Bastion Hotels

Reviews voor Bastion Hotels in Rotterdam

Rotterdam20 reviews

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

Leuke collega’s.

Werkdruk is hoog, er is vaak te weinig personeel. Je hoort gauw wat je fout doet, maar als je iets goeds doet hoor je ze niet. Er wordt verwacht dat je voor het hotel leeft en geen leven buiten werkt hebt.

Pluspunten

De collega’s

Minpunten

Bijna alles vooral t management.

Managers staan altijd voor je klaar. Collega’s zijn top!

Goed bedrijf

Bastion; fijne collega’s, werkdruk ligt soms hoog, maar het is en blijft Horeca werk!

Bastion

Leuke collega’s en werksfeer! Elke dag met veel plezier naar het werk

het is tedoen

leuke collegas en de werktijden zijn erg flex.alleen de tijdenkunnen wat meer

Je doet veel ervaring op

Het is een baan waar je rent en vliegt. Je hebt heel leuk contact met veel vaste gasten. Je doet heel veel verschillende taken. En dat vind ik het allerleukste. Ook regelmatig kom ik in andere hotels waardoor ik ook heel veel collega's ken. En binnenkort is de YEP. Een feest voor alle medewerkers. Iedereen is daar super enthousiast over, dus ik ben benieuwd. Ik mag hopelijk voor de eerste keer mee.

Pluspunten

Je kunt veel verschillende taken doen

Minpunten

Als het druk is, is het hard werken.

Leuke collega's die elkaar helpen

Super leuk bedrijf waar collega's elkaar helpen. Geen uitzendkrachten die niet weten wat ze moeten doen. Begrijpelijk maar dan komt alles op mij neer. Dat is niet het geval bij Bastion. Allemaal eigen medewerkers die betrokken zijn. Ze hebben ook een hele leuke app waardoor je ook ziet wat er in andere locaties gebeurt.

Pluspunten

Leuke collega's en leuke sfeer

Minpunten

Soms hard werken

Assistent Manager

Nu ruim 3 maanden in dienst van Bastion Hotels. De sollicitatie procedure ging heel snel en efficiënt. Een prachtig inwerkprogramma gehad van 1 maand. In het trainingscentrum op het hoofdkantoor uitleg gehad en vervolgens naar het hotel om het in de praktijk te brengen. Je wordt dus echt heel goed ingewerkt. Ook het opleidingsprogramma is heel erg uitgebreid. Ze leiden je echt op. Dat is wat ik super leuk vind aan Bastion Hotels. Mijn collega's zijn trouwen ook heel behulpzaam, gezellig en altijd bereid om te helpen.

Pluspunten

Snelle sollicitatie procedure, veel opleiding

Minpunten

Eigenlijk geen. Super leuke baan.

Super mooie kansen op een carriere

Bastion maakt de belofte dat je opleiding krijgt en kunt doorgroeien. Dat maken ze werkelijk waar. De inwerktraining als je in dienst komt is al een hele maand. Er wordt heel veel aandacht aan besteed. Ook kun je heel makkelijk contact maken met Personeelszaken als je vragen hebt. Er wordt ook veel gedaan aan het laten doorgroeien. Ik vind Personeelszaken heel leuk. Zo heb ik een training met PBAS gehad waardoor ik PZ als extra taak in mijn hotel kan doen. Super leuk! Ik wil heel graag doorgroeien naar Hotelmanager. Daar krijg ik zeker de kans voor!

Pluspunten

Veel opleiding. Salaris is altijd op tijd.

Na 3 naar nog met plezier naar mijn werk.

Momenteel alweer 3 jaar werkzaam bij Bastion Hotels. De inwerkperiode is erg fijn. Je leert in 1 maand alles onder begeleiding van een ervaren manager. Als je iets wilt weten kun je ook nog alle andere hotels bellen, er staat overal iemand in dezelfde functie die je kan helpen. Doorgroeien kan erg snel, als je gewoon goed je best doet en je dienst draait is het vanzelfsprekend dat je zal doorgroeien. Tijden zijn onregelmatig in een managers functie, maar ja je kan niet alles hebben. Zo kan je soms wel lekker uitslapen. En voor de negatieve reacties hier allemaal. Ieder bedrijf heeft wel wat. Nergens is het perfect. Het gras is niet groener aan de andere kant. Ik mocht zo weer terugkomen en ga nu nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk.

Pluspunten

Variërend, geen dag is hetzelfde. Goed salaris. Gezellige mensen. Veel verantwoordelijkheid

Minpunten

Soms wat langer doorwerken. Onregelmatige werktijden

niet nder de indruk

ik vondt het geen leuk bedrijf om te werken de mensen waren niet vriendelijk

Pluspunten

x

Minpunten

alles

geen waardering, taken kloppen niet

taken komen niet overeen met wat er op de site staat, kom je in der loop der tijd achter.

