Bastion Hotels

Bastion Hotels Reviews

272 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 282 reviews

gezellig team

ik ben new.... maar ik vind echt leuk om werken by bastion tot nu leuk en jong team leuk en serieus rayonmanager en is altijd open om jou te luisteren ,mogelijk om groei binnen van Bastion

Productieve en gezellig werksfeer!

Fijne omgeving om in te werken en ze nemen ook daadwerkelijk de tijd!

Pluspunten

Good management Organised, payment on timeTrustable

My first job in Nederland. The language was absolutely hard but I did my best to learn it. Good management and porganised place for work. I'd like to work with Bastion Hotel again.

Niet doen!!!

In eerste instantie lijkt het een leuke baan. Bij het sollicitatiegesprek word alles mooier voorgespiegeld dan dat het in werkelijkheid is. Ze bieden je een goed salaris maar als je de aantal uren ertegenover zet, valt het reuze mee. Verschrikkelijke tijden, geen pauze, weekenden achter elkaar werken, telkens op andere locaties werken, onveilig gevoel en stressvol. Een hotel runnen in je eentje met meer dan 100 kamers kan gewoon niet. Vreselijke baan, ik zou het niet doen hoe mooi het ook lijkt!

Pluspunten

Omgaan met gasten

Minpunten

Alles is vreselijk

Leuke collega’s.

Werkdruk is hoog, er is vaak te weinig personeel. Je hoort gauw wat je fout doet, maar als je iets goeds doet hoor je ze niet. Er wordt verwacht dat je voor het hotel leeft en geen leven buiten werkt hebt.

Pluspunten

De collega’s

Minpunten

Bijna alles vooral t management.

Goeie doorgroeimogelijkheden

In de eerste maand leer je zelfstandig te staan, daarna kan je dit in de praktijk toepassen op eigen locatie of inval locatie. Mocht er iets zijn kan je altijd iemand van de andere hotels of je hotel / regio manager bereiken.

Pluspunten

Variatie

Minpunten

Lange dagen

tijdelijk werk ze gebruiken je hier

Beste lezer,sterk af te raden om hier te gaan werken ze gebruiken je voor een korte periode en ontslaan je erna weer, dit doen ze nadat je veel tijd en energie hebt gestoken in een cursus bij hun op locatie, in het midden van het land. Na een klein weer woord word je per direct ontslagen, tijd om pauze te nemen heb je dus niet en dit word wel van je salaris ingehouden. Kort om ze gebruiken je tijdelijk en ontslaan je hierna weer zonder enige geldige reden op te geven, verwacht daarna ook zeker niet dat je al je uren netjes uitbetaald krijgt want dat is dus niet het geval. Mocht je dus op zoek zijn naar een baan voor langere tijd dan kan je beter ergens anders solliciteren. Er waren ook geen werknemers aanwezig die langer als drie maanden in dienst waren, alleen op de managers en het hoofdkantoor na. Na mijn zeggen zegt dit al genoeg over de verwachtingen van de werknemer, de spanning onderling is dan ook duidelijk te merken.

Pluspunten

bonus

Minpunten

geen pauze

te hoge werkdruk

Na een jaar hier te hebben gewerkt ben ik er achter gekomen dat Bastion een slechte werkgever is. Vanuit hoofdkantoor verwachten ze te veel van je en het is nooit goed. De mooie reviews die je hier tussen ziet staan moeten beginnende managers in hun eerste maand op indeed plaatsen zodat de slechte reviews niet zo opvallen. Je staat heel vaak alleen een hotel te runnen terwijl dat praktisch gewoon onmogelijk is! Ik heb spijt dat ik zelf niet eerst na de reviews van bastion heb gekeken voordat ik de baan nam.

Pluspunten

leuke collega's in het hotel zelf

Minpunten

heel het denkwijze van Bastion

Doe het niet!!

Assistent Hotel Manager klinkt leuk, maar doe het niet! Verschrikkelijke bedrijfscultuur, ze geven niks om hun personeel. Continue op andere plekken invallen. Je staat veel tijd als enige medewerker alleen in het hotel waardoor het tot onveilige situaties kan leiden (en ja dit gebeurd ook zeker). Verder word je gewoon uitgebuit en krijg je slecht betaald. Je zit vast aan een jaarcontract die je niet kan opzeggen zonder boete. Dus nogmaal DOE HET NIET.

Minpunten

Alles

Word mooier gemaakt dan het daadwerkelijk is

De functie omschrijving word veel mooier gemaakt dan wat je uiteindelijk op de werkvloer moet kunnen en doen. Logisch dat er personeel tekort is, vooral in deze barre tijd, maar van je werknemers verwachten dat ze het hele hotel wel even draaiende houden in hun eentje dat gaat natuurlijk niet.Van hoofdkantoor hoef je niet veel te verwachten, behalve de dingen die niet goed gaan.Er wordt verwacht dat je invalt op andere locaties ongeacht of je een auto tot beschikking hebt en hoever het is. Standaard word er een uur pauze van je uren ingehouden en 20,00 euro per maand voor personeels eten terwijl er geen tijd is om pauze te houden en niet genoeg keuze is voor een normale maaltijd.

Pluspunten

Leerzaam

Minpunten

zie bovenstaande

Productieve gezellige werk omgeving

Super goeie begeleiding en leuke werksfeer je kan altijd bij iemand terecht het is 1 familie

Pluspunten

Goeie opleiding, goeie begeleiding

Mijn ervaring

Je leest veel over werken bij Bastion, zowel negatieve als positieve punten. Ik heb beide kanten ervaren.De positieve kanten zijn:- het hoge salaris- doorgroeimogelijkheden- contact met gastenNegatieve kanten:- geen positieve feedback je hoort alleen de fouten- geen begrip vanuit hoofdkantoor- er word aan leeftijdsdiscriminatie gedaan bij o uren contracten- er word verwacht dat je continu bereikbaar bent- overplaatsingen zonder eigen inbrengTijdens mijn tijd bij dit bedrijf heb ik tijden met veel plezier gewerkt dit kwam echter door de collega's en de gasten. Je word gepusht om vaak bereikbaar te zijn en als je dan aangeeft het is teveel dan word er gedacht je kan de functie niet aan. Bij een opening op andere afdelingen worden er geen gesprekken gehouden maar word degene die ze het leukst vinden de functie gegeven. Dit helaas meerdere keren zien gebeuren. Na enige tijd ben ik ziek geworden en dan word je een te dure kracht dus word er aan alle kanten gekort en gepusht om weer aan de slag te gaan ondanks dat het advies van een arbo arts anders luid. Daarbij houd dit bedrijf zich niet aan de regels betreft ziek zijn. Zo is er nooit een plan van aanpak gemaakt en zullen ze er alles aandoen om je voor 42 weken zien zijn (hierna komt het UWV om de hoek) of uit dienst of beter te melden. Nadat ik mijn ontslag had ingediend moest ik 3 maanden wachten tot al mijn geld was gestort. Ik ken redelijk wat mensen die voor dit bedrijf gewerkt hebben en niemand is positief.

Pluspunten

Zie hierboven

Minpunten

Zie hierboven

Goed geregeld en top doorgroeimogelijkheden

Sollicitatie process ging soepel en vloeiend, tijdens indiensttreding krijg je eerst een hele maand training op locatie en hoofdkantoor om alle in en outs te begrijpen van het bedrijf. Communicatie is goed geregeld, arbeidsvoorwaarden zijn ook heel goed en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. Collega's door heel het land en werktijden zijn vroeg maar vroeg klaar en laat en laat klaar, maar in goed balans.

Pluspunten

Communicatie, collega's, trainingsmaand, arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Onregelmatige werkdagen

Leuk hotel, met doorgroeimogelijkheden

Leuk hotel om te werken en een gezellig team! Veel trainingen en goede begeleiding.

Goede trainingsmaand & veel doorgroeimogelijkheden

De eerste maand is er een super goede trainingsmaand om de nieuwe medewerkers zo goed mogelijk te trainen. Heb dit op deze manier nog nergens anders meegemaakt! Ook mijn mentor op locatie helpt me hartstikke goed om binnenkort de dienst alleen te kunnen draaien. Erg blij met haar! Leuke collega’s en een leuke werksfeer helpt echt enorm. De doorgroeimogelijkheden hier bij Bastion spraken mij voornamelijk heel erg aan. Kort om; ik raad het zeker aaaaan!

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden & de collega’s

Minpunten

Lange werkdagen

Ziek beleid

Je word niet op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen in het bedrijf.Als het hun niet uitkomt word je weggegooid zonder overlegslechte communicatie tussen management en werknemer

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

slechte communicatie

Goede vooral zakelijke werkomgeving

Het is een prima hotel om te werken ik heb er nooit problemen ondervonden je krijgt 20minuten voor een kamer op te ruimen dat is makkelijk te doen want niet iedere kamer heeft 20minuten nodig dus dat compenseer je weer het is wel jammer dat je 3uur moet werken om betaald te krijgenVerder is er een goede werksfeer en denkt bastion mee in tijden van noodPersoonlijke ben ik zeer tevreden bij dit hotel

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheid

Minpunten

Minimaal 3uur werk voor uitbetaling

productieve werkomgeving

Het is een bedrijf vol met jong hardwerkend personeel, die alle kansen aanbiedt om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen.

Pluspunten

Positiviteit

Minpunten

Bedrijfcultuur

Gezellige werkomgeving met super collega’s

Het is een zeer leuke bedrijf om te werken.Ook een leuke trainingen voor de stagiaires en de functies die je doet is elke dag afwisselend waardoor je altijd bezig bent. Collega’s zijn altijd behulpzaam en je leert veel van elkaar in teamverband.

Pluspunten

Gezellige team en leuke trainingen voor de stagiaires

Minpunten

tot zover niet.

Leuke werksfeer met veel variatie

Als trainee assistent hotelmanager super ontvangen, leuk team, leuke werkzaamheden met veel variatie en een goed opleidingstraject waarbij er veel mogelijkheden zijn tot doorgroeien.

Pluspunten

Leuk team, leuke gasten, variatie in werkzaamheden, goed opleidingstraject

Minpunten

Reizen naar andere bastion locaties

Verschikkelijk om te werken

Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan om te werken/stage te lopen. De managers voelden zich overduidelijk beter dan de andere werknemers. Zelf deden ze erg weinig qua taken en gingen vervolgens lekker vroeg naar huis. Dit was natuurlijk niet zo voor de andere werknemers. Ik moest veel overwerken en kreeg er weinig voor terug. Het team was erg negatief niet alleen over elkaar maar ook tegenover de gasten. Ook neemt dit bedrijf veel stagiares aan om goedkoop alle taken te laten uitvoeren. De meeste managers binnen dit bedrijf hebben weinig ervaring in de toerismebranche en zijn niet in staat stagiares het nodige te leren. Als je als werknemer al niet goed behandeld word in dit bedrijf moet je hier zeker niet stage gaan lopen! Ze buitte stagiares alleen maar uit. Ik ben blij dat ik weg ben gegaan bij dit bedrijf. Alles verliep stroef in de tijd dat ik daar werkte. Ook ontving ik mijn laatste salaris niet zoals het moest gebeuren en moest ik 2 maanden lang blijven bellen en mailen om mijn volledige salaris te ontangen. Ik ontving namelijk eerst maar zo'n 30% van wat ik moest ontvangen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

3.5