Bastion Hotels

Reviews voor Kamermeisje (m/v) bij Bastion Hotels

Kamermeisje (m/v)48 reviews

48 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

Naar me zin

Werk er nu paar maanden. Heb leuke collega s waardoor je dienst leuk begint. Het is hard werken als je het in de gewenste tijd wil halen.

Pluspunten

Leuk team

Minpunten

Per kamer betaald worden

Goed verdiende baan maar weinig uren

Goed verdiende baan en gezellige werksfeer. Jammer dat je als housekeeping afhankelijk bent van de drukte en dus tijdens rustige periode op oproepbasis zit

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

Oproebasis

Vreselijk bedrijf

Salaris is matig, je kan er niet van leven in iedergeval. Hier sta je ook altijd in je eigen tijd te werken, dus als je voor niks wilt werken zou ik hier aankloppen. Behandelt het personeel alsof het robots zijn, werkdruk is hoog. En dan spreken we niet nog niet over collegiaal zijn, want dat is niet te vinden. Je bent hier maar een nummertje en hebben ze niks aan je, halen ze je zonder enige communicatie van het rooster af en durven zich niet te verantwoorden.

Pluspunten

Te combineren met school/kinderen

Minpunten

Weinig tot geen communicatie tenzij het hen uitkomt, komen afspraken niet na. Hoge werkdruk, weinig tijd.

Hard werken

Erg zwaar lichamelijk werk. En de tijden die je krijgt om kamers te poetsen is gewoon te weinig dus uiteindelijk sta je er 6 uur over te doen en je krijgt er 3 uur voor dus te overige uren sta je in je eigen tijd te doen en krijg je niet betaald. Erg laag uurloon voor zwaar lichamelijk werk.

Slechte werkgever

als kamermeisje krijg je niet per gewerkte uur uitbetaald maar per aantal kamers je bent soms 7 uur bezig maar krijgt 5 uur uitbetaald verder s het echt heel slecht geregeld met de personeel niemand weet van elkaar af. mocht je een vraag hebben als je iemand vind weten ze het gewoon niet en word je alleen maar doorverwezen en daar ook weer doorverwezen maar geen antwoord op je vraag zou niemand aanraden om te werken voor bastion

Vreselijk beleid daar

Daar werken was het ergste wat ik ook gedaan heb, slechte managers, geen schone schoonmaak spullen, leiding vreselijk onbeschoft en er was werkelijk niemand aanwezig als je ze nodig had, gasten stonden veel te lang aan de incheck bali en toen ben Ik ze zelf maar gaan helpen

Minpunten

Zie bovenstaande

Geweldige collega's en een onwijs fijne sfeer

Bastion Breda Een jaar gewerkt en een geweldige tijd gehad. Hoofd schoonmaak is een top mens die er voor haar team staat. Ontzettend lieve collega's waarmee tijd is om te dollen en op mindere dagen. Niemand is te beroerd een ander te helpen. Respect voor elkaar maar vooral ook fijn dat ze je accepteren zoals je bent! Dik , dun , doof , kreupel iedereen is gelijk!

Pluspunten

Fijne sfeer

Minpunten

Geen vakantie dagen, vakantie geld.

Mooi hotel

Ik werk in Geleen. Een nieuw hotel dat erg mooi is.

Dont ever go to work for Bastion

Had mijn gesprek alles ging goed ik begon met werken na 2dagen had ik te horen dat ik krijgt per kamer betaalt dus je werkt 6uur maar krijgt 3betaald ze betalen 20min per kamer dus je krijgt veel kamers en kan niet in 3uur klaar zijn anders is het gewoon een vieze kamer uitdienst gegaan hun hebben me niet betaald ik moet bellen en vragen voor mijn geld na een hele gedoe krijg ik te horen dat hun mijn bsn niet had en ze zijn bezig pas vandaag krijg ik het geld het klopt niet en gewoon een tijd verlies job raad het echt niet aan

Goede ervaring kunnen krijgen om alles in order te zetten.

Een plus van deze baan is ontmoeten nieuwe mensen uit verschillende culturen. Management is leuk en je kunt een goeie band maken met jou collega's. Wel zware werk maar je kunt omgaan met een fijne goedemorgen of dankjewel.

Niet je tijd verspillen.