Heel leuk om in een hotel te werken, het was wel zelfstandig werk.

Om in een hotel werken was leuk, als nachtportier ben je wel alleen maar sta je toch ook klanten te hulp en doe je ervaring op met communicatie.

Pluspunten

Privacy

Minpunten

Onderbetaald

Zwaar werk

Het werk als kamermeisje is heel zwaar en vooral als je veel werkt en weinig betaald krijgt.

Minpunten

Heel zwaar, te weinig geld voor wat je werkzaamheden

productive

supervisor team leader housekeeping I did enjoyed my self at this position helping other do there work. planning take in the orders new bedding and dispatching

Pluspunten

working in a team

Minpunten

6 hrs per day

Een productieve gezellig werkomgeving met Bastionhotel

een typisch dag op werk was dat je altijd wel grappige of beschamende dingen meemaakte met klanten die verbleven in het hotel. ik heb geleerd om af te rekenen met klanten die vertrekken of gereserveerd hebben maar in de nachten pas arriveren en om checklist te doen. Ook heb ik geleerd hoe een hotelkamer schoongemaakt moet worden en op een bepaalde manier het opmaken van de bedden enzovoort. mijn collega's waren wel aardig vriendelijk en gezellig maar wanneer we aan t werk moesten waren we wel serieus en ging ieder voor zich hun afdeling doen. er was in principe niks moeilijk in dit baan alles was te doen en ik snapte alles na een maal uitgelegd te hebben. het leukste was dat toen ik eerst als nachtportier daar werkte ik me eigen pauzes kon en mocht bepalen en dat ik samen met mijn collega de enigste twee waren in het hotel tot zeven in de uur ochtend.

Pluspunten

Gratis lunches, pauzes

Minpunten

frituur schoonmaken

Werken bij Bastion Hotel.

Een typische dag op werk? Het verschilt per dag inprincipe wel, want het is een hotel waar elke dag een andere dag kan zijn. Dan moet je de kamers op, dan heb je een extra taak die je moet voltooien. Ligt maar aan de drukte in het hotel zelf. Ik heb geleerd in korte tijd snel schoonmaken in een goede staat (wel handig voor als je op je zelf woont, haha). In principe zijn mijn collega's onder de HDD'ers (kamermeisjes/jongens) niet verkeerd, altijd een lolletje onder elkaar of we helpen elkaar een handje. Leuke gesprekstoffen waar we elke ochtend mee beginnen als we samen komen voor om te beginnen. Maar de managers die in het hotel werken communiceren heel weinig en hebben weinig begrip naar de HDD'ers. Aan afspraken houden is heel lastig voor de managers. Moeilijkste aan de baan? Het harde werken van heel veel bedden opmaken als er te weinig collega's zijn. En je krijgt er weinig voor te rug. Als het best meevalt qua pijnklachten, heb je de volgende dag alleen beetje spierpijn. Anders elke dag. Het leukste van de baan is wel dat ik iedere dag bijna nieuwe gasten zie en er gezellig een praatje mee kan maken. 9 van de 10 gasten zijn heel vriendelijk en vinden het niet erg om te praten. Ook vaste gasten vinden het leuk om te praten met het vaste personeel. Over hoe hun werkdag is, of die van de HDD'ers. Het voordeel is wel dat ik graag een praatje maak met iedereen dus je stelt de gasten ook op hun gemak natuurlijk!

Pluspunten

Gratis drinken

Minpunten

niet communicerend.

zelfstandigheid

het was een functie waar ik alleen werkte, ik had veel privacy en er was geen tijdnood. met de directie had ik nauwelijks contact, zelfde geld voor mijn collega's. het moeilijkste van deze baan was dat het best wel zwaar en vermoeiend werk was. het leukste vond ik dat ik veel zelfstandigheid had.

Pluspunten

gratis lunches

Minpunten

zwaar werk

Er kan en mag gelachen worden onder het werk

Eigen vaste kamers om schoon te maken, leuke jonge collega's, nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan. Hier kom je er achter dat je hard werken met lol kan combineren. Je moet veel in korte tijd doen. Leuk werk voor als je net van school komt, jammer dat ze je niet aannemen als je wat ouder bent

Pluspunten

makkelijke werktijden

Minpunten

geen minpunten

functies ontbijtdame Bastion Hotel

Als ontbijtdame ben je verantwoordelijk voor het ontbijt en de gasten in het hotel. Je moet snel kunnen zijn. Daarnaast is het ook van belang dat je stresbestendig bent. Ik heb veel opvaring gedaan als ontbijtdame. Het werken in Bastion Hotel was ook mijn eerste baantje, ik heb veel geleerd van de collega's. Het was leuk om in een gezellige sfeer te werken, omdat het belangrijk is dat je met plezier naar het werk gaat.

Pluspunten

gratis lunchen

Minpunten

maximaal 4x verlenging van het contract

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Rotterdam