Bastion Hotels

Reviews voor Horecamedewerker (m/v) bij Bastion Hotels

Horecamedewerker (m/v)20 reviews

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

Leuke collega’s.

Werkdruk is hoog, er is vaak te weinig personeel. Je hoort gauw wat je fout doet, maar als je iets goeds doet hoor je ze niet. Er wordt verwacht dat je voor het hotel leeft en geen leven buiten werkt hebt.

Pluspunten

De collega’s

Minpunten

Bijna alles vooral t management.

Leuke werksfeer met veel variatie

Als trainee assistent hotelmanager super ontvangen, leuk team, leuke werkzaamheden met veel variatie en een goed opleidingstraject waarbij er veel mogelijkheden zijn tot doorgroeien.

Pluspunten

Leuk team, leuke gasten, variatie in werkzaamheden, goed opleidingstraject

Minpunten

Reizen naar andere bastion locaties

Managers staan altijd voor je klaar. Collega’s zijn top!

Ontzettend leuke collega's, elke dag is een verassing

Je komt terecht in een hecht team met collega's die altijd voor je klaar staan, geen dag is hetzelfde! Je werkt elke dag met een hoop leuke gasten en gastvrijheid staat hoog in het vaandel, je ziet aan alles dat het personeel zeer gemotiveerd is om elke dag weer een lach op onze gasten hun gezicht te brengen! Zoals ik al zei, elke dag is anders en weer een avontuur maar één ding blijft altijd hetzelfde, je werkt elke dag met ontzettend leuke gasten en met een team van toppers! Er zijn veel verschillende werkzaamheden die je eventueel zou kunnen doen op een dag, het ligt er natuurlijk aan wat voor een functie jou voorkeur heeft! Denk hierbij aan bar werkzaamheden, restaurant, receptie en dergelijke! Het enige minpunt is dat er bij een lage bezetting gewoonweg minder uren te verdelen zijn, het is en blijft natuurlijk, horeca en niemand kan met 100% precisie zeggen hoe de bezetting gaat worden elke dag. Als je houd van met mensen werken en graag een onvergetelijke indruk wilt achterlaten bij onze gasten en je ook echt verbonden wilt voelen met je collega's en daarmee ook onderdeel wilt zijn van een sterk team zou ik het zeker aanraden om hier te gaan werken! Over het management is ook niets aan te merken, ze zullen altijd hun best voor je doen als je ergens mee zit of verbeterpunten hebt! Ze proberen dan ook altijd, zelfs bij lage bezetting iedereen zoveel mogelijk uren te geven! In veel bedrijven krijg je soms de indruk dat er niet naar je geluisterd word of dat je een nummertje bent, dat heb ik hier bij Bastion nog nooit meegemaakt! Over het algemeen, een dikke aanrader -

Pluspunten

Hecht team, leuke gasten, goed management, fijn team

Minpunten

Bij lage bezetting minder uren

Leukste werkplek om te werken.

Bastion Hotels voor mij is echt een werkplek waar ik met plezier naartoe ga, de collega's zijn geweldig om mee samen te werken, de werksfeer tijdens het werken is super gezellig, hier en daar worden grapjes gemaakt, maar als er serieus gewerkt moet worden, gaan we met z'n allen er tegenaan. Ik heb het zo naar me zin bij Bastion, dat me manager collega's weten dat ik altijd klaar sta om te werken, zelfs als ik vrij ben, ga ik er met alle plezier naartoe om te werken. Ik kan voor mijzelf geen betere werkplek verzinnen dan dat ik hier heb.

Leuke collega's en gezellige sfeer

Ik vond het heel erg leuk om bij Bastion hotel te werken. De collega's maakte het extra gezellig en ik kreeg ook waardering van mijn collega's en Bastion (dat vind ik heel belangerijk). Minpuntjes : ik werd helaas vaker afgebeld en kon daardoor weinig uren per week werken. En de werktijden vond ik niet zo fijn.

Leuke omgeving en mooie locatie met leuke collega's

Vaak beginnen in de avond en dan achter de bar staan, te werk gaan en een paar uur later al uit.

leuk team, hard werken , goed te combineren met mijn opleiding

ik werk sinds februari als ontbijt medewerker bij Bastion Hotels. Dit bevalt mij erg goed. het is er altijd lekker druk waardoor de tijd snel voorbij gaat. tijdens het ontbijt zorg ik er voor dat het buffet gevuld blijft en de gasten te vrede zijn tussen door kan ik ook een praatje maken met de gasten. in overleg met de manager word er rekening gehouden met mijn studie en bespreken we iedere maand welke dagen ik zou kunnen werken. een echter aanrader de functie van ontbijt medewerker. je moet natuurlijk wel houden van vroeg opstaan

Pluspunten

top team

Minpunten

heb ik niet

Leuk hotelketen met veel gevarieerd werk

Werken bij Bastion hotels geeft veel variatie. Hierdoor leer je ook heel snel, veel verschillende dingen op verschillende afdelingen. Denk hierbij aan een stukje huishouding, receptie, restaurant, ontbijt & keuken. Daarnaast als Assistent manager leer je direct hoe het is om leiding te geven aan het lokaal personeel (parttimers). Het hotelconcept van Bastion is simpel; lekker eten & lekker slapen. De meeste gasten die verblijven bij Bastion zijn frequente gasten die al vaker zijn geweest. Door steeds te werken met terugkerende gasten creëer je ook sneller een informelere band met de gasten. Dit vind ik ontzettend leuk. Een praatje maken & net dat extra aandacht geven is belangrijk voor de gasten, en bij Bastion heb je hier meestal ook de tijd veer. Echt aandacht voor de gasten. Daarnaast krijg je bij Bastion ook goed de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen & daarmee ook door te groeien. Dit houdt de uitdaging binnen je functie. Kortom, werken bij Bastion is gevarieerd, uitdagend & elke dag anders!

