Basic-Fit
Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
Veel geleerd, administratie, met klanten omgaan Noodzakeljk brieven sturen, netjes houden van de sportschool.
De stage bij basic-fit vond ik erg leuk en gezellig, de sfeer was goed.
Voor 16 uur aangenomen maar in de praktijk was het opeens 25 uur inclusief de weekenden. Kortom in het sollicitatiegesprek werd de functie anders voor gