Big Bazar
Je leert genoeg er word hard gewerkt en de collega’s zijn echt top om mee te werken.
Tsja wat zal ik zeggen eigenlijk. Als ze je niet moeten laten ze dat merken ook
Elke dag is anders, er is altijd iets te doen. Je hoeft je eigenlijk nooit te vervelen 😊.
Salaris is laag. Werkdruk heb je niet erg. Maar het hoofdkantoor is een grote shitzooi. In je ziekte je contract verlenging geven en wanneer je weer aan het reïntegreren bent krijg je de volgende contract verlening niet. Wat een onzin. Gek goor bedrijf. En bij iedere big bazar is vaak een muizen plaag omdat het niet goed bijgehouden wordt.
Pluspunten
Werkdruk
Minpunten
Salaris hoofdkantoor zo wat alles.
Opzich een fijn bedrijf om te werken maar dit is zeker meer al bij baan en niet als partime of fulltime je krijgt standaart een hulpkracht contract 0 uren ze beloven van alles komen maar weinig na
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Te weinig uren
Big bazar is zeker een leuk en gezellig bedrijf om te beginnen, met erg leuke collega’s. Ze houden goed rekening met de roosters van school en als er een onduidelijkheid is vragen ze hoe het zit. De dagen verschillen echt heel erg, op de dagen dat er vracht binnen komt ben je daar vooral mee bezig, maar de dagen dat de vracht al verwerkt is, is er vrij weinig te doen, waardoor een dag dan erg lang kan duren. Verder heb je een vrij laag loon, als 16 jarige verdien je per uur 3,43 bruto, de communicatie binnen het bedrijf kan ook wel echt veel beter en dan vooral binnen het management en het kan weleens voorkomen dat als je bijvoorbeeld een hele dag ingepland staat dat je een berichtje krijgt 2 dagen van te voren dat je maar tot 13.00 hoeft te werken ook al sta je daar voor die hele week als enige dag ingepland. Als beginnend bijbaantje zou ik het wel aanraden.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Loon
Van verkoopmedewerker naar vervangend bedrijfsleider zonder opschaling van het loon. In vrije tijd met mijn kind naar het werk moeten omdat het daar fout ging. Ivm Corona slechts noodopvang dus wij waren daarbij uitgesloten. Wat ik toen te horen kreeg dat ik mijn team laat stikken?!
Ik vond het wel leuk werken hier als bijbaan. Het is gezellig
Ik vond het leuk daar te werken maar de comunicatie tussen de colega's gaat heel slecht daarom ben ik der ook weg gegaan. Ik heb wel veel geleerd.
Pluspunten
Je leerd veel zowel van het werk als van het doen en laten je levert geen half werk
Minpunten
De comunicatie tussen leidinggevende en andere werknemers
er wordt heel veel geroddeld om iedereen heen. daarnaast is het een super leuke werkplek ze accepteren het ook als je iets minder kan en als je problemen hebt in je prive leven (ookal doen ze daar soms wel moeilijk over)
Ik heb met veel plezier bij big bazar gewerkt en beb er veel van geleerd
geen dag is hetzelfde diverse werkzaamheden en veel vrijheid binnen je filiaal. het is hard werken voor weinig.
als leidinggevende verkoopmedewerker 3 jaar gewerkt bij big bazar
Ik werkte hiervoor bij een andere winkelketen en daar verdiende ik netto €7.20 per uur. En nu €5,03 bruto. Iets van €4.50 per uur. Ik ben 18 jaar. En vind het erg jammer dat er geen echte doorgroei mogelijk is. En dat je maar 2 tot 4 uurtjes per dag eigenlijk kan / mag maken omdat ze te weinig budget hebben in het filiaal om je te laten werken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Loon. Afstand
Dit is een heel leuk en gezellig team. We hebben lol samen, maar doen ook wat we moeten doen. Ik ben blij met het werk wat ik hier doe en zal het niet beter kunnen wensen.
Pluspunten
Gezellig
Geen fijne werkomgeving. Word in je vrije tijd lastig gevallen door de baas via WhatsApp. Blijft maar berichtjes sturen over wat ik fout deed en moest doen. Hele slechte WiFi verbinding waar door ik op me data alles moest checken. Zelf was de leidinggevende nooit aanwezig. En mocht ze een keer wel aanwezig zijn stond ze langer ingepland dan dat ze aanwezig was.
Totaal niet collegiaal leidinggevende geeft duidelijk aan niet te willen hebben dat er geroddeld word vervolgens zelf de grootste roddeltante Je moet klaar staan op alle momenten van de dag om te kunnen invallen Vrij vragen heeft geen nut word niet geaccepteerd En er word bakken goud belooft maar je bent gewoon een sloofje
Er achter gekomen dat ik dit werk 10x niks vind. Het contact met klanten super leuk maar daar blijft het bij. Bij het solliciteren was ik direct al aangenomen toen ik me eigen voorstelde.
Het is erg armoedig naar mijn mening. Je krijgt te weinig betaald voor wat je doet
Pluspunten
Het is gezellig
Minpunten
Te weinig geld
alleen op pauses, 4 persoonen max per dag werken, alles is onduidelijk en doen de moeite niet om het uit te leggen.
Pluspunten
10% korting
Minpunten
all het overigen!!!
Ik ben altijd goed bezig en tevreden als je verkoopmedewerker en winkelmedewerker werken.