Bastion Hotels

Reviews voor Assistent Manager (m/v) bij Bastion Hotels

Assistent Manager (m/v)27 reviews

27 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

Je doet veel ervaring op

Het is een baan waar je rent en vliegt. Je hebt heel leuk contact met veel vaste gasten. Je doet heel veel verschillende taken. En dat vind ik het allerleukste. Ook regelmatig kom ik in andere hotels waardoor ik ook heel veel collega's ken. En binnenkort is de YEP. Een feest voor alle medewerkers. Iedereen is daar super enthousiast over, dus ik ben benieuwd. Ik mag hopelijk voor de eerste keer mee.

Pluspunten

Je kunt veel verschillende taken doen

Minpunten

Als het druk is, is het hard werken.

Verschikkelijk om te werken

Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan om te werken/stage te lopen. De managers voelden zich overduidelijk beter dan de andere werknemers. Zelf deden ze erg weinig qua taken en gingen vervolgens lekker vroeg naar huis. Dit was natuurlijk niet zo voor de andere werknemers. Ik moest veel overwerken en kreeg er weinig voor terug. Het team was erg negatief niet alleen over elkaar maar ook tegenover de gasten. Ook neemt dit bedrijf veel stagiares aan om goedkoop alle taken te laten uitvoeren. De meeste managers binnen dit bedrijf hebben weinig ervaring in de toerismebranche en zijn niet in staat stagiares het nodige te leren. Als je als werknemer al niet goed behandeld word in dit bedrijf moet je hier zeker niet stage gaan lopen! Ze buitte stagiares alleen maar uit. Ik ben blij dat ik weg ben gegaan bij dit bedrijf. Alles verliep stroef in de tijd dat ik daar werkte. Ook ontving ik mijn laatste salaris niet zoals het moest gebeuren en moest ik 2 maanden lang blijven bellen en mailen om mijn volledige salaris te ontangen. Ik ontving namelijk eerst maar zo'n 30% van wat ik moest ontvangen.

Veel werk druk

Veel ingezet op andere locaties, je kan niet weg binnen een jaar vanwege boeteclausule.

Leuk en goede werkgever

Ze geven bij bastion om hun werknemers en willen altijd leren. Er is ruimte voor fouten en complimenten. Gezellige werksfeer in de hotels! Een echte aanrader

Pluspunten

Leuke werksfeer

Eenrichtingsverkeer

Alles staat in teken van de werkgever. Veel invallen! Lange dagen. Geen pauzes kunnen nemen. Heel anders dan het werd voorgespiegeld in het sollicitatie gesprek. Je moet nog wel even je handtekening zetten onder een personeelshandboek van 105!! pagina's. Als de organisatie iets wilt, wordt er met elke regel gebogen, wilde ik iets... Geen gehoor. Kamers schoonmaken, als er weer eens geen personeel was, en dan te horen krijgen, ja dat willen we natuurlijk niet! Kom dan zelf de kamers schoonmaken!! Zelf in de keuken gerechten moeten maken. Personeel wordt echt als een last gezien! Vakanties worden mondjes maat goedgekeurd, hele periodes worden gewoon uitgesloten. Heel jammer, want de gasten zijn echt leuk!! Leuke collega's!! De maakten weer een hoop goed. Het contrast met mijn nieuwe werkgever is bizar!! Denk heel, heel, HEEL goed na voordat je hier gaat werken.

Pluspunten

GEEN

Minpunten

Lange zware dagen, tijd voor tijd kent het bedrijf niet

Net gestart en al heel veel geleerd

Ik heb net mijn training van 1 maand erop zitten. Het is een heel leuk bedrijf waar veel aandacht is voor het inwerken van medewerkers. Je kunt ook alle vragen stellen. Het is wel hard werken maar dat vind ik heel erg leuk. Bastion gebruikt een app waar je leuke berichten krijgt en dus ook weet wat er allemaal speelt in andere hotels.

Pluspunten

Super leuke app en fijne collega's

Minpunten

Soms heel druk

Cadeaubon, wat een mooie waardering

Net in dienst en ik krijg nu al een cadeaubon als waardering voor mijn inzet. Voor mij is Bastion een prachtig bedrijf. Er wordt veel tijd en energie gestoken in het inwerkprogramma dat 1 maand duurt. Je krijgt een eigen mentor die je begeleid en de collega's zijn super aardig. Een fijn team waarmee hard werken leuk is.

