Bastion Hotels

Reviews voor Bastion Hotels in Amsterdam

Amsterdam28 reviews

28 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 287 reviews

het was niet wat ik verwachte

ik hou van uitdagingen en nieuwe dingen leren, maar voor mijn had bastion niet veel te bieden.

Officiële reactie van Bastion Hotels

12 februari 2019
Heel jammer dat wij jou niet zoveel te bieden hadden. Wij merken vaak onze koks met ambitie heel graag willen doorgroeien naar Restaurant Manager. Daarin kunnen goed faciliteren met onze opleidingen. Graag wensen wij jou veel succes!

Good management Organised, payment on timeTrustable

My first job in Nederland. The language was absolutely hard but I did my best to learn it. Good management and porganised place for work. I'd like to work with Bastion Hotel again.

cool place to work

it was a few years ago..but it was great working there! It was a relatively young culture. Quite international.. Great opportunity to meet people from all walks of life!!!

Pluspunten

umderstanding..

Minpunten

early start

Slechte werkgever

als kamermeisje krijg je niet per gewerkte uur uitbetaald maar per aantal kamers je bent soms 7 uur bezig maar krijgt 5 uur uitbetaald verder s het echt heel slecht geregeld met de personeel niemand weet van elkaar af. mocht je een vraag hebben als je iemand vind weten ze het gewoon niet en word je alleen maar doorverwezen en daar ook weer doorverwezen maar geen antwoord op je vraag zou niemand aanraden om te werken voor bastion

Leuke colleg,s

Heb hier als nachtportier gewerkt met veel plezier en supper lieve leuke collega’s het werk is prima te doen!! Veel vrijheid en geen vinger kijken. Helaas betaald het supper slecht, geen reiskosten tenzij je word uitgeleend, geen nachttoeslag en minimum loon voor het vele werk wat je doen moet!! Maar van lieve collega,s alleen kan je geen huishouden draaien en moest ik verder Ondertissen leeft de hoge baas zich jaarlijks uit met dajar maar wel ne personeel onder betalen zoeken

Eenrichtingsverkeer

Alles staat in teken van de werkgever. Veel invallen! Lange dagen. Geen pauzes kunnen nemen. Heel anders dan het werd voorgespiegeld in het sollicitatie gesprek. Je moet nog wel even je handtekening zetten onder een personeelshandboek van 105!! pagina's. Als de organisatie iets wilt, wordt er met elke regel gebogen, wilde ik iets... Geen gehoor. Kamers schoonmaken, als er weer eens geen personeel was, en dan te horen krijgen, ja dat willen we natuurlijk niet! Kom dan zelf de kamers schoonmaken!! Zelf in de keuken gerechten moeten maken. Personeel wordt echt als een last gezien! Vakanties worden mondjes maat goedgekeurd, hele periodes worden gewoon uitgesloten. Heel jammer, want de gasten zijn echt leuk!! Leuke collega's!! De maakten weer een hoop goed. Het contrast met mijn nieuwe werkgever is bizar!! Denk heel, heel, HEEL goed na voordat je hier gaat werken.

Pluspunten

GEEN

Minpunten

Lange zware dagen, tijd voor tijd kent het bedrijf niet

leuk team

ik werk als grillmanager (kok) bij Bastion. Ik heb leuke collega's en kunnen samen knallen. Perfect om zo een drukke avond te hebben.

Pluspunten

Lekker druk

Minpunten

Menu kaart wordt door het hoofdkantoor gemaakt

Fijn bedrijf om te werken

Fijne sfeer, genoeg doorgroeimogelijkheden. Goede plek voor starters op de arbeidsmarkt

Familie gevoel

Met genoeg eigen ambitie en hard werken kan je ver komen. Je begint onderaan en maakt alle processes mee. Geen dag is het zelfde. Gezellige sfeer altijd op locatie met je collega’s. Diversiteit van hotels maakt het ook leuk.

Net gestart en al heel veel geleerd

Ik heb net mijn training van 1 maand erop zitten. Het is een heel leuk bedrijf waar veel aandacht is voor het inwerken van medewerkers. Je kunt ook alle vragen stellen. Het is wel hard werken maar dat vind ik heel erg leuk. Bastion gebruikt een app waar je leuke berichten krijgt en dus ook weet wat er allemaal speelt in andere hotels.

Pluspunten

Super leuke app en fijne collega's

Minpunten

Soms heel druk

Leuke baan met snelle doorgroei mogelijkheden

Ik ben bij Bastion hotels begonnen in de huishouding, ik was al enige tijd werkloos en werd na een leuk sollicitatie gesprek aangenomen bij Bastion hotels. Nadat ik dit korte tijd heb gedaan ben ik als ontbijt/lunch dame verder gegaan. Daarna heb ik dat gedaan in combinatie met het verzorgen van alle gasten in het zalencentrum, ook dit was een leuke ervaring. Nadat ik deze werkzaamheden een tijdje heb verricht sprak mij de functie assistent manager erg aan. Hiervoor gesolliciteerd en aangenomen. Na een leuke leerzame training maand was ik klaar om mijn werkzaamheden als assistent te verrichten. Daarna gingen mijn doorgroei mogelijk heden erg snel en ben ik inmiddels plaatsvervangend manager, in deze functie heb ik het erg naar mijn zin. We vormen met ons team een super leuke werksfeer waardoor het elke keer weer een feestje is om naar het werk te gaan.

