Bastion Hotels

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Bastion Hotels als Manager (m/v)

Manager (m/v)17 reviews

Wissen
3,2Salaris en arbeidsvoorwaarden

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 290 reviews

Doorgroeimogelijkheden,Fijne Collega's

Ik werk sinds afgelopen Januari als HAS en als Ontbijtmanager Ik vind het werk en de afwisseling super leuk,Ben heel blij met allebei mijn teams en we leren veel van elkaar. Ik vind het geweldig om te zien hoe ik heb kunnen groeien binnen Bastion en ben super trots op mijn HHD team en mijn Collega's! Ik ben zeker nog niet klaar met groeien maar Bastion is zeker een hotel met veel mogelijkheden . Ik ga met veel plezier naar mijn werk en vind het een super uitdagen om het hotel waar ik werk nog meer te laten shinen #1team

Pluspunten

Er zijn altijd doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Communicatie over dingen die veranderen kunnen beter

Prima werkomgeving om heel veel te leren!

Erg mooie werkomgeving om veel te leren over het vak zelf. Werk is altijd heel afwisselend en veelzijdig.

Pluspunten

Lekkere koffie

Minpunten

Lange dagen

tijdelijk werk ze gebruiken je hier

Beste lezer, sterk af te raden om hier te gaan werken ze gebruiken je voor een korte periode en ontslaan je erna weer, dit doen ze nadat je veel tijd en energie hebt gestoken in een cursus bij hun op locatie, in het midden van het land. Na een klein weer woord word je per direct ontslagen, tijd om pauze te nemen heb je dus niet en dit word wel van je salaris ingehouden. Kort om ze gebruiken je tijdelijk en ontslaan je hierna weer zonder enige geldige reden op te geven, verwacht daarna ook zeker niet dat je al je uren netjes uitbetaald krijgt want dat is dus niet het geval. Mocht je dus op zoek zijn naar een baan voor langere tijd dan kan je beter ergens anders solliciteren. Er waren ook geen werknemers aanwezig die langer als drie maanden in dienst waren, alleen op de managers en het hoofdkantoor na. Na mijn zeggen zegt dit al genoeg over de verwachtingen van de werknemer, de spanning onderling is dan ook duidelijk te merken.

Pluspunten

bonus

Minpunten

geen pauze

Veel opleiding en carriere

Inmiddels werk ik ruim 2 jaar voor Bastion Hotels. Er worden veel opleidingsmogelijkheden geboden. De eerste maand als Assistent Manager is een hele maand inwerktraining. Heel professioneel in het trainingscentrum op het hoofdkantoor. Iedereen is heel behulpzaam. De richtlijnen zijn duidelijk en strak georganiseerd. De collega's zijn super leuk en iedereen heeft veel voor elkaar over. Er wordt ook veel gedaan aan het waarderen en belonen van mensen. Ik ben inmiddels Plaatsvervangend Manager. Carriere maken is echt mogelijk bij Bastion Hotels.

Pluspunten

Veel opleidingsmogelijkheden en leuke collega's.

Super mooie kansen op een carriere

Bastion maakt de belofte dat je opleiding krijgt en kunt doorgroeien. Dat maken ze werkelijk waar. De inwerktraining als je in dienst komt is al een hele maand. Er wordt heel veel aandacht aan besteed. Ook kun je heel makkelijk contact maken met Personeelszaken als je vragen hebt. Er wordt ook veel gedaan aan het laten doorgroeien. Ik vind Personeelszaken heel leuk. Zo heb ik een training met PBAS gehad waardoor ik PZ als extra taak in mijn hotel kan doen. Super leuk! Ik wil heel graag doorgroeien naar Hotelmanager. Daar krijg ik zeker de kans voor!

Pluspunten

Veel opleiding. Salaris is altijd op tijd.

Leuke baan met snelle doorgroei mogelijkheden

Ik ben bij Bastion hotels begonnen in de huishouding, ik was al enige tijd werkloos en werd na een leuk sollicitatie gesprek aangenomen bij Bastion hotels. Nadat ik dit korte tijd heb gedaan ben ik als ontbijt/lunch dame verder gegaan. Daarna heb ik dat gedaan in combinatie met het verzorgen van alle gasten in het zalencentrum, ook dit was een leuke ervaring. Nadat ik deze werkzaamheden een tijdje heb verricht sprak mij de functie assistent manager erg aan. Hiervoor gesolliciteerd en aangenomen. Na een leuke leerzame training maand was ik klaar om mijn werkzaamheden als assistent te verrichten. Daarna gingen mijn doorgroei mogelijk heden erg snel en ben ik inmiddels plaatsvervangend manager, in deze functie heb ik het erg naar mijn zin. We vormen met ons team een super leuke werksfeer waardoor het elke keer weer een feestje is om naar het werk te gaan.

