Bever
Review over Bever van een medewerker

fijne collega's en super producten

26 september 2018
fijne omgeving. super service. en reageren snel op sollicitaties. echter werd ik aan het lijntje gehouden om zo te horen dat mijn functie is ingevuld door iemand intern. begrijpelijk. maar, maak geen beloftes die je niet waar kan maken
Pluspunten
fijne spullen en goed advies
Minpunten
met een beetje pech wordt je dus aan het lijntje gehouden
4 november 2020
Verkoper (huidige medewerker) - Zuid-Holland
Erg leuke werkomgeving, voornamelijk gezellige collega's die veel kennis van zaken hebben en écht klanten goed willen helpen, ook in drukte of wanneer dit niet altijd mogelijk is (onderbezetting personeel).De managers zijn een aanfluiting (hoor ik van meerdere collega's/filialen). Ouderwetse management stijl (van bovenaf), geen bevordering van "groepsgevoel". Er lopen goede werknemers rond met veel kennis, ervaring en specialistische know-how, maar deze worden onderbetaald met minimumloon, ook in deze tijden. Één ding om mensen slecht te betalen, de ander om teveel van ze te vragen. Bever krijgt zo langzamerhand een slechte reputatie wat betreft omgang met personeel (dit valt op bij klanten), hier komen ze ook niet snel vanaf. De mensen die bij Bever werken zijn allen ambassadeur, maar dit gaat richting het negatieve!DUS: doe jezelf een groot plezier en kom hier niet werken!
Pluspunten
korting op kleding aankopen
Minpunten
Flexibiliteit wordt teveel van de (onderbetaalde) werknemer gevraagd, er komt niets van de werkgever. Het draait alleen maar om geld.
24 oktober 2020
Verkoper (huidige medewerker) - Utrecht, Houten
Ga niet voor dit bedrijf werken. Dat is het beste advies dat ik je kan geven.Er wordt verwacht dat je niet-realistische targets haalt met te weinig personeel. Dat zorgt voor hoge druk en stress. Jij moet flexibel zijn in je beschikbaarheid en in weekenden werken, maar krijgt er geen greintje dankbaarheid of flexibiliteit voor terug. De communicatie met teamleads is moeizaam, afspraken die je maakt worden vergeten en plaats van schuld te bekennen of excuses te maken, schuiven ze het af op jou. De meeste teamleads hebben geen flauw benul van dingen die gaande zijn en hebben duidelijk amper kaas gegeten van management. Dit ales tegen minimum loon is het gewoon echt niet waard. Ja, veel collega's zijn leuke mensen en de producten zijn mooi, maar elders vind je ook fijne collega's en dezelfde kwaliteit producten voor veel minder geld. Het is dat ik niet de energie en tijd heb om de komende weken ergens anders te solliciteren, anders was ik al weg geweest.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Uitbuiting personeel, harde cijfers boven welzijn
19 oktober 2020
Verkoper/Adviseur (voormalige medewerker) - Alkmaar
Bever is een typisch groeiend bedrijf. Je ziet het enerzijds veel nieuwe processen die de samenwerking onderling en de algehele ervaring in de winkel ondersteunen. Anderzijds in sommige dingen die nog een beetje houtje touwtje verwerkt zijn. Er is veel verschil in management en stijl van leiding geven. Zo heb ik een hoop geleerd van mijn manager in het nieuwe filiaal in Alkmaar, die (helaas voor ons) een stap heeft gemaakt naar een groter filiaal in Amsterdam. Hierna liet dat vaak te wensen over. Er zijn binnen het bedrijf mogelijkheden om door te groeien.
Pluspunten
Team, Cultuur
Minpunten
Verschil in leiderschap
  1. fijne collega's en super producten