Big Bazar

Big Bazar Reviews

131 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 249 reviews

Fijne baan, maar soms wel een toxic werkplek

Ik heb hier 2 jaar gewerkt, en ben er over het algemeen positief over. Mijn leidinggevende was een prima vrouw, luisterde ook als je niet kon werken op een dag en zocht ook mee naar oplossingen. De collega's vond ik ook leuk, maar het is wel een toxic werkplek (er wordt bijvoorbeeld wel wat geroddeld over en door de collega's). Salaris is ok, het is het minimumloon. Op zondag werd ik wel dubbel betaald toen ik er werkte dus dat is wel fijn.Het werk zelf is prima te doen, ze verwachten wel dat je snel kan vullen, en dat is soms wel en soms niet te doen.

Pluspunten

Eetvergoeding als je s'avonds werkt, dubbel betaald op zondag, fijne leidinggevende

Minpunten

Beetje een toxic werkplek, salaris is vrij laag

zooitje ongeregeld

altijd chaotisch. je word zwaar onderbetaald. het loon zit strak tegen het minimum loon aan. je doet veel teveel voor het zielige loon dan je krijgt

Pluspunten

Minpunten

werknemer word niet als mens gezien

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met leuke doorgroeimogelijkheden.Het werk is erg afwisselend wat het erg leuk maakt, geen dag is het zelfde.

Pluspunten

Minpunten

Soms zware dozen

Leerzame en leuke samenwerking met mogelijkheden

Super leuke ervaring, van hulpkracht naar leidinggevende gegaan binnen 1 jaar. Je kan hier je eigen ding goed kwijt en er wordt rekening gehouden met persoonlijke situaties. Helaas weinig kans op vast contract. Daarnaast voerde ik de taken uit als leidinggevende als de filiaalmanager er niet was, maar daar wordt niet naar gekeken qua salaris.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, flexibel, leuke collega's

Minpunten

Weinig kans op een vaste aanstelling

Ga hier niet werken!

Het salaris is extreem laag. Ik werkte best veel uren. Zo 3 a 4 dagen in de week. En had maar 300 max 400 euro. Terwijl in een kledingwinkel verdiende ik voor dezelfde uren 700 a 800 euro! Ook was het vervelend dat je en de winkel in de gaten moest houden, en de kassa en dan ook nog het liefst tegelijkertijd vakken vullen. En dan zeuren als je even 1 seconde stil stond.

Pluspunten

Minpunten

Verder was alles gewoon slecht

Leuk en een nog opgroeiende bedrijf!

Leuk bedrijf, doorgroeimogelijkheden mogelijk en een fijne communicatie met de rayonleider.

Pluspunten

Minpunten

Salaris voorwaarden

Leuke en gezellige werkomgeving

Het is een leuke werkomgeving met leuke collega’s, helaas zitten er drukke dagen bij. Het is fijn om afwisseling te hebben door het ene moment kassa te draaien en het ander moment door de winkel te lopen.

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Minpunten

Drukte in de winkel

Je moet het zelf leuk maken.

Tsja wat zal ik zeggen eigenlijk. Als ze je niet moeten laten ze dat merken ook

Gezellige werksfeer

Je leert genoeg er word hard gewerkt en de collega’s zijn echt top om mee te werken.

Gezellige werksfeer

Elke dag is anders, er is altijd iets te doen. Je hoeft je eigenlijk nooit te vervelen 😊.

Wat een k** bedrijf

Salaris is laag. Werkdruk heb je niet erg. Maar het hoofdkantoor is een grote shitzooi. In je ziekte je contract verlenging geven en wanneer je weer aan het reïntegreren bent krijg je de volgende contract verlening niet. Wat een onzin. Gek goor bedrijf. En bij iedere big bazar is vaak een muizen plaag omdat het niet goed bijgehouden wordt.

Pluspunten

Werkdruk

Minpunten

Salaris hoofdkantoor zo wat alles.

T was prima als bij baan

Opzich een fijn bedrijf om te werken maar dit is zeker meer al bij baan en niet als partime of fulltime je krijgt standaart een hulpkracht contract 0 uren ze beloven van alles komen maar weinig na

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Te weinig uren

Gezellige werkomgeving maar laag loon

Big bazar is zeker een leuk en gezellig bedrijf om te beginnen, met erg leuke collega’s. Ze houden goed rekening met de roosters van school en als er een onduidelijkheid is vragen ze hoe het zit. De dagen verschillen echt heel erg, op de dagen dat er vracht binnen komt ben je daar vooral mee bezig, maar de dagen dat de vracht al verwerkt is, is er vrij weinig te doen, waardoor een dag dan erg lang kan duren. Verder heb je een vrij laag loon, als 16 jarige verdien je per uur 3,43 bruto, de communicatie binnen het bedrijf kan ook wel echt veel beter en dan vooral binnen het management en het kan weleens voorkomen dat als je bijvoorbeeld een hele dag ingepland staat dat je een berichtje krijgt 2 dagen van te voren dat je maar tot 13.00 hoeft te werken ook al sta je daar voor die hele week als enige dag ingepland. Als beginnend bijbaantje zou ik het wel aanraden.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Loon

Niet aan beginnen!

Van verkoopmedewerker naar vervangend bedrijfsleider zonder opschaling van het loon. In vrije tijd met mijn kind naar het werk moeten omdat het daar fout ging. Ivm Corona slechts noodopvang dus wij waren daarbij uitgesloten. Wat ik toen te horen kreeg dat ik mijn team laat stikken?!

Gezellig

Ik vond het wel leuk werken hier als bijbaan. Het is gezellig

Review op mijn tijd bij de big bazar

Ik vond het leuk daar te werken maar de comunicatie tussen de colega's gaat heel slecht daarom ben ik der ook weg gegaan. Ik heb wel veel geleerd.

Pluspunten

Je leerd veel zowel van het werk als van het doen en laten je levert geen half werk

Minpunten

De comunicatie tussen leidinggevende en andere werknemers

super accepterende werkplek maar...

er wordt heel veel geroddeld om iedereen heen. daarnaast is het een super leuke werkplek ze accepteren het ook als je iets minder kan en als je problemen hebt in je prive leven (ookal doen ze daar soms wel moeilijk over)

Erg gezellig om er te werken

Ik heb met veel plezier bij big bazar gewerkt en beb er veel van geleerd

leuke collega's gezellig filiaal

geen dag is hetzelfde diverse werkzaamheden en veel vrijheid binnen je filiaal. het is hard werken voor weinig.

leidinggevende verkoopmedewerker

als leidinggevende verkoopmedewerker 3 jaar gewerkt bij big bazar

Veel werken voor veels te laag loon

Ik werkte hiervoor bij een andere winkelketen en daar verdiende ik netto €7.20 per uur. En nu €5,03 bruto. Iets van €4.50 per uur. Ik ben 18 jaar. En vind het erg jammer dat er geen echte doorgroei mogelijk is. En dat je maar 2 tot 4 uurtjes per dag eigenlijk kan / mag maken omdat ze te weinig budget hebben in het filiaal om je te laten werken.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Loon. Afstand

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Big Bazar. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

3.5