Veel opleiding en carriere

Pluspunten

Veel opleidingsmogelijkheden en leuke collega's.

Een team, een taak !!

Ik werk hier bijna vijf jaar. Gestart als assistent en ondertussen doorgegroeid naar plaatsvervangend manager via verschillende bastion hotels. Enorm veel geleerd en gegroeid. Genoeg ruimte voor jouw ambities en persoonlijke leerdoelen. Alle facetten van het leiden van een team en hotel behoren tot je taken. Van ontbijt tot diner en alles daartussen. Housekeeping, back en frontoffice, f&b en nachtportier. Gezamenlijk met zijn allen ervoor zorgen dat de (vaste) gasten het aan niets ontbreekt. Geen dag is hetzelfde en juist die afwisseling en variatie zorgt steeds weer voor een nieuwe ervaring, leermoment en enerverende dag. Er is genoeg ruimte voor eigen ideeën en jouw mening telt ! Het snel omdenken, switchen tussen functies en ondersteunen van collega's houdt het uitdagend. Er is nauw contact met het hoofdkantoor én alle andere bastion hotels. Je collega's reiken verder dan je eigen locatie. Kortom, erg gezellig. Mentaliteit van Bastion is dat iedere functie evenveel waard is om alles op rolletjes te laten lopen. Eén team, één taak !

Pluspunten

Afwisseling, gezelligheid, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Ontevreden gasten die slechte reviews achterlaten en niet open staan voor verbetering

Zwerf manager bastion hotels

Een baan waar alles van A tot Z geregeld is! Vanaf het 1ste gesprek een proffesionele afwerking met een heerlijk informeel gesprek. Alles is tot in de puntjes duidelijk. Goede structuur, duidelijke afspraken, leuke collega's en het aller leukste! De waardering vanuit de leiding gevende/ het hoofdkantoor en de uitteraar de gasten! Van chocolade reepjes tot complimentjes aan toe. Van blije gezichten tot goede revieuws. Alles in huis om een heerlijke werk week mee te maken. Een baan waar je 38 uur krijgt, een goed salaris, en zeer goede secundaire voorwaardes! Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar het is echt heerlijk werken! Of eigenlijk hobby'en want het voelt niet als werk. Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer snel en ervaar het zelfde als ik!

Pluspunten

Duidelijkheid, Auto van de zaak als zwerfmanager, Leuke gasten, goed onderhouden hotels, Salaris altijd optijd, Iedere 20ste vd maand een maand rooster, Prima werktijden

Minpunten

Naar huis toe moeten aan het einde van je dienst.

Gezellige werkplek

Als grillmanager keuken diensten en restaurant kan je hier fijn werken ,leuke collega s goed team .leuke verdiensten .en je kan zelf aangeven hoeveel je wil werken .Er zijn doorgroei mogelijkheden .Dus als je weet van aanpakken .ben je welkom om ons team te versterken .

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Slechtste werkgever van Nederland

Werken bij Bastion? Collega’s die overspannen thuis zitten door de hoge werkdruk, overuren niet uitbetaald krijgen, extra diensten moeten draaien doordat personeel niet komt opdagen. Pas aangenomen personeel dat uit zichzelf stopt. Bastion is echt een k*twerkgever die niks geeft om hun personeel. Betalen zwaar onder de maat, bij ziekte krijg je de eerste 2 dagen helemaal niks betaald. Omdat te veel personeel zich ziek meld willen ze je ontmoedigen dat je je ziek meldt. Toegezegde afspraken worden niet nagekomen, beloofde bonussen betalen ze niet, wordt overal heengestuurd om te werken zonder dat je die reiskosten vergoed krijgt. Ik kan nog wel ever doorgaan. Bastion is echt k*t! Solliciteer niet, lees de recencies, spreekt voor zich, bijna niemand is positief die er gewerkt heeft!

Pluspunten

Zijn er niet.

Minpunten

Te veel om op te noemen.

Meer reviews van Manager (m/v)

Bekijk alle (17) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Manager (m/v)