Ergste baan dat ik ooit heb gehad. Je krijgt per kamer voor 20 minuten betaalt wat onmogelijk is voor hoe schoon ze het willen. Ik werkte fulltime 40 uur in de week en kreeg hier voor 62 euro...

Pluspunten

Minpunten

Niet betaald, middelbare school cultuur.

Geen hechte sfeer

Het werk zelf beviel me goed alleen was er geen totale sfeer van de groep waardoor er vaak geen leuke gezellige werkdagen waren ook omdat er steeds wisselende diensten waren

Veel waardering voor het harde werk

Veel waardering voor het harde werk. Een hotel waar het management altijd voor het personeel klaar staat. Hotel waar je veel uur kan maken, maar waar ok rekening gehouden wordt met het Prive leven.

Pluspunten

Veel uur, zeer gezellig

Minpunten

Zou het niet weten

Fijne werkgever

Werk er inmiddels 1,5 jaar. Over het algemeen werken er veel jonge mensen, die ambitieus en leergierig zijn. Je hoeft er niet stil te zitten, er is namelijk altijd wel iets te doen. Ook het aansturen van het schoonmaak team stimuleert om je persoonlijk te ontwikkelen. Ook de werktijden erg fijn.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden, drukke baan, werktijden

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met doorgroei mogelijkheden ik ben in december begonnen als HAS en heb het erg naar mijn zin super leuke collega's en Huishouding die stuk voor stuk toppers zijn . #TEAMAmstel

Pluspunten

Altijd gezellig

Leuk werk, leuk team

Zoals beschreven in de samenvatting. Ik ben zelfstandig en productief bezig en samen met een leuk team zorg je om gewenste resultaten te halen.

over het hotel

ze behandelen alsof je een of andere straat jong bent

Pluspunten

Minpunten

alles

erg slechte werkomgeving. managers en werknemers hebben geen band. uren kloppen heel vaak niet. geen vakantie uren

wordt uitgebuitje hebt nooit het aantal uur dat je wil werkenkrijgt per kamer betaalt 20min voor een vertrekker en 10min voor een blijvergeen bescherming tegen schoonmaak middelen

Pluspunten

niet

Minpunten

bijna alles

Gezellig personeel, Management is jammer

Hoewel ik het personeel als prettig heb ervaring, en ook zeer gezellig, voelde ik mij niet prettig behandeld door het management. (Met name de housekeeping) Ik ben wel wat gewend, maar nog nooit heb ik mij zo minderwaardig gevoeld. Fysieke klachten die ik daar heb opgelopen, waarvoor ik later naar de fysio moest, werden genegeerd. Ik kreeg de keus om mij erover heen te zetten, of per direct te stoppen en niet weer terugkeren. Ik heb de laatste optie gekozen.

Leuk team

Gewerkt in een leuk team. Het was meestal druk maar soms ook rustiger. Het was duidelijk wat je moest doen, vragen stellen kon prima. De managers waren erg aardig en bedankte ook aan het einde van de dag. Ik kan Bastion echt bij iedereen aanraden.

Pluspunten

Aardige managers en collega's

Minpunten

Je moet wel hard werken

Housekeeping

Ten tijde dat ik hier werkte kreeg je zwaar onderbetaald. Ipv per uur werd je maar per kamer betaald. Had je 5 kamers mocht je 1.5 uur over doen. Deed je er 3 uur over had je pech en kreeg je se andere 1.5 gewoon niet betaald. Ook was het hoofd huishouding absoluut niet geschikt voor de functie. Ging s'ochtends voor wij begonnen alle kamers af om de achtergelaten fooi van de kamers te pakken en in eigen zak te steken. Tevens wilde ze geen tegenspraak en deed je dit wel ging ze je woorden in de mond leggen. Pauze tijden gelden ook niet voor haar ze stond bijna alleen maar te roken. En van collegialiteit onder collega's was ook geen sprake. Als de collega's klaar waren gingen ze naar huis zonder elkaar te helpen. Heb hier helaas 5 jaar van mijn leven aan verspeeld maar hierdoor wel geleerd dat ik niet meer over me heen laag lopen en niet laat uitbuiten

Pluspunten

Minpunten

Te veel om op te noemen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Kamermeisje (m/v)