Basic-Fit
Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
Een typische dag bij basicfit begint bij het overnemen van de dienst, een kwartier van tevoren aanwezig zijn en dan doe je de overname... In feite heb ik niet veel geleerd bij basicfit omdat het werk voor zich sprak en het makkelijk te doen was. De collega's waren zoals bij alle bedrijven, je hebt er een paar leuke bij zitten en een paar minder leuke maar aan het einde van de dag gaat het om het resultaat dat je moet en wil behalen, behalve een soms iets wat nare sfeer waren er geen moeilijke aspecten aan deze baan en is het eigenlijk de ideale baan maar geen uitdagingen dat was wel jammer, ik vind het namelijk geweldig om tussen de klanten te zijn en instructies te geven klanten te helpen met knel punten en piek periodes in hun sport en daar zijn ze bij basicfit heel erg gelimiteerd in je mag maar zoveel tot zo ver. Het leukste va de baan is dat ik me sowieso thuis voel in een sportschool ik ben dan net een kind in een snoepwinkel en uiteraard de mensen die je leert kennen met hun streven en hun doelen die ze willen halen waar ze graag jou hulp bij willen.
Basic Fit is een zeer leuke organisatie waarbij op een dag honderden verschillende gezichten op een dag ziet. Je maakt de leukste dingen pas mee als de leden echter hun doel behalen binnen een bepaalde tijd. Mijn collega's zijn zeer fantastisch, ze zijn erg jong en gedreven en lekker energiek. Het meest leuke is als je zelf even komt trainen en ziet hoe collega's aan het socialiseren zijn tijdens hun dienst. Het minst leuke van deze baan is dat elke personeel bij zijn dienst individueel ter werk gaat. Het zou erg prettig zijn als we in ieder geval met z'n tweeën aan de slag gingen.
je opent de sportschool en start de computers op. Legt de spullen klaar voor de lessen en verwelkomt de leden. daarna zorg je dat alles netjes schoon en opgeruimd is. Telefoon ook aannemen.
Pluspunten
dichtbij huis, gratis sporten
Minpunten
werktijden, bijna alle dagen van het jaar open
Echt een Gezellige werkomgeving!!!!!Manager is flexibel met nieuwe ideeen.Werken met mensen (leden en collega) is leuk en natuurlijk dansen ook.
Pluspunten
gratis locker, gratis sporten over heel nederland als personeel!
ik voel me alsof ik enkel een aanwezigheidsfunctie heb, met enkel wat schoonmaaktaken. je werkt alleen, je opent alleen of sluit alleen, ik voel me dan onveilig. Er is geen administratie, vrijwel geen telefoon ik zoek iets anders, uitdaging, collega's!
Ontzettend veel geleerd met omgang van mensen.Momenteel geen collega's, je werkt alleen.
Bekijk meer reviews over Basic-Fit