hierom komt en gaat personeel aan de lopende band. er is bij biggym maar 1 ding belangrijk en dat zijn de zakken vd baas. erg jammer! heel mooi pand en toffe omgeving om in te werken maar de mensen achter het bedrijf verpesten het helaas!

Pluspunten

omgang leden en leuke collega's

Minpunten

geen cao en pensioenregeling enz enz

Niet doen!!

Wil je volledig worden uitgeknepen? Klik dan vooral op de solliciteerknop. Je hebt geen CAO. Hierdoor bouw je bijvoorbeeld geen pensioen op. Als je het doorbrekend kan alleen het ontbreken van pensioensopbouw bruto zomaar €300 per maand schelen. Als je het ontbreken van een CAO bruto volledig doorbrekend, bekijk dan maar eens wat er van je loon overblijft... NIETS!

ZEER slechte ervaring. Vermijden!!

Je merkt meteen dat het een amateuristische bedrijf is. Je holt van links naar rechts om de problemen op te lossen die niks met jou taken te maken hebben. Je kan en mag je eigen functie niet uitvoeren. GEEN PENSIOEN!!! Zeer lage inkomen!! Ik raad je dus aan om dit bedrijf te vermijden!!!

Slechtste werkgever ooit

Een grote chaos, klachten die niet worden opgepakt, klanten worden niet serieus genomen, personeel wordt als slaaf behandeld. Personeel wordt om haverklap vervangen, geen management. Lessen die niet door gaan. Laag loon, geen pensioen regeling. Bonus van 250€ krijg je pas als je niet ziek bent het hele jaar.

Leuk met team de rest is niet veel

Werken met je collega’s op een locatie is gezellig en fijn net als het werken met leden. Helaas is er vaak het hoofdkantoor die er een potje van maakt waardoor je al snel in de problemen komt. Pensioensregeling kennen ze niet en het salaris is echt het uiterste minimum met een nihil kansje op een verhoging. Ben je ziek dan krijg je de eerste 2 dagen al niks en daarna 70%. Ik heb in mijn tijd bij biggym veel mensen zien komen en zien gaan en je en zou deze werkgever dan ook aan niemand aanbevelen

Gezellige en leerzame werkomgeving

Je werkt samen met gezellig mensen en in een leerzame werkomgeving

Leuk, gezellig, groeiend bedrijf!

Werk al een aantal jaar met veel plezier bij BigGym. Groeiend bedrijf met veel mogelijkheden, leuke collega's en een goede sfeer om in te werken.

Gezellig en snel groeiend bedrijf

Ik heb het onwijs naar mijn zin bij BigGym. Het is een leuk, gezellig en snel groeiend bedrijf. Super leuke collega's en een fijne werkomgeving!

Gezellige collega's en een leuke job!

Toffe sportschool waar ik elke dag met veel zin heenga. Gezellige collega's en en toffe leeromgeving waar initiatief wordt beloond. Vooral de groepslessen en complimentjes van sporters geven me een gevoel van waardering!

Mijn leukste bijbaan tot nu toe!

Tijdens mijn studie heb ik parttime bij BigGym gewerkt. Ik heb daar zoveel geleerd! Leuke collega's, fijne werktijden en altijd gezellig. Veel nieuwe sociale contacten opgebouwd. Wat ik fijn vond is dat ze flexibele werktijden hebben waardoor ik dit goed kon combineren met mijn studie! Het leukste vond ik om met mijn liefde voor de sport mensen te mogen motiveren en te coachen.

Leerzame en gezelige werkomgeving

Super gezellige sportschool, leerzaam met doorgroeimogelijkheden! Leuke collega's met veel kennis en goede begeleiding. Klanten komen hier graag voor de groepslessen

Gezellige werkomgeving waar initiatief gewaardeerd wordt

Als je van gezelligheid houd en bereid bent om hard te werken met voldoende fitness kennis in je macht, ben je bij BigGym aan het juiste adres. Daar krijg je namelijk voldoende ruimte voor. Het sociale contact met de leden vond ik het leukste. Ook de mogelijkheid om verschillende lessen te leren geven vond ik heel leuk. Ik heb kortom veel geleerd bij BigGym!

Gezellige Gym

Leuke Gym om te sporten, leuke leden en fijne collega's

Pluspunten

brede openingstijden

Minpunten

dat weten ze daar zelf wel

Algemene mening.

Ik heb eigenlijk geen minpunten op mijn periode aan te merken, waardoor ik hier zo met veel plezier stage heb mogen lopen en veel geleerd heb.

Pluspunten

Leuke collega's leuke werkomstandigheden.

Minpunten

Niks op aan te merken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Biggym. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Biggym met

Meer informatie over Biggym in populaire locaties

• Biggym