BetuweZorg

16: BetuweZorg reviews van werknemers

Goede baan en leuke mensen en ook de bazin is gezellig en eerlijk en je krijg een vertrouwelijke band

Ik raad aan om dit werk te gaan doen.Het is super leuk om het werk te doen.

Pluspunten

Vertrouwen en eerlijkheid

Minpunten

Tot nu toe nog niet gevonden soms wat stressig door de tijdsdruk

waardeloos bedrijf

Slechte begeleiding van werkbegeleider, slechte communicatie. Opdrachten die je indient voor school worden steeds afgekeurd terwijl je dan alles er in heb staan en uitgewerkt heb.

Leuk werk, maar slecht bedrijf!

Ik werkte als vakantiekracht bij Betuwezorg! Het eerste waar ik tegen aan liep was: ze beloofde een bonus van €300 als je 100 uur als vakantiekracht bij hun gewerkt had, maar die bonus is onhaalbaar,omdat je maar weinig uur in de week kan maken en je mag maar max 6 weken aan t werk zijn als vakantiekracht. Het werken met ouderen is geweldig alleen weten ze vaak niet dat jij komt invallen en word er dus niet gecommuniceerd. Ook hoorde ik veel van cliënt dat ze niet tevreden waren met hun vaste hulp en dat daar verder niks aan gedaan werd. Er is mij verteld dat ik aan het einde van de maand uitbetaald kreeg. Helaas niks ontvangen aan t eind van de maand en had het nogmaals aan de leidinggevende gevraagd en zij vertelde mij dat het zo snel mogelijk geregeld werd en dat ik het zeker deze week zou krijgen. De volgende dag kreeg ik een bericht en ze vertelde mij dat ik het pas eind augustus uitbetaald kreeg terwijl dit niet te afspraak was aangezien ik bijna al mijn uren in juli heb gemaakt.

Slechte organisatie

Met cliënten werken is dankbaar werk, voor betuwezorg ben je niet anders dan de volgende in rij. Hoe cliënten denken en voelen is onbelangrijk geld is enige wat telt. Ontslag via telefoon, ivm klachten in corona tijd ziek gemeld, had dus gewoon moeten doorwerken, zeggen ze achteraf. Communicatie op kantoor is er totaal niet, de een weet van de ander niet waar ze zich mee bezighouden

Pluspunten

De cliënten

Minpunten

slecht voor werknemers en cliënten

Officiële reactie van BetuweZorg

26 november 2020
Beste, Wij vinden het jammer te horen dat je het werken bij BetuweZorg zo hebt ervaren. Aandacht en waardering voor medewerkers is iets wat wij juist erg belangrijk vinden en wij zullen jouw feedback dan ook zeker meenemen. We wensen jou veel succes in jouw verdere carrière.

Prima, gaat soms veel langs elkaar heen

Het werken bij BetuweZorg is op zich prima. Het kan al vanaf 0 uren. Vaak begin je met weinig uren of word je niet veel ingepland. Fijner is als je vaste gezinnen hebt waar je kan werken. Op het kantoor gaat het nog wel eens langs elkaar: je hebt een leidinggevende en een planner waar je per mail contact mee hebt. T is wel eens onduidelijk wie je waar voor nodig hebt. Maar verder doen ze goed hun best en kr egen we een leuk presentje.

Pluspunten

Flexibele uren, soms vastigheid

Minpunten

Communicatie

gezellig bedrijf, leuke medewerkers

ik heb hier voor mensen thuis gewerkt, dit was heel leuk, om iets te mogen betekenen voor die mensen

Pluspunten

flexibel

fijne werkomgeving

fijne werkomgeving en veel contact met de klanten alleen de communicatie van kantoor en de planning is 3 x niks

Fijne werksfeer

Fijne mensen om mee te werken. Je krijgt waardering van de mensen waarbij je hebt gewerkt en ze zijn ontzettend goed voor je. Heerlijk om in de zorg te werken.

