Belastingdienst
Bekijk alle reviews over Belastingdienst

Belastingdienst

Review over Belastingdienst van een medewerker

relax werken met veel eigen inbreng

ik heb heel veel jaren bij de belastingdienst gewerkt en heb nooit 1 dag me verveeld en ging elke dag met plezier naar het werk. ik gkreeg veel kansen om mijzelf te bewijzen boven mijn nivo. kansen heb ik genoeg gekregen

Mede leuke informanten

Groot werkdruk en ze halen je binnen met mooie praatjes en gezelligheid. Maar eenmaal op de vloer is het kil en de telefoon staat gloeiend.Veel ellende en de burgers die je aan de lijn krijgt zijn meestal emotioneel en boos. Je krijgt alle verwijten over je geen gegooid. Ik zou hier niet werken als je dat mentaal niet aankan want dit is niet goed voor je welzijn als je het mee naar huis neemt. Ik vind het niet gek dat er een tekort is aan werknemers want de mensen die geliefd zijn worden voorgetrokken. Ook met de storingen zijn ze onduidelijk met hun instructies.

Pluspunten

leuke informanten collega's

Minpunten

weinig salaris, weinig coaches, ongelijke behandeling, geroddel, onterecht aannames, geen doorgroei mogelijkheden op dit moment

Beltel

Voorheen super tevreden: fijne sfeer, redelijk salaris, je werd overal bij betrokken(openheid). Helaas lijkt de sfeer te veranderen, en lijkt het nu meer op een typisch (commercieel) callcenter. Supervisors die komen en gaan. Weinig samenhorigheid.Daarnaast wordt ervaring niet echt beloond, wel wordt er veel gestoken in het werven van nieuwe medewerkers; waardoor kwantiteit belangrijker lijkt dan kwaliteit.

Sterk in je schoenen staan

Bij de Belastingdienst moet je knokken voor een betere (hogere) functie, ondanks dat je voldoende ervaring en/of diploma hebt.

Minpunten

Te streng tijdens sollicitatiegesprekken, want het komt over als een politieverhoor.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Belastingdienst. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Belastingdienst met

• Belastingdienst
  • relax werken met veel eigen inbreng