Bezorgdekrant.nl

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Bezorgdekrant.nl als Bezorger (m/v)

Bezorger (m/v)13 reviews

Wissen
2,8Salaris en arbeidsvoorwaarden

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 19 reviews

Bezorgroute Auto (Niet Doen)

Ik doe de wijk met de auto omdat het een buiten wijk is en te veel uitelkaar ligt. Met de brandstofprijzen van nu haal je er geen extra uit. Je hele dag en nacht ritme is verstoord 6 dagen om 3 uur me bed uit en om half 6 weer thuis.Je zou per uur moeten betaald krijgen. Maar dat is het bij lange na niet.Ik zou het niet aanbevelen laat ze van de kranten zelf maar eens 3 weken lang de krant bezorgen. Is mijn adviesIk stop binnenkort ivm mentale klachten wat ik door slaap tekort naast drukke gezin 3 kids onder de 5 jaar. Wanneer je mentaal niet meer kunt ivm ongeval tijdens de route geven ze ook niet thuis. Net als begrip om die reden dat ik moet stoppen. Vervanging dien je zelf te regelen bij ziekte. Laat ze de krant maar digitaal versturen naar hun abbonees is mijn advies.

Pluspunten

Minpunten

Verstoord dag nacht ritme, slechte betaling, geen extra, te veel stress.

Nooit aan beginnen

werkplezier verpest door de regionale depothouderzijn wil moet geschiedenDoet werk niet naar behoren als je om iets vraagt krijg je het niet Nieuwe bezorgers krijgen bonus maar de vaste bezorgers die al jaren lopen krijgen een schrale troost of nikswil je niet in de stress raken ga dan nooit kranten lopen zeker niet in de regio ZO Drenthe want van die regionlae depothouder zal je niet vrolijk worden

Informatie over Bezorgdekrant.nl

Gebaseerd op 4 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Vertrouwen in collega´s
  • Geen stress
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Duidelijk doel

Flexibel en zelfstandig

Ik werkte voor een paar maanden krantenbezorging het was leuk want het is zeer flexibel en vlot gegaan Helaas werkte de tijden persoonlijk minder goed dan gedacht en kwam ik daardoor te laat mijn slaappatroon was weggegaan zonder dat ik op het begin er vanaf wist doordat ik later was 1 dag niet aanwezig was zonder te vermelden en daarna niet afwetend of ik moest werken vanwege lockdown ben ik ontslagen zonder duidelijke waarschuwing

Pluspunten

Minpunten

Tijden en communicatie

Begin er nooit aan

Ze zijn op het heldere idee gekomen om wijken samen te gaan voegen,met als gevolg dat je 2 wijken voor een loopt(voor hetzelfde geld)maar wel de zelfde looptijd van 2 wijken.Ze behoren het minimumloon te betalen,maar daar kom je bij lange niet aan(wetsovertreding),vakantiegeld is nergens terug te vinden(dit hoor je wel te krijgen,verder heb je geen vakantiedagen en ook geen doorbetaalde vakantiedagen.Vervanging moet je zelf regelen,veelal is dit een groot probleem,niemand wil meerdere wijken erbij.Vroeger kreeg je een kwaliteitsbonus van 21euro brt per wijk,dit is ook wegbezuinigd,om tot het minimumloon te komen.Geen kerstpakket,dit is ook wegbezuinigd.Verder wordt er geadverteerd met "riante" bedragen,de schijn bedriegt,hier moet je nog wel belasting over betalen.Verder door heel Nederland staan per dag honderden wijken open,het gevolg van de niet al te beste betaling,en dat bezorger er daarom mee stoppen.

