Belastingdienst
Bekijk alle reviews over Belastingdienst

Belastingdienst

Review over Belastingdienst van een medewerker

Uitdagende omgeving met oog voor kwaliteit

Als IV'er sta je voor een grote uitdaging om mee te werken aan de vernieuwing van het landschap. Een deel van de organisatie werkt met oude technologieën, volgens oude standaarden en werkmethoden, maar een steeds groter wordend deel met recente technologie in agile teams. Dus kijk goed waar je terecht komt.

Pluspunten

Thuiswerken, volledige reiskostenvergoeding, ontwikkelmogelijkheden

Minpunten

Te veel visie(s), onvoldoende focus. Het gaat allemaal wat traag. Veel kwaliteit, minder snelheid. Grote stoomboot verandert langzaam van koers.

Prettige no-nonsense

Prettige no-nonsense omgeving, iedereen kan zichzelf zijn, geen poespas. Techniek loopt wel wat achter op de markt maar er wordt nu eindelijk naar containers bewogen.

Pluspunten

veel projecten, goede arbeidsvoorwaarden, hybride werken mogelijk, goede studiefaciliteiten

Minpunten

teveel managementlagen, veel politiek, trage besluitvorming, IT zit in Apeldoorn

Stressbaan en continue data manipuleren

Ik had hele rare collega's en de nieuwe manager al helemaal een *ikel. Denken allemaal dat ze heel wat zijn.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Alles op vooraf gezette tijden

Bureaucratisch, rigide en oude software

Tijdelijk gewerkt bij de Belastingdienst. Het werkcultuur daar is zeer bureaucratisch. Er zijn teveel regels, hoge werkdruk en ze werken met ontzettend oude software. Al deze belemmeringen zorgen ervoor dat je niet meer kunt leren en er amper doorgroeimogelijkheden er zijn. Geen empathie en alleen maar targets halen. Je bent een nummertje daar.

Pluspunten

Minpunten

Bureaucratisch en sterk verouderd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Belastingdienst. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Belastingdienst met

• Belastingdienst
  • Uitdagende omgeving met oog voor kwaliteit