Bever
Review over Bever van een medewerker

Ruimte om hogere toppen te bereiken.

9 april 2019
Dynamische retail omgeving waar je de ruimte krijgt om te ondernemen. Dit alles met liefde voor 'Buiten'. Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkelingen en juiste handvaten om je doelen te bereiken.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, Bedrijfscultuur
18 juni 2019
Storemanager (huidige medewerker) - Nederland
Jaren lang beweert Bever dat het geweldig gaat. Nu moet er ineens gereorganiseerd worden, en verdwijnt de functie storemanager. De meeste storemanager worden teruggeplaatst in functie. Ook de auto moeten zij inleveren. Een reorganisatie die vooral de winst van Bever vergroot. Binnen de organisatie heerst een angstcultuur. Niemand durft eigenlijk te zeggen wat ze denken. Doe je dat toch wordt je eruit gewerkt. Zo heb ik de laatste jaren veel van mijn collega's zien vertrekken. De arbeidsvoorwaarde worden ook alleen maar minder en minder. De toeslagen voor onregelmatigheid zijn er al een tijd niet meer. Ook de personeelskorting is flink uitgekleed.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Hoge werkdruk, angstcultuur
21 september 2013
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) - Amsterdam, NH
Een veelzijdig bedrijf dat veel producten verkoopt. Geen dag is daarom ook het zelfde, omdat je op veel verschillende afdelingen werkt. Als het druk is, dan is het wel aanpoten geblazen omdat het advies goed en degelijk moet zijn. Collega's hebben allemaal affiniteit met de outdoor. Wat wel opvalt is dat het een bedrijf is dat nog steeds groeiende is, maar waarbij ze zich handhaven aan het minimumloon.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
salaris
4 november 2020
Verkoper (huidige medewerker) - Zuid-Holland
Erg leuke werkomgeving, voornamelijk gezellige collega's die veel kennis van zaken hebben en écht klanten goed willen helpen, ook in drukte of wanneer dit niet altijd mogelijk is (onderbezetting personeel).De managers zijn een aanfluiting (hoor ik van meerdere collega's/filialen). Ouderwetse management stijl (van bovenaf), geen bevordering van "groepsgevoel". Er lopen goede werknemers rond met veel kennis, ervaring en specialistische know-how, maar deze worden onderbetaald met minimumloon, ook in deze tijden. Één ding om mensen slecht te betalen, de ander om teveel van ze te vragen. Bever krijgt zo langzamerhand een slechte reputatie wat betreft omgang met personeel (dit valt op bij klanten), hier komen ze ook niet snel vanaf. De mensen die bij Bever werken zijn allen ambassadeur, maar dit gaat richting het negatieve!DUS: doe jezelf een groot plezier en kom hier niet werken!
Pluspunten
korting op kleding aankopen
Minpunten
Flexibiliteit wordt teveel van de (onderbetaalde) werknemer gevraagd, er komt niets van de werkgever. Het draait alleen maar om geld.
  1. Ruimte om hogere toppen te bereiken.