Werksfeer, doorgroeimogelijkheden en collega's

Al bijna drie jaar werkzaam voor Bastion Hotels. Ik ben begonnen achter de bar, daarna doorgegroeid als Assistent Hotel Manager. En nu bijna 1,5 jaar werkzaam als Restaurant Manager. Door alle leuke collega's die met passie naar het werk gaan is er zelde spraken van een hoge werkdruk. Door het vertrouwen in collega's en vanuit Bastion Hotels heb ik de kans gekregen om meerdere keren door te groeien. Een fijne werkgever die er ook voor zorgt om je collega's uit het hele land te leren kennen door leuke evenementen te organiseren. Een snelgroeiend bedrijf waarin je zelf kan meegroeien.

Pluspunten

Doorgroeien en fijne collega's

Gezellig bedrijf met ECHTE doorgroeimogelijkheden

Ik werk nu een jaar bij Bastion Hotels en ik ben blij dat ik destijds heb gesolliciteerd en ben aangenomen. Bastion biedt starters in de hotellerie een mooie baan aan waarin je ontzettend veel leert over de verschillende afdelingen binnen een hotel. Nu na een jaar ben ik al in de running om Plaatsvervangend Hotelmanager te worden!

Pluspunten

Veel leren / Doorgroeien / Fijne collega's

Minpunten

Soms lange dagen

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met doorgroei mogelijkheden ik ben in december begonnen als HAS en heb het erg naar mijn zin super leuke collega's en Huishouding die stuk voor stuk toppers zijn . #TEAMAmstel

Pluspunten

Altijd gezellig

Minpunten

Leuke baan met fijne collega’s.

Echt een super leuk bedrijf, werk hier nu al ruim 5 jaar en ben in die tijd doorgegroeid naar Hotel manager. Je collega’s die veelal de zelfde leeftijden hebben maken het werk extra leuk. Gezond bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden en leuke uitjes.

Pluspunten

Minpunten

Beperkte keuze avond maal.

Succesvol bedrijf

Succesvol bedrijf. Je wordt uitgebreid ingewerkt (training van 1 maand). Er zijn duidelijke regels, wat zorgt een fijne werkomgeving. Vanuit het hoofdkantoor worden veel dingen goed geregeld, waardoor er in het hotel ruimte is voor aandacht voor de gasten. En elk jaar is er een super leuk bedrijfsfeest. Bastion Hotels pakt echt uit!

Pluspunten

Leuk bedrijfsfeest! Collegiale sfeer en er wordt veel hulp geboden.

Minpunten

Je moet hard werken leuk vinden

Gezellig bedrijf

Erg leuke medewerkers en alles is goed en duidelijk geregeld. We hebben een erg gezellig team. Er wordt veel aan opleiding gedaan en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Veel opleiding, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

hard werken

Heel erg leerzaam en veel ontwikkelmogelijkheden

De eerste maand training om ingewerkt te worden. De afspraken worden je heel duidelijk uitgekegd voordat je in dienst komt. Er is veel aandacht voor het inwerktraject. Nog nooit zo goed ingewerkt. Ik werk in een superleuk team. Iedereen heeft echt iets voor elkaar over. Het is lekker hard werken en de tijd vliegt.

Pluspunten

Training, leuke collega’s en heel leerzaam. Bonus bij goed presteren

Minpunten

Hard werken

Veel doorgroeimogelijkheden

De training is erg goed als je in dienst komt. Ze trainen je 1 maand lang. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zoveel aan inwerken doet. De functie is leuk, wel hard werken maar dat ben ik gewend in de horeca. Ik heb zelfs deze week een cadeau bon gekregen van Bastion omdat we zo hard werken. Dat is toch wel waardering vind ik.

Pluspunten

Veel doorgroei mogelijk, waardering door bv cadeaubon

Minpunten

Soms lastige gasten maar dat hoort erbij

N.V.T

geen leuke ervaring gehad geen door groei mogelijkheden gehad

Pluspunten

N.V.T

Minpunten

N.V.T

Leuk team

Gewerkt in een leuk team. Het was meestal druk maar soms ook rustiger. Het was duidelijk wat je moest doen, vragen stellen kon prima. De managers waren erg aardig en bedankte ook aan het einde van de dag. Ik kan Bastion echt bij iedereen aanraden.

Pluspunten

Aardige managers en collega's

Minpunten

Je moet wel hard werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Bastion Hotels
  • Amsterdam