Bastion Hotels

Reviews voor Bastion Hotels in Vlaardingen

Vlaardingen13 reviews

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

Naar me zin

Werk er nu paar maanden. Heb leuke collega s waardoor je dienst leuk begint. Het is hard werken als je het in de gewenste tijd wil halen.

Pluspunten

Leuk team

Minpunten

Per kamer betaald worden

Vreselijk bedrijf

Salaris is matig, je kan er niet van leven in iedergeval. Hier sta je ook altijd in je eigen tijd te werken, dus als je voor niks wilt werken zou ik hier aankloppen. Behandelt het personeel alsof het robots zijn, werkdruk is hoog. En dan spreken we niet nog niet over collegiaal zijn, want dat is niet te vinden. Je bent hier maar een nummertje en hebben ze niks aan je, halen ze je zonder enige communicatie van het rooster af en durven zich niet te verantwoorden.

Pluspunten

Te combineren met school/kinderen

Minpunten

Weinig tot geen communicatie tenzij het hen uitkomt, komen afspraken niet na. Hoge werkdruk, weinig tijd.

Ziek beleid

Je word niet op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen in het bedrijf.Als het hun niet uitkomt word je weggegooid zonder overlegslechte communicatie tussen management en werknemer

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

slechte communicatie

Gezellige werkomgeving met super collega’s

Het is een zeer leuke bedrijf om te werken.Ook een leuke trainingen voor de stagiaires en de functies die je doet is elke dag afwisselend waardoor je altijd bezig bent. Collega’s zijn altijd behulpzaam en je leert veel van elkaar in teamverband.

Pluspunten

Gezellige team en leuke trainingen voor de stagiaires

Minpunten

tot zover niet.

Super bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden.

Bastion Hotels is een snel groeiend bedrijf en altijd wel op zoek naar jonge enthousiaste werknemers.wanneer je werkzaam bent binnen bastion en je goed je best doet is bastion ook een bedrijf die je snel laat doorgroeien mits je voldoet aan daarvoor bestemde eisen. Zelf als chef kok begonnen en na 2 jaar heb ik de kans gekregen mezelf te bewijzen als Restaurant Manager wat ik nu al 2 jaar met plezier doe. kort om een bedrijf waar je kansen krijgt jezelf te ontwikkelen.

Leukste werkplek om te werken.

Bastion Hotels voor mij is echt een werkplek waar ik met plezier naartoe ga, de collega's zijn geweldig om mee samen te werken, de werksfeer tijdens het werken is super gezellig, hier en daar worden grapjes gemaakt, maar als er serieus gewerkt moet worden, gaan we met z'n allen er tegenaan. Ik heb het zo naar me zin bij Bastion, dat me manager collega's weten dat ik altijd klaar sta om te werken, zelfs als ik vrij ben, ga ik er met alle plezier naartoe om te werken. Ik kan voor mijzelf geen betere werkplek verzinnen dan dat ik hier heb.

Leuke, gezellige werksfeer!

Bij Bastion krijg je de kans om door te groeien en je flink te ontwikkelen, je leert er elke dag wel iets en geen een dag is het zelfde, daardoor is het nooit saai.

Pluspunten

Collega's.

leuke gezellig werk omgeving

een gezellige werk omgeving, met leuke collega's en gasten. Het werk is erg afwisselend.

Pluspunten

de sfeer

Minpunten

Salaris voor 26 jarige te laag (bijbaan)

Leuke afwisselende baan met ontzettend leuke doorgroeimogelijkheden

Ik werk ruim 5 jaar bij Bastion hotels en heb verschillende functies mogen vervullen. Er word geluisterd naar wat je graag wilt bereiken en hard werken word beloond. Bastion hotels is een fijne werkgever en de teams waarin we werken zijn erg hecht en gezellig. Ik ga na 5 jaar nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk !

Pluspunten

Leuke bedrijfsuitjes, fantastische collega’s

super leuk om te werken met gasten

nooit is het het zelfde werken in een hotel je maakt van alles elke dag mee de contact met de gasten is super ! elke dag leer je wel meer dingen over in de horeca en van elkaar hoe je bepaalde dingen beter en netter ken doen ! het fijne is dat je vele collegas heb en dat ook echt een leuke band ken scheppen en de werksfeer daar door super fijn is ik vind in een hotel werken super leuk omdat je zoveel mee maak en met vele mensen in contact komt.

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

te weinig betaald voor je werk

Verschrikkelijk

Je bent hier een slaaf van het bedrijf en dat laat het bestuur je ook weten.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

personeelsbeleid is hier heel slecht.

Hard werken voor weinig

Ik heb heel kort bij Bastion gewerkt, omdat het erg zwaar werk was. Ik moest kamers schoonmaken binnen een bepaalde tijd en als ik er langer mee bezig was, kreeg ik die minuten niet betaald. Dit was echt niet te doen en erg zwaar door het velen bukken en tillen. Als je iets niet goed had schoongemaakt of iets was vergeten, kon je terug om het opnieuw te doen en ook die extra minuten kreeg je niet uitbetaald. Daarnaast vond ik dat de hoofd huishouding zich erg verheven voelde boven de rest en dit maakte de sfeer niet aangenaam. De andere hulp huishoudsters waren ook niet erg vriendelijk naar elkaar. Ik vond dat ik, voor het werk dat ik moest doen, erg werd onderbetaald.

Pluspunten

Minpunten

Onderbetaald, onaangename werksfeer, werkdruk

Hard werken en alles individueel

Elke dag was het zelfde heb niet echt wat geleerd vond het geen leuk werk kreeg slecht uitbetaald

Pluspunten

zijn er niet

Minpunten

alles zo wat

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Vlaardingen