Pluspunten

Veel waardering en training

Minpunten

Nog geen

Gezellig team en leuke gasten

Alweer 7 maanden werk ik bij Bastion als Assistent Manager. De training in het begin was erg leerzaam. Je wordt echt ingewerkt. De collega's in het hotel zijn erg gezellig. We hebben een grote groep vaste gasten die vaak in het hotel overnachten. Leidinggeven is nog wel lastig vind ik maar daarmee word ik goed geholpen. Er is zelfs een training waardoor je het beter kunt leren.

Leuke actieve baan

Het is hard werken maar de diversiteit van alle afdelingen maakt elke dag weer uitdagend. Er hangt een gezellige sfeer; zowel met collega's als gasten. In deze functie heb ik mij na mijn studie enorm kunnen ontwikkelen.

Pluspunten

Interne trainingen

Leuke collega's die elkaar helpen

Super leuk bedrijf waar collega's elkaar helpen. Geen uitzendkrachten die niet weten wat ze moeten doen. Begrijpelijk maar dan komt alles op mij neer. Dat is niet het geval bij Bastion. Allemaal eigen medewerkers die betrokken zijn. Ze hebben ook een hele leuke app waardoor je ook ziet wat er in andere locaties gebeurt.

Pluspunten

Leuke collega's en leuke sfeer

Minpunten

Soms hard werken

Elke dag is een verrassing

Elke dag is een verrassing als je gaat werken bij Bastion Hotels. Je bent namelijk allround en dus doe je heel veel verschillende taken. Dat maakt het ook extra leuk. De vragen van gasten kan ik bijna altijd beantwoorden. Dat maakt het wel bijzonder. Ook ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen dienst. Een super leuke functie als je starter bent en een leuke baan zoekt. Doorgroeien kan volop. Daar doen ze heel veel aan. Medewerkers van het hoofdkantoor komen vaker naar locatie om training te geven.

Pluspunten

Informeel, weinig baasjes die uit de hoogte doen

Minpunten

Soms lastige gasten

Restaurant Manager

Al 3 jaar werk ik bij Bastion. Een hele fijne werkgever waar ook wordt geluisterd naar ideeën. De contacten met het hoofdkantoor zijn goed waardoor je ook snel kunt schakelen. Daarnaast heb je ook veel mogelijkheden om te groeien naar andere functies. Zelfs naar het hoofdkantoor als je dat zou willen. Ik ambieer geen kantoorbaan en werk liever op de vloer. Ook dan zijn er volop mogelijkheden om te groeien. Met training leert Bastion je heel veel.

Pluspunten

Je hebt veel vrijheid binnen de kaders

Minpunten

Eigenlijk geen.

Familie en team gevoel

Als je start bij Bastion Hotels heb je meteen een team gevoel. Je start een training met andere trainees. Dus samen ga je de opleiding starten. Personeelszaken reageert altijd snel en helpen je ook echt als er dingen zijn. Mijn mentor heeft mij ook een goede begeleiding geboden in mijn eerste maand training. Mijn team is erg leuk. Het is hard werken maar de gasten zijn heel fijn. Als collega's helpen wij elkaar. Ook vanuit het hoofdkantoor wordt waardering uitgesproken. Zo hebben wij allemaal een reep chocolade ontvangen om compliment. Ook leuk dat onze oproepkrachten dit ook allemaal kregen. Ga zo door Bastion!

Pluspunten

Veel waardering in de vorm van cadeautjes, leuke collega's

Minpunten

Soms hard werken, maar ik vind dat niet erg.

Assistent Manager

Nu ruim 3 maanden in dienst van Bastion Hotels. De sollicitatie procedure ging heel snel en efficiënt. Een prachtig inwerkprogramma gehad van 1 maand. In het trainingscentrum op het hoofdkantoor uitleg gehad en vervolgens naar het hotel om het in de praktijk te brengen. Je wordt dus echt heel goed ingewerkt. Ook het opleidingsprogramma is heel erg uitgebreid. Ze leiden je echt op. Dat is wat ik super leuk vind aan Bastion Hotels. Mijn collega's zijn trouwen ook heel behulpzaam, gezellig en altijd bereid om te helpen.

