Bastion Hotels

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Bastion Hotels als Restaurant Manager (m/v)

Restaurant Manager (m/v)5 reviews

Wissen
3,2Salaris en arbeidsvoorwaarden

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

Goede begeleiding en doorgroei mogelijkheden

Een prima proeftijd gehad waarin je de kans krijgt om te leren wat je moet leren en alles duidelijk wordt gemaakt wat je moet en kunt doen. Goede werksfeer en arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Doorgroeien, werksfeer, arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Personeelseten

Leuke baan met veel verantwoordelijlheden

Bastion is een origineel, uniek en goed in elkaar gestoken bedrijf met veel vertrouwen in het personeel. Bastion bied de mogelijkheid om door te groeien van kamermeisje naar hotelmanager in enkel een paar jaar. Ze stellen hier hoge eisen aan maar begeleiden je hierin ook zeer goed. Ondanks de vele hotels die door heel Nederland staan, heb je, in welk hotel je ook komt, een hecht familie gevoel. Iedereen kent elkaar en weet wat we van elkaar kunnen verwachten. De formule is simpel maar super strak wat de organisatie gestructureerd houd. Ik ben nu een jaar restaurant manager wat inhoud dat je veel verantwoordelijkheden hebt op je eigen locatie. Waaronder de inslag, bestellingen, personeel (zowel bar als keuken), groepsdinners en het belangrijkste is natuurlijk dat je het diner goed laat verlopen voor de gasten die je in huis hebt. Je hebt bij deze functie aardig wat vrijheid mits je je wel aan het bastion concept houd, wat natuurlijk de kracht is van alle hotels. Laat zien dat je je functie goed beheerst en ze belonen je hier dan ook regelmatig voor! Je draait vaak dagen van minimaal 8.5 uur en soms wel wat meer. Maar het salaris is hier dan ook naar dus ook daarover niets te klagen.

Pluspunten

Leuke collega's, strakke organisatie, goed salaris

Minpunten

Soms ook in vrije tijd bezig met werk

Leuke werkomgeving met collega's

Ik heb zelf er te kort gewerkt om goed een oordeel te kunnen geven over dit bedrijf, maar ik weet wel dat dit bedrijf de moeite waard is.

Pluspunten

meerdere rookpauzes

Minpunten

zelf eten mee nemen

Meer reviews van Restaurant Manager (m/v)

Bekijk alle (5) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Bastion Hotels gesorteerd op locatie