Pluspunten

Gevarieerd, leidinggeven, informele sfeer, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Flexibel rooster, soms wat heftige begin/eindtijden

Gezellig bedrijf met ECHTE doorgroeimogelijkheden

Ik werk nu een jaar bij Bastion Hotels en ik ben blij dat ik destijds heb gesolliciteerd en ben aangenomen. Bastion biedt starters in de hotellerie een mooie baan aan waarin je ontzettend veel leert over de verschillende afdelingen binnen een hotel. Nu na een jaar ben ik al in de running om Plaatsvervangend Hotelmanager te worden!

Pluspunten

Veel leren / Doorgroeien / Fijne collega's

Minpunten

Soms lange dagen

Gezellige werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden.

Leuke werkomgeving met gezellige collega’s. In de trainingsmaand leer je het werk en het bedrijf al gelijk goed kennen. Er zijn veel kansen om door te groeien, binnen korte tijd kon ik doorgroeien tot hotelmanager. Ook zijn er goede arbeidsvoorwaarden en wordt er met bonussen gewerkt. Leuk bedrijf waar geen dag hetzelfde is!

Minpunten

Gezellige werksfeer en veel te leren!

3 jaar geleden kwam ik van school af en ik wilde een nieuwe uitdaging. Ik zag de vacature als assistent hotel manager binnen Bastion Hotel. Dit sprak mij aan omdat het een heel veelzijdige functie is. Na ongeveer 7 maanden kreeg ik de kans om mijzelf te bewijzen als restaurant manager, dit heb ik 1.5 jaar met veel plezier gedaan! In deze periode heb ik zoveel geleerd, omgang met gasten, personeel aansturen, Personeelszaken, bestellingen plaatsten, hoe om te gaan met budgetten enzovoort enzovoort. Op dit moment ben ik weer terug gegaan naar de hotel kant waar ik nu plaatsvervangend manager ben. Het leuke aan deze baan is dat elke dag en elke dienst anders is. Waardoor je elke dag weer wat nieuws leert. Maar je komt altijd met veel plezier op je werk omdat je geweldige collega's hebt! Niet alleen op je locatie zelf maar ook de collega's op andere locaties. Soms moet je invallen bij een andere locatie waardoor je steeds nieuwe mensen leert kennen, wat ook weer een uitdaging is!

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, veel te leren, gezellige sfeer

Minpunten

soms overwerken

Hechte teams

Een prachtig bedrijf om voor te werken. Hard werken, veel doorgeoeimogelijkheden en een hecht team. Succesvolle teams worden beoordeeld met bonussen.

Pluspunten

Veel leren, groeien en Hotelmanager worden

Minpunten

Hard werken

Fijne werkomgeving en veel doorgroeimogelijkheden

Al 5 jaar werk ik voor Bastion Hotels. Het is een bedrijf met enorm veel doorgroeimogelijkheden. Zelf ben ik begonnen als Ontbijtmedewerker en nu 5 jaar later ben ik Hotelmanager! Bastion voelt als thuiskomen en geen een dag is hetzelfde. Je werkt heel zelfstandig en je leert elke dag iets bij! Bastion is zeker een aanrader!

Pluspunten

Doorgroeien / Zelfstandig werken

Super gevarieerd werk

Veel doorgroei mogelijkheden en een fijne werkomgeving met collega’s. Geen dag is hetzelfde. Blijft altijd uitdagend. Zolang je je inzet zullen er altijd doorgroeimogelijkheden zijn. Hard werken maar absoluut voldoenend.

Pluspunten

Collega’s en Variatie en Uitdagend

veel te hoge werkdruk

te veel verantwoordelijkheid voor wat je er voor terug krijgt, laag salaris en weinig vrije tijd.

te hard werken in te korte tijd voor te weinig geld

Het is erg hard werken, binnen een kwartier moet de kamer spik en span zijn. Dat is niet mogelijk, dus je werkt altijd in je eigen tijd die je niet uitbetaald krijgt. als het ze dan nog niet naar het zin is word je weer terug gestuurd.

Pluspunten

gratis drinken

Minpunten

onderbetaald

Goede werkervaring

Bij de Bastion Hotel groep kan je een goede basis leggen voor je Horeca-carrière. aangezien je op jonge leeftijd al een hoop ervaring en verantwoordelijkheid krijgt is er een snelle leercurve waardoor je een hoop nieuwe competenties binnen korte termijn eigen kan maken.

Pluspunten

Goed eten, flexibele werktijden, leuke collega's.

gezellige werkomgeving, maar wel in een oude locatie met niet optimale werkomstandigheden

Erg leuke plek om te werken en ook afwisselend werk wat het leukt blijft houden. Daarnaast was de locatie wel erg verouderd waardoor de voorzieningen en materialen niet optimaal waren.

Pluspunten

gezellig en leuk werk

Minpunten

verouderd

Er kan en mag gelachen worden onder het werk

Eigen vaste kamers om schoon te maken, leuke jonge collega's, nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan. Hier kom je er achter dat je hard werken met lol kan combineren. Je moet veel in korte tijd doen. Leuk werk voor als je net van school komt, jammer dat ze je niet aannemen als je wat ouder bent

Pluspunten

makkelijke werktijden

Minpunten

geen minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Horecamedewerker (m/v)