Pluspunten

Snelle sollicitatie procedure, veel opleiding

Minpunten

Eigenlijk geen. Super leuke baan.

Leuke startersfunctie met goede doorgroeimogelijkheden

Nu al enige tijd werkzaam bij bastion. Ben vanuit mijn studie gelijk bij Bastion begonnen en word goed begeleid om het beste uit mij zelf naar boven te halen. En mij te ontwikkelen. Het werk is erg afwisselend, de ene dag een vroege dienst, de andere dag een late dienst, vaak op jouw eigen locatie maar heel soms ook op een ander.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Het eten

Mijn ervaring bij bastion Rotterdam Alexander

Al ruim een half jaar werk ik met plezier bij het bastion hotel. Heel allround en ik ga elke dag met plezier naar mijn werk.

Pluspunten

Leuke collega’s, prettige werksfeer

Meest erge baan die ik ooit heb gehad

De functienaam klinkt heel interessant, echter is dit alles behalve dat. Je was een soort duizendpoot en moest alles doen; receptie, restaurant, keuken, kamers schoonmaken als het niet goed is gedaan, de hele nacht blijven staan als de nachtportier niet komt opdagen. Er is veel te weinig personeel in dienst waardoor je alles razendsnel moest afhandelen en geen tijd had voor je gasten. Het is ook nooit voorgekomen dat ik op tijd naar huis kon omdat er dan bijvoorbeeld nog een berg afwas stond, 4 lunchgerechten die nog klaargemaakt moesten worden, 5 karren vracht dat opgeruimd moest worden, 50 kamers die nog gecontroleerd moesten worden. Harder doorwerken kon ook niet want alle pauzes zijn al overgeslagen. 11 uur op je voeten staan en aan 1 stuk door werken zonder pauze. En ook nooit betaalt krijgen voor je overwerkuren die je elke dag maakt. Helaas is dit geen succes geweest.

Leuk bedrijf!

Na 1 maand een goede training te hebben gehad mag je zelfstandig aan het werk. Hele leuke werksfeer met gezellige collegas. Het is ook afwisselend dus zeker niet voor 9 tot 5 mentaliteit. Je maakt best veel overuren maar dit word netjes bijgehouden. Het bedrijf bied goede doorgroeimogelijkheden, een gezellige informele sfeer en je krijgt hele goede begeleiding wat ik nooit eerder bij een ander bedrijf gezien heb. Het werk zelf is heel afwisselend en de uren gaan snel voorbij.

Succesvol bedrijf

Succesvol bedrijf. Je wordt uitgebreid ingewerkt (training van 1 maand). Er zijn duidelijke regels, wat zorgt een fijne werkomgeving. Vanuit het hoofdkantoor worden veel dingen goed geregeld, waardoor er in het hotel ruimte is voor aandacht voor de gasten. En elk jaar is er een super leuk bedrijfsfeest. Bastion Hotels pakt echt uit!

Pluspunten

Leuk bedrijfsfeest! Collegiale sfeer en er wordt veel hulp geboden.

Minpunten

Je moet hard werken leuk vinden

Super werkgever!

Ik zit midden in mijn trainingsmaand bij Bastion Hotel. Je wordt eerst goed getraind om zelfstandig een dienst te kunnen draaien. Het is fijn hoeveel tijd en energie er in je wordt gestoken. Ik heb hele leuke en gezellige collegas. Het werk zelf is erg variërend maar dat maakt het juist leuk. Bastion hotel voelt voor mij als een warm bad. Ik heb nog nooit zon fijne werkgever gehad!

Pluspunten

Leuke collegas, fijne werksfeer, gezelligheid

Top bedrijf

Als je een nieuwe leuke uitdagende functie zoekt. Raad ik je Bastion zeker aan ! Heel veel doorgroei mogelijkheden. Zeker ook een goed leerbedrijf voor een stagaire zoals ik.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Assistent Manager (m/v)