Pluspunten

Goed cao

Minpunten

Te weinig uren

weten niet de Juiste balans tussen werk en Prive

Het bedrijf is op zich fijn om in te werken alleen ze eisen dat je alles laat vallen of dat nou kan of niet terwijl er gezegd word als je niet kan geprobeerd want zoals van te voren aangegeven dat ik een oppas adres heb en daar ook huishoudelijke taken deed ! en als zei eerder bellen zeg ik tegen de andere nee andersom ook ! maar dat was nooit goed genoeg terwijl ik vaker ja zijn dan nee en dat als je blij een cliente komt die er vervolgens niet is !

Pluspunten

Minpunten

dat ze het niet waarderen als je iets extra s doet

Helpen bij het huishouden en een luistert oor voor de client.

Als je aankomt bij een cliënt om ze te helpen in het huishouden, word je vriendelijk ontvangen. Vaak begin je de dag met een kopje koffie of thee en maak je even een babbeltje om te weten hoe het met ze gaat. Dan pakt je de schoonmaak lijst er bij en bespreek dit met de cliënt. Wat er dagelijks moet gebeuren ga je schoonmaken en anders altijd in overleg met de cliënt. Je werkt naar de wensen en behoeftes van een cliënt. Op het eind laat je de lijst door de cliënt of andere bewoners onderteken zodat je precies weet dat het gedaan is. Ik heb geleerd om een luistert oor te zijn, want sommige cliënten maken nog wel eens wat mee en dat willen ze dan graag delen. En ik heb geleerd zelfstandig en initiatief te werk te gaan en goed om te gaan met spullen van een ander. Ik toonde interesse en ging respectvol met de cliënten om. Met mijn collega's had ik in het werk zelf niet veel mee te maken omdat je individueel te werk gaat bij een cliënten. Maar had je vragen of wilde je iets melden dan kan je altijd met je afdeling coördinator contact opnemen. Het moeilijkste van de baan was dat het soms lastig was te reageren op cliënten die net een dierbare verloren hadden of iets anders ergs hadden meegemaakt. Het leukste van de baan is dat je een band krijgt met je cliënt en dat het zorgt voor een goede sfeer in huis.

Pluspunten

Het werk word gewaardeert en dat geeft een voldaan gevoel.

Minpunten

Dat een client kan te overlijden.

leuke cliënten

Ik had niet veel te maken met Betuwezorg.Ze gaan niet zo goed om met hun werknemers .Ze ontslaan namelijk mensen ook via de voicemail of een week voor einde contract.

Pluspunten

Leuke cliënten

Minpunten

Slechte omgang werknemers

LEUK EN LEERZAAM

VOND HET EEN VOLDOENING OM MET OUDERE TE WERKEN DEN NU TOE AAN EEN NIEUWE UITDAGING

Pluspunten

ONKOSTEN VERGOEDING

een erg leuk bedrijf om voor te werken

een erg leuk en gezellige plek om te werken, leuke collegae. erg flexibel, en afwisselend.

fijne werkgever

super fijn gewerkt bij hun,duidelijke regels en afspraken,regelmatig gesprek met een zorgcoordinator. Bij problemen en vragen kun je ze altijd bereiken

Een hele verantwoordelijke, gewaardeerde baan!

Mijn werk voer ik uit bij de mensen thuis die zelf niet meer in staat zijn om het huis te verzorgen. Naast dat ik de huishoudelijke verzorging uitvoer, is het sociaal bezig zijn met de mensen ook heel belangrijk, omdat ik vaak bij oudere mensen werk en deze mensen hebben nog maar heel weinig sociale contacten. Omdat ik veel plezier in mijn werk heb en ik heel goed met mensen kan omgaan en van een gezellige babbel houd voer ik mijn werk ook goed uit wat natuurlijk heel belangrijk is!

Pluspunten

Waardering voor het werk dat ik uitvoer.

Minpunten

oproepkracht zijn.

Positieve reakties van cliënten

Bijzonder om te ervaren dat ik in staat ben cliënten indien nodig bij te sturen b.v. met betrekking tot hun gezondheid.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BetuweZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk BetuweZorg met

Meer informatie over BetuweZorg in populaire locaties

• BetuweZorg