Bastion Hotels

Reviews voor Receptionist (m/v) bij Bastion Hotels

Receptionist (m/v)28 reviews

28 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

vriendelijke mensen.

Leuke mensen om mee te werken, alleen het betaald super slecht en vooral als je in de nacht werkt als nachtportier,(geen nacht toeslag) en je krijgt maar 7uur uitbetaald als je 8uur werkt.

Ziek beleid

Je word niet op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen in het bedrijf.Als het hun niet uitkomt word je weggegooid zonder overlegslechte communicatie tussen management en werknemer

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

slechte communicatie

Afrader

Je personeel als minderwaardig behandelen is ook een talent zullen we maar zeggen

Collegiaal staat op 1

Bastion hotel Groningen, Bastion Groningen is een relatief klein hotel met 80 kamers. Het belangrijkste als je bij Bastion werkt is dat je goed samen kan werken. Zelf draai ik ontbijt, diner en de nacht. Vaak tijdens je shift is communicatie van groot belang, een aantal collega's praten alleen Engels dus in de Engelse taal moet je jezelf kunnen redden. Als je aan het werk bent dan is humor en plezier belangrijk maar wel op professionele manier. De gemiddelde gast werkt in de bouw of in een andere gelijksoortige sector. Hierdoor verwachten ze niet altijd de kwaliteit services wat je bij een Van Der Valk krijgt, maar services waarin de gast na een werkdag aan de bar een praatje wilt en snelle services qua drinken en eten verwacht. Ook als je nog geen ervaring hebt in de horeca/hotel sector dan is Bastion een leuk leerzaam hotel, de managers van het hotel willen je graag veel dingen leren over het bedrijf. Het leukste aan de job is dat je altijd aan het werk bent met verschillende soorten mensen/culturen. Groetjes, Danny Medewerker Bastion Hotel Groningen.

Leuke colleg,s

Heb hier als nachtportier gewerkt met veel plezier en supper lieve leuke collega’s het werk is prima te doen!! Veel vrijheid en geen vinger kijken. Helaas betaald het supper slecht, geen reiskosten tenzij je word uitgeleend, geen nachttoeslag en minimum loon voor het vele werk wat je doen moet!! Maar van lieve collega,s alleen kan je geen huishouden draaien en moest ik verder Ondertissen leeft de hoge baas zich jaarlijks uit met dajar maar wel ne personeel onder betalen zoeken

leuke werkzweer

super naar mijn zin gehad goede management helpen goed kan goed door groeien

nachtportier top functie

de functie van nachtportier heb ik met veel plezier gedaan in het Bastion Hotel Leeuwarden tijdens mijn studie. dit was goed te combineren tijdens mijn studie. ik moest zorg dragen dat het ontbijt op tijd klaar stond en alles er weer netjes uit zag van keuken tot restaurant. tussendoor heb je soms een gast die nog moest inchecken. een top baan wat goed te combineren is met studie werkdagen waren altijd makkelijk te overleggen in het hotel aan mijn beschikbaarheid

Pluspunten

je kan in alle rust werken

Minpunten

Gezellig en uitdagend bedrijf waar je in korte tijd veel kunt leren

Als je op zoek bent naar een uitdagende functie waar je in korte tijd de hotellerie echt wil leren kennen dan is dit zeker een super leuk bedrijf. Daarnaast kun je jezelf snel opwerken binnen de verschillende functies dat het bedrijf rijk is. Het is hard werken maar je krijgt er ook veel voor terug, zoals gezellige gasten, collega's en regelmatig extraatjes. Zeker een aanrader dus om voor te komen werken!! Wees niet bang om de uitdaging aan te gaan.

Pluspunten

Leuke gasten met ieder een eigen verhaal / snelle persoonlijke ontwikkeling / uitdaging

Minpunten

Met drukte lange dagen.

Werken is nachtportier is een aanrader

ik werk nu een paar maanden als nachtportier bij bastion hotel , ik heb het erg naar mijn zin en heb fijne collegas . Het werk is erg relaxed en niet vermoeiend. Het is fantastisch te combineren met kinderen en een druk gezin. Kortom, hopelijk werk ik nog vele Jaren voor Bastion Hotels

Pluspunten

Doorgroeien / Zelfstandig werken

Gezellige collega's

Zeer leuke sfeer, Lekker zelfstandig en goed te combineren met school.

