Bastion Hotels

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Bastion Hotels als Assistent Manager (m/v)

Assistent Manager (m/v)27 reviews

Wissen
3,2Salaris en arbeidsvoorwaarden

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 290 reviews

Leuke startersfunctie met goede doorgroeimogelijkheden

Nu al enige tijd werkzaam bij bastion. Ben vanuit mijn studie gelijk bij Bastion begonnen en word goed begeleid om het beste uit mij zelf naar boven te halen. En mij te ontwikkelen. Het werk is erg afwisselend, de ene dag een vroege dienst, de andere dag een late dienst, vaak op jouw eigen locatie maar heel soms ook op een ander.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Het eten

Verschikkelijk om te werken

Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan om te werken/stage te lopen. De managers voelden zich overduidelijk beter dan de andere werknemers. Zelf deden ze erg weinig qua taken en gingen vervolgens lekker vroeg naar huis. Dit was natuurlijk niet zo voor de andere werknemers. Ik moest veel overwerken en kreeg er weinig voor terug. Het team was erg negatief niet alleen over elkaar maar ook tegenover de gasten. Ook neemt dit bedrijf veel stagiares aan om goedkoop alle taken te laten uitvoeren. De meeste managers binnen dit bedrijf hebben weinig ervaring in de toerismebranche en zijn niet in staat stagiares het nodige te leren. Als je als werknemer al niet goed behandeld word in dit bedrijf moet je hier zeker niet stage gaan lopen! Ze buitte stagiares alleen maar uit. Ik ben blij dat ik weg ben gegaan bij dit bedrijf. Alles verliep stroef in de tijd dat ik daar werkte. Ook ontving ik mijn laatste salaris niet zoals het moest gebeuren en moest ik 2 maanden lang blijven bellen en mailen om mijn volledige salaris te ontangen. Ik ontving namelijk eerst maar zo'n 30% van wat ik moest ontvangen.

Eenrichtingsverkeer

Alles staat in teken van de werkgever. Veel invallen! Lange dagen. Geen pauzes kunnen nemen. Heel anders dan het werd voorgespiegeld in het sollicitatie gesprek. Je moet nog wel even je handtekening zetten onder een personeelshandboek van 105!! pagina's. Als de organisatie iets wilt, wordt er met elke regel gebogen, wilde ik iets... Geen gehoor. Kamers schoonmaken, als er weer eens geen personeel was, en dan te horen krijgen, ja dat willen we natuurlijk niet! Kom dan zelf de kamers schoonmaken!! Zelf in de keuken gerechten moeten maken. Personeel wordt echt als een last gezien! Vakanties worden mondjes maat goedgekeurd, hele periodes worden gewoon uitgesloten. Heel jammer, want de gasten zijn echt leuk!! Leuke collega's!! De maakten weer een hoop goed. Het contrast met mijn nieuwe werkgever is bizar!! Denk heel, heel, HEEL goed na voordat je hier gaat werken.

Pluspunten

GEEN

Minpunten

Lange zware dagen, tijd voor tijd kent het bedrijf niet

Leuke collega's die elkaar helpen

Super leuk bedrijf waar collega's elkaar helpen. Geen uitzendkrachten die niet weten wat ze moeten doen. Begrijpelijk maar dan komt alles op mij neer. Dat is niet het geval bij Bastion. Allemaal eigen medewerkers die betrokken zijn. Ze hebben ook een hele leuke app waardoor je ook ziet wat er in andere locaties gebeurt.

Pluspunten

Leuke collega's en leuke sfeer

Minpunten

Soms hard werken

Meest erge baan die ik ooit heb gehad

De functienaam klinkt heel interessant, echter is dit alles behalve dat. Je was een soort duizendpoot en moest alles doen; receptie, restaurant, keuken, kamers schoonmaken als het niet goed is gedaan, de hele nacht blijven staan als de nachtportier niet komt opdagen. Er is veel te weinig personeel in dienst waardoor je alles razendsnel moest afhandelen en geen tijd had voor je gasten. Het is ook nooit voorgekomen dat ik op tijd naar huis kon omdat er dan bijvoorbeeld nog een berg afwas stond, 4 lunchgerechten die nog klaargemaakt moesten worden, 5 karren vracht dat opgeruimd moest worden, 50 kamers die nog gecontroleerd moesten worden. Harder doorwerken kon ook niet want alle pauzes zijn al overgeslagen. 11 uur op je voeten staan en aan 1 stuk door werken zonder pauze. En ook nooit betaalt krijgen voor je overwerkuren die je elke dag maakt. Helaas is dit geen succes geweest.

Succesvol bedrijf

Succesvol bedrijf. Je wordt uitgebreid ingewerkt (training van 1 maand). Er zijn duidelijke regels, wat zorgt een fijne werkomgeving. Vanuit het hoofdkantoor worden veel dingen goed geregeld, waardoor er in het hotel ruimte is voor aandacht voor de gasten. En elk jaar is er een super leuk bedrijfsfeest. Bastion Hotels pakt echt uit!

Pluspunten

Leuk bedrijfsfeest! Collegiale sfeer en er wordt veel hulp geboden.

Minpunten

Je moet hard werken leuk vinden

Heel erg leerzaam en veel ontwikkelmogelijkheden

De eerste maand training om ingewerkt te worden. De afspraken worden je heel duidelijk uitgekegd voordat je in dienst komt. Er is veel aandacht voor het inwerktraject. Nog nooit zo goed ingewerkt. Ik werk in een superleuk team. Iedereen heeft echt iets voor elkaar over. Het is lekker hard werken en de tijd vliegt.

Pluspunten

Training, leuke collega’s en heel leerzaam. Bonus bij goed presteren

Minpunten

Hard werken

Don’t do it

Doe het jezelf niet aan! Je wordt volledig uitgebuit bij Bastion en dan met name door het hoofdkantoor en de regiomanagers. Je werkt 9 vd 10 keer over en dat wordt niet uitbetaald. Na een avonddienst is er een kans dat je de nachtdienst ook draait, als de nachtportier niet komt opdagen (wat toch wel vaak gebeurd). In het begin zullen ze je zeggen dat je minimaal 2 weekenden per maand vrij krijgt. Dit is NIET het geval en ze zullen zelfs in discussie gaan met je hierover. Pauzes krijg je niet. Veel ex-werknemers zijn overspannen geraakt of in een depressie terecht gekomen en hebben er nu nog steeds last van. So like I said... don’t do it!

Pluspunten

(Soms) Leuke collega’s op locatie

Minpunten

Al het andere.

Leuke baan indien werken je leven is

Korte tijd hier gewerkt. Eerst wordt je binnengehaald met leuke praatjes waarna er vervolgens niemand meer van het hoofdkantoor naar je omkijkt. Wanneer je leven alleen maar werken is, is Bastion de perfecte match - niet alleen werk je 10 uur per dag zonder nauwelijks pauze maar ook sturen ze je telkens naar diverse locaties waarbij de vaak lange reistijd voor eigen rekening van de werknemer valt. Als je hier tegen in gaat lachen ze je gewoon uit. Zeker geen aanrader!

Pluspunten

Minpunten

Reizen in je eigen vrije tijd, Geen of nauwelijks pauze bij een werkdienst van ca. 10 uur, Slecht personeelseten

Meer reviews van Assistent Manager (m/v)

Bekijk alle (27) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag