Beweging 3.0

31: Beweging 3.0 reviews van werknemers

meer informatie

ik raad werken en leren by beweging 3.0 aan ik zou een bbl opleiding gaan doen,waar ik vry vroeg mee ben gestopt de reden was dat ik niet goed geïnformeerd was om welke bewoners het ging op de groep Dat was wel jammer verder is het een omgeving om te werken .

Fijne werksfeer

Meerdere jaren als flexer gewerkt. Het was prettig dat je invloed had op je werktijden. Fijn gewerkt bij Beweging 3.0

Slecht management facilitair

Je bent een nummer, ondanks je zelfstandig en goed kan werken, zonder pardon vlieg je eruit, externe seniors binnen halen om de werkvloer schoon te vegen.

Prettige organisatie, hoge werkdruk

Ik zou hier maar tijdelijk werken, maar dit kon met gemak iets verlengt worden. Ik werd gewaardeerd na het halen van mijn diploma en kreeg een hoger loon dan verwacht. Ik mis de uitdaging en zoek naar een baan die beter aansluit bij mijn opleidingsniveau. Daarnaast werd er op mijn locatie erg slecht gepland wat zorgt voor meer uren dan contract, een gaten rooster en heel onregelmatig. Dit alles koste veel energie. Daarnaast was de reiskostenvergoeding niet toereikend genoeg, waardoor ik zelf nog veel bij moest leggen.

Pluspunten

Fijne collega's, multidisciplinair veel mogelijkheden tot kwalitatief goede zorg, fijn management

Minpunten

Slechte planning, slechte reiskostenvergoeding

Je bent geen nummertje bij Beweging 3.0

Ik ben vanaf dag een heel erg warm ontvangen. Alles werd goed uitgelegd en er was ruimte om fouten te maken en daar van te leren.

Pluspunten

Gratis Soep. Warme collega's. Een bedrijf met passie voor de zorg.

Goede werkgever met oog voor de cliënten en medewerkers.

Een fijne werkgever om voor te werken en er heerst een prettige werksfeer.

Fijne werkomgeving en collega's

Ik voelde mij direct welkom bij mijn indiensttreding! Het werk is erg afwisselend. Fijn om met verschillende collega's van diverse afdelingen te schakelen. Ook is het management erg toegankelijk. Beweging 3.0 biedt veel doorgroeimogelijkheden, zo zijn er jobcoaches om te bekijken welke mogelijkheden er zijn om in een ander team of op een andere locatie te gaan werken.

Brede organisatie met veel doorgroeimogelijkheden.

Brede organisatie met veel doorgroeimogelijkheden.

Fijne werkgever

Bij Beweging 3.0 weten ze waar het om draait: mensen!

Leuk werk sfeer

Ik werk met erg leuk collega’s , die elkaar ondersteunen in nood

Pluspunten

Collega’s grote deel van hun

Minpunten

Tussen de appels zit altijd een rot appel

Fun experience

Worked here as a cleaner for about half a year. If it wasn't for personal reasons, I would've never quit. Fun management and coworkers and flexible schedules. Pay could be a little better, and unfortunately they don't pay overtime.

Redelijke werkgever, hard werken!

Ik werk al 12 jaar voor Beweging 3.0,er worden veel veranderingen doorgevoerd, wat soms - niet altijd- ten koste gaat van de cliënten zorg

Een bedrijf met oog voor de cliënt

Beweging 3.0 is een prettig bedrijf om bij te werken, ze hebben oog voor balans en privé en daarin word je ook gecoacht. In de wijkverpleging is het flink aanpoten, het team waar ik in werk(te) is een warm team met oog voor elkaar, loyaliteit, elkaar blijven prikkelen en de kwaliteit van zorg hoog willen houden.

Een woonzorg voorziening voor ouderen waar op een moderne en emphatische manier zorg wordt geleverd.

Beweging 3.0 is een grote zorgorganisatie in het midden van Nederland. Moderne en emphatische zorg aan ouderen wordt hier met veel inlevingsvermogen geleverd. De werksfeer is uitstekend. En de samenwerking tussen de verschillende disciplines is top.

Een rustige omgeving voor ouderen met leuke activiteiten die worden geboden.

Activiteiten aan (eenzame) ouderen, waarbij ze zelf invulling mogen geven aan de dag en er erg goed wordt meegedacht met de wensen van de ouderen.

Pluspunten

Gratis lunch, diversiteit in activiteiten

Minpunten

Korte werkdagen

Een gezellige werk omgeving

Een hele fijne ervaring gehad bij bewefing 3.0. Ze staan voor je klaar als je ze nodig hebt, of het nou om iets goed of iets minder goed gaat. En niet alleen voor het personeel zijn ze goed, ook de clienten worden goed verzorgd en geholpen waar kan.

Pluspunten

Fijne werkomgeving

Minpunten

Niet

Meest prettige betrokken collega's. Teamleiders Welzin mooie woorden maar oneigenlijke bejegening! Functie ambulant Thuisbegeleider mooie functie

Achteraf oneigenlijk commentaar op functioneren terwijl dit tijdens uitvoering contract niet is verteld. Indruk dat er andere zaken mee spelen dan verteld wordt en dat er niet naar mening collega's wordt gevraagd laatstaan naar geluisterd. Hele nare ervaring met teamleiders Welzin.

Pluspunten

Ondersteuning 'creatief boekhouden'.

Minpunten

'Creatief boekhouden'.

Gezellige afdeling

Binnenhalen indicaties, verwerken indicatie, mutaties, mail behandelen, telefonisch contact

Prettig bedrijf

Ik werkte er in de thuiszorg en dat is goed geregeld in Hoevelaken. Hoewel ik er altijd prettig gewerkt heb, miste ik de ruimte om jezelf te kunnen zijn en te ontplooien. Dat lag niet direct aan het bedrijf zelf, maar eerder aan bepaalde collega´s.

Geen lerende cultuur

Dat inspectie erboven op zit is niet verwonderlijk en dat is jammer voor de medewerkers die direct betrokken zijn in de zorg, want daar ligt het niet aan. Grootste probleem is het management. Er is totaal geen goed leiderschap en als medewerker heb je weinig in te brengen zelf m.b.t. je loopbaan en wordt er vooral veel paniek voetbal gedaan die op langere termijn de kwaliteit zullen schaden. Tevens staat de organisatie er financieel slecht voor. Je kunt nergens je zorgen op een hoger niveau uitten en dat maakt dat medewerkers die onder een matig functionerende manager werken bijna nergens terecht kunnen en als je het doet wordt je terug verwezen. De organisatie zou er goed aan doen om zich wat meer lerend op te stellen t.a.v. personeel. Ik vrees dat de organisatie er nog lang niet.

Pluspunten

Minpunten

Niet leerbaar willen zijn

Een medenkende organisatie

Ik heb het gevoel en vertrouwen dat de mensen die werken bij Beweging 3.0 om mensen geven.

Pluspunten

Normaal loon

Minpunten

E learning is niet optimaal

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Beweging 3.0. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Beweging 3.0 met

Meer informatie over Beweging 3.0 in populaire locaties