Pluspunten

Zelfstandig

Minpunten

Minimum loon

Gezellige werksfeer met een jong maar ondernemend team

Erg leuke baan, leuk personeel en zelfstandigheid.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Minimum loon

Hartstikke leuke werk sfeer

Altijd een dolletje en veel gezelligheid. In de piekuren was het zelf gezellig zonder geen enkele stress top!

geen waardering, taken kloppen niet

taken komen niet overeen met wat er op de site staat, kom je in der loop der tijd achter.

Top baantje

Naast alle negatieve reviews zal ik eens mijn verhaal vertellen over mijn vierjarige dienst bij Bastion Hotel. Ik ben in dienst als Keuken medewerker, Nachtportier en sporadisch Ontbijtmedewerker. In al deze jaren heb ik nog nooit een echt vervelende situatie meegemaakt. Er zijn altijd momenten die je minder leuk vind maar ik kan niet zeggen dat dit een slechte baan is, eerder een hele leuke. Als keuken medewerker bereid je het eten voor de gasten voor, loopt het uit als de manager bezig is of als je gewoon met de gasten wilt kletsen, je houdt de keuken schoon en zorgt dat alle producten niet over datum gaan. Er zijn vaak genoeg extra klusjes zoals het linnen verdelen, de bar bijvullen, de was bijhouden of extra poets klusjes. In het begin vond ik dit nog wel eens vervelend maar na een tijdje kreeg ik er juist plezier in om het hotel schoon te houden. Want wat is er nou leuker dan waardering van je managers en gasten? Als nachtportier zorg je dat het hotel schoon blijft, en mensen snachts hun kamer op kunnen. Vroeg in de ochtend begin je met het ontbijt bereiden en ruikt het hele hotel heerlijk naar vers brood. Je kunt je nacht lekker zelf inplannen, en als je het gunstig inpland heb je nog tijd om lekker een boek te lezen. Je leert je team heel goed kennen en kunt heel veel plezier met elkaar hebben. De sfeer op de werkvloer is harstikke leuk en je kunt altijd grapjes maken, als je iets verkeerd doet krijg je geen preek maar wordt je er gewoon netjes op geattendeerd. Al met al heb ik met veel plezier 4 jaar hier gewerkt en blijf hier ook graag als bijbaantje -

gezellige werksfeer

je kreeg flink onder betaald en er werd niet goed met je uren om gegaan

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

onverzorgd

Heel leuk om in een hotel te werken, het was wel zelfstandig werk.

Om in een hotel werken was leuk, als nachtportier ben je wel alleen maar sta je toch ook klanten te hulp en doe je ervaring op met communicatie.

Pluspunten

Privacy

Minpunten

Onderbetaald

afwisselend

leuk werk wel vermoeiend als nachtportier. altijd bezig veel afwisseling

Pluspunten

eigen baas ( denk aan zelf je nacht indelen)

Minpunten

alleen

Slecht geregeld

Slecht bedrijf . Dingen zijn onduidelijk . Ze vewachten te veel van je . Slecht salaris . Ze houden zichzelf niet aan de regels . soms betalen ze dagen niet uit , . ze plannen je als nachtportier te veel achter elkaar in wat niet mag volgens de wetgeving . Zondagen worden 200% uitbetaald word je verteld tijdens de solicitatie .maar is echter ook niks van waar . Als er een brand alarm af gaat in de nacht moet de nachtportier zelf handelen .maar er word niet eens uitgelegd wat je moet doen .alleen dat je t alarm uit moet zetten en eventueel het hotel moet ontruimen . verdere instructies zijn ook bij de leiding onbekend . Slechte hygiene . Kortom dikke afrader ! .

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Slecht salaris

Niet betaalt krijgen na ontslag.

ik heb een maand bij bastion hotel gewerkt, hier in het begin aardig veel plezier in gehad. achteraf spijt van gehad, nadat ik ontslagen werdt vanwege een incident, hebben ze mijn salaris geblokeerd, en weigeren dit uit te betalen. belachelijk. er staat zondagen meer betaalt, maar als ik op mijn uren lijst keek van mijn salaris strook die ik voor de 1e halve maand wel heb gehad, stonden mijn zondagen op normale werkuren/loonuren. krijg nog te weinig betaalt ook. conclussie belachelijk hoe hun met hun personeel en hun salarissen omgaan. aanrader? nee totaal niet, je kan beter verder zoeken dan hier werken.

Verschrikkelijk

Je bent hier een slaaf van het bedrijf en dat laat het bestuur je ook weten.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

personeelsbeleid is hier heel slecht.

Heel gezellig en leuk de collega's, managers en de gasten. Fijne werk omgeving en samenwerking. De managers zijn heel flexibel. Heb vaker mogen uithelpen op andere locaties.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Receptionist (m/v)