Bastion Hotels

Reviews voor Bastion Hotels in Hoofddorp

Hoofddorp13 reviews

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

gezellig team

ik ben new.... maar ik vind echt leuk om werken by bastion tot nu leuk en jong team leuk en serieus rayonmanager en is altijd open om jou te luisteren ,mogelijk om groei binnen van Bastion

leuk team, hard werken , goed te combineren met mijn opleiding

ik werk sinds februari als ontbijt medewerker bij Bastion Hotels. Dit bevalt mij erg goed. het is er altijd lekker druk waardoor de tijd snel voorbij gaat. tijdens het ontbijt zorg ik er voor dat het buffet gevuld blijft en de gasten te vrede zijn tussen door kan ik ook een praatje maken met de gasten. in overleg met de manager word er rekening gehouden met mijn studie en bespreken we iedere maand welke dagen ik zou kunnen werken. een echter aanrader de functie van ontbijt medewerker. je moet natuurlijk wel houden van vroeg opstaan

Pluspunten

top team

Minpunten

heb ik niet

Gezellige werksfeer en heel leerzaam

Ben sinds kort begonnen bij Bastion hotels als assistent hotel manager. De functie is erg leerzaam en afwisselend werk. Heb het heel erg naar mijn zin! De werksfeer is goed en leer elke dag een beetje bij!

Pluspunten

Leerzaam bedrijf

Minpunten

Keuze maaltijd

Gezellige werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden.

Leuke werkomgeving met gezellige collega’s. In de trainingsmaand leer je het werk en het bedrijf al gelijk goed kennen. Er zijn veel kansen om door te groeien, binnen korte tijd kon ik doorgroeien tot hotelmanager. Ook zijn er goede arbeidsvoorwaarden en wordt er met bonussen gewerkt. Leuk bedrijf waar geen dag hetzelfde is!

Gezellige werkomgeving

Al 14 jaar werk ik met veel plezier bij Bastion in het ontbijt. Het informele contact met de gasten maakt het erg leuk, je bouwt ook een band met ze op in al die jaren dat zij hier komen. Ook de sfeer tussen het personeel van alle afdelingen is goed.

Pluspunten

Gezellige werkomgeving, goede sfeer

Gezellige werkomgeving

Pluspunten

Gezellige werkomgeving, goede sfeer

Gelijk door na opleiding

De functie assistenmanager is een leuke functie Ik ben gelijk beginnen na me studie en dat is heel fijn dat je gelijk na je studie vol time kan gaan werken. De functie is heel breed je moet van alles doen maar hier leer je ook veel door. Ook is het een leuke sfeer in de hotels en werken gezellige mensen.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Lange werkdagen

erg slechte werkomgeving. managers en werknemers hebben geen band. uren kloppen heel vaak niet. geen vakantie uren

wordt uitgebuitje hebt nooit het aantal uur dat je wil werkenkrijgt per kamer betaalt 20min voor een vertrekker en 10min voor een blijvergeen bescherming tegen schoonmaak middelen

Pluspunten

niet

Minpunten

bijna alles

Giede werksfeer, goede communicatie

Je leert snel hoe het ritme van een dag gaat. Eerlijke en goede communicatie maken het leuk om te werken

een gezellige sfeer en een leuk hotel waar geen dag het zelfde is

Bastion is het eerste hotel waar ik werkzaam ben als hotel assistente of zoals ze daar zeggen hoofd huishouding De ochtend begint voor mij om de dag roosters voor de huishouding te maken zodat ze weten welke kamers ze moeten schoonmaken , Ik hou een praatje over waar ze op moeten letten en vertel wat er goed en niet goed is gegaan de dag ervoor Ik heb zelf de taak van de roosters op me genomen omdat ik iedereen het liefst op de zelfde afdeling wil laten werken wat voor iedereen beter is ivm verantwoording voor hun linnenkamer en kamers die dag. Nadat de housekeeping aan het werk is vul ik alles bij zodat ze niet misgrijpen als ze spullen voor de kamer nodig hebben Ik spoel de linnenkamers door iedere ochtend en teken dat af vaak kom ik dan iedere houskeeper tegen en maak klein praatje zodat ze hun verhaal positief of negatief kwijt kunnen en dan probeer ik dat op te lossen . Daarna zijn er kamers schoon en die controleer ik of ze goed zijn voor de volgende gast ik geef het door bij de receptie en die zetten ze weer op schoon geinspecteerd Ik vind dit werk erg leuk omdat ik veel afwisseling heb en eigenlijk alles doe wat nodig is soms bedien ik de koffie en als het nodig is sta ik de houskeeping te helpen met het schoonmaken van de kamers of het linnen uit te delen. Wat ik wel moeilijk vind is het loslaten ik wil de dag goed afsluiten en laat niet de boel de boel heb geen 9 tot 5 mentalitijd maar soms werk ik echt te lang door, Ik werk nu twee en half jaar voor Bastion en heb het naar me zin top collega's alleen geen vast contract wat ik erg jammer vind omdat ik -

Pluspunten

veel vrijheid in me werk

Minpunten

geen uitbetaling overuren maar tijd voor tijd wat je niet kan opnemen

was en aparte baan

ja hotel gasten vervoeren en gast is koning diensten van 6 uur uur loon is laag volgens hotel CAO erg jammer op zondag 1 euro meer per uur Joepie maar erg gezellige collega,s 3x een halfjaar contact en dat word er geen gebruik meer van je gemaakt

Pluspunten

leuke

Minpunten

lage uurloon en geen toeslagen dan ook

Shuttle chauffeur

Jammer dat het zo is gelopen,ik heb het altijd naar mijn zin gehad bij Bastion Hoofddorp,na een jaar als shuttle chauffeur gewerkt te hebben werd mijn contract volgens de wet niet verlengd.Ik moest er 3 maanden uit en daarna werd mij verteld dat ik weer terug kon komen,de leiding zei tegen mij, lever je overhemden en stropdas niet in want je hebt het weer nodig als je na 3 maanden weer terug komt. Dus zogezegd,Maar na 3 maanden bel ik op om mij in te laten roosteren.Maar wat ver baast mij, het rooster was vol dus er was geen plaats.Ik dacht ja dat kan,Dus voordat er een nieuw rooster gemaakt wordt bel ik weer.Nu werd mij gezegd stuur een mail dan bellen wij je.Ik moet nu nog op een belletje of mail wachten.Maar nu zie ik weer een advertentie staan shuttle chauffeur gevraagd???????

Zwaar werk

het werk zelf viel me zwaar tegen omdat het ook erg zwaar was. Bijvoorbeeld met bedden optillen. Ik heb niet veel geleerd ervan want mijn functie was kamermeisje en schoonmaken dat kon ik al. Maar ondanks dat heb ik wel goede kontakt met mijn oude collega's behouden.

Pluspunten

Minpunten

zware werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Hoofddorp