Bastion Hotels

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Bastion Hotels als Horecamedewerker (m/v)

Horecamedewerker (m/v)20 reviews

Wissen
3.3Salaris en arbeidsvoorwaarden

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 282 reviews

Leukste werkplek om te werken.

Bastion Hotels voor mij is echt een werkplek waar ik met plezier naartoe ga, de collega's zijn geweldig om mee samen te werken, de werksfeer tijdens het werken is super gezellig, hier en daar worden grapjes gemaakt, maar als er serieus gewerkt moet worden, gaan we met z'n allen er tegenaan. Ik heb het zo naar me zin bij Bastion, dat me manager collega's weten dat ik altijd klaar sta om te werken, zelfs als ik vrij ben, ga ik er met alle plezier naartoe om te werken. Ik kan voor mijzelf geen betere werkplek verzinnen dan dat ik hier heb.

leuk team, hard werken , goed te combineren met mijn opleiding

ik werk sinds februari als ontbijt medewerker bij Bastion Hotels. Dit bevalt mij erg goed. het is er altijd lekker druk waardoor de tijd snel voorbij gaat. tijdens het ontbijt zorg ik er voor dat het buffet gevuld blijft en de gasten te vrede zijn tussen door kan ik ook een praatje maken met de gasten. in overleg met de manager word er rekening gehouden met mijn studie en bespreken we iedere maand welke dagen ik zou kunnen werken. een echter aanrader de functie van ontbijt medewerker. je moet natuurlijk wel houden van vroeg opstaan

Pluspunten

top team

Minpunten

heb ik niet

Leuk hotelketen met veel gevarieerd werk

Werken bij Bastion hotels geeft veel variatie. Hierdoor leer je ook heel snel, veel verschillende dingen op verschillende afdelingen. Denk hierbij aan een stukje huishouding, receptie, restaurant, ontbijt & keuken. Daarnaast als Assistent manager leer je direct hoe het is om leiding te geven aan het lokaal personeel (parttimers). Het hotelconcept van Bastion is simpel; lekker eten & lekker slapen. De meeste gasten die verblijven bij Bastion zijn frequente gasten die al vaker zijn geweest. Door steeds te werken met terugkerende gasten creëer je ook sneller een informelere band met de gasten. Dit vind ik ontzettend leuk. Een praatje maken & net dat extra aandacht geven is belangrijk voor de gasten, en bij Bastion heb je hier meestal ook de tijd veer. Echt aandacht voor de gasten. Daarnaast krijg je bij Bastion ook goed de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen & daarmee ook door te groeien. Dit houdt de uitdaging binnen je functie. Kortom, werken bij Bastion is gevarieerd, uitdagend & elke dag anders!

Pluspunten

Gevarieerd, leidinggeven, informele sfeer, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Flexibel rooster, soms wat heftige begin/eindtijden

Gezellige werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden.

Leuke werkomgeving met gezellige collega’s. In de trainingsmaand leer je het werk en het bedrijf al gelijk goed kennen. Er zijn veel kansen om door te groeien, binnen korte tijd kon ik doorgroeien tot hotelmanager. Ook zijn er goede arbeidsvoorwaarden en wordt er met bonussen gewerkt. Leuk bedrijf waar geen dag hetzelfde is!

Minpunten

Gezellige werksfeer en veel te leren!

3 jaar geleden kwam ik van school af en ik wilde een nieuwe uitdaging. Ik zag de vacature als assistent hotel manager binnen Bastion Hotel. Dit sprak mij aan omdat het een heel veelzijdige functie is. Na ongeveer 7 maanden kreeg ik de kans om mijzelf te bewijzen als restaurant manager, dit heb ik 1.5 jaar met veel plezier gedaan! In deze periode heb ik zoveel geleerd, omgang met gasten, personeel aansturen, Personeelszaken, bestellingen plaatsten, hoe om te gaan met budgetten enzovoort enzovoort. Op dit moment ben ik weer terug gegaan naar de hotel kant waar ik nu plaatsvervangend manager ben. Het leuke aan deze baan is dat elke dag en elke dienst anders is. Waardoor je elke dag weer wat nieuws leert. Maar je komt altijd met veel plezier op je werk omdat je geweldige collega's hebt! Niet alleen op je locatie zelf maar ook de collega's op andere locaties. Soms moet je invallen bij een andere locatie waardoor je steeds nieuwe mensen leert kennen, wat ook weer een uitdaging is!

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, veel te leren, gezellige sfeer

Minpunten

soms overwerken

Hechte teams

Een prachtig bedrijf om voor te werken. Hard werken, veel doorgeoeimogelijkheden en een hecht team. Succesvolle teams worden beoordeeld met bonussen.

Pluspunten

Veel leren, groeien en Hotelmanager worden

Minpunten

Hard werken

Fijne werkomgeving en veel doorgroeimogelijkheden

Al 5 jaar werk ik voor Bastion Hotels. Het is een bedrijf met enorm veel doorgroeimogelijkheden. Zelf ben ik begonnen als Ontbijtmedewerker en nu 5 jaar later ben ik Hotelmanager! Bastion voelt als thuiskomen en geen een dag is hetzelfde. Je werkt heel zelfstandig en je leert elke dag iets bij! Bastion is zeker een aanrader!

Pluspunten

Doorgroeien / Zelfstandig werken

veel te hoge werkdruk

te veel verantwoordelijkheid voor wat je er voor terug krijgt, laag salaris en weinig vrije tijd.

te hard werken in te korte tijd voor te weinig geld

Het is erg hard werken, binnen een kwartier moet de kamer spik en span zijn. Dat is niet mogelijk, dus je werkt altijd in je eigen tijd die je niet uitbetaald krijgt. als het ze dan nog niet naar het zin is word je weer terug gestuurd.

Pluspunten

gratis drinken

Minpunten

onderbetaald

Goede werkervaring

Bij de Bastion Hotel groep kan je een goede basis leggen voor je Horeca-carrière. aangezien je op jonge leeftijd al een hoop ervaring en verantwoordelijkheid krijgt is er een snelle leercurve waardoor je een hoop nieuwe competenties binnen korte termijn eigen kan maken.

Pluspunten

Goed eten, flexibele werktijden, leuke collega's.

Meer reviews van Horecamedewerker (m/v)

Bekijk alle (20) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

3.5