Officiële reactie van Bezorgdekrant.nl

6 mei 2021
Beste,Wij vinden het vervelend dat jij deze problemen hebt ondervonden.Zou je contact met ons willen opnemen via Info@bezorgdekrant.nl?Dan kunnen we samen kijken of we dit kunnen oplossen.We horen graag van je.Met vriendelijke groet, Bezorgdekrant.nl

Krantenbezorger door weer en wind

Zeer slecht betaald per uur. Wordt je een keer ziek heb ik de plaats vervanger zelf moeten betalen. Zelfs nog meer per uur dan ik zelf verdiende bij de krant. De beloofde extra's zoals de startbonus van €250 heb ik nooit gekregen. Zelfs het regenpak heb ik nooit ontvangen.

Pluspunten

Zelfstandig werken

Minpunten

Slecht betaald, Ben je ziek moet je je plaatsvervanger nog meer loon betalen dan dat je zelf verdient

Officiële reactie van Bezorgdekrant.nl

6 mei 2021

Leuke baan, slechte verdiensten.

Het bezorgen van de ochtend en/of middagkrant is een leuke bezigheid, echter verdient het beneden het minimum uurloon. Ze praten over €10,30 per wijkuur, maar ze vergeten erbij te vermelden dat de belasting niet wordt ingehouden, dus gaat er over dat bedrag nog eens 30% belasting af, wat je aan het eind van het jaar mag betalen aan de belastingdienst.Als je gaat bezorgen bij DPG Media (Persgroep) dan zit je qua extraatjes wel goed, ze hebben o.a. de week van de bezorger, iets lekkers tijdens Sinterklaas & Pasen, en de winterbonus regeling. Op diverse feestdagen waar gelopen moet worden, krijg je dubbel uitbetaald. Andere feestdagen ben je (onbetaald) vrij.Na 3 maanden goed bezorgen, krijg je een leuke startpremie van c.a. €200,-Ook zijn er diverse win acties waar je aan mee kunt doen via de bezorgers portaal (output-online).Ook moet je zelf vervanging regelen bij ziekte of bij vakantie. In de praktijk is dit echter vrijwel niet te doen. Bezorg je via het Mediahuis? (TMG) Gecondoleerd. Dit bedrijf doet niks extra's voor hun bezorgers.

Pluspunten

gratis regenpak, als je bij DPG gaat bezorgen leuke extraatjes.

Minpunten

Helaas lage loon voor het arbeid dat je doet, bezorg je voor het Mediahuis? Die doen niks extras voor hun bezorgers.

verdiende goed

Je werkt veelal op jezelf, heel prettig. Muziekje luisteren en kranten rond brengen vroeg in de ochtend. verdiende goed voor de leeftijd en je kreeg veel extra's.

handige bijbaan naast mijn studie

elke dag voor mijn studie de dag vroeg beginnen met kranten lopen. Het nam weinig tijd in beslag en ik kreeg een aardig loon.

Pluspunten

Neemt weinig tijd in

Minpunten

vroeg opstaan

Makkelijk geld verdienen

Positief Aardige depothouder Fijn om zelfstandig te kunnen werken met een muziekje op en zelf je tijd te kunnen bepalen wanneer je werkt Je bent maar een uurtje per dag kwijt en de rest ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt Negatief Als je 's nachts ziek wordt is er geen vervanging Door de bezuinigingen word de vergoeding/arbeidsvoorwaarden steeds slechter Als je een nachtbraker bent (zoals ik) is het geen goed baantje voor je slaapritme

Productieve en gezellige sfeer elke ochtend

Het is heel eentonig werk, je moet elke ochtend het zelfde doen. Af en toe heb je een mutatie in je wijk maar daar blijft het bij. Met mijn collega's heb ik weinig contact omdat ik hen alleen zie bij het ophalen van de kranten. Het moeilijkste is dat het zo vroeg is en het leukste dat je als iedereen slaapt geld verdient.

Pluspunten

Koffie staat altijd klaar

Minpunten

Soms moet je lang wachten tot je kranten klaar liggen

Meer reviews van Bezorger (m/v)

Bekijk alle (13) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bezorgdekrant.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Bezorgdekrant.nl met

Meer informatie over Bezorgdekrant.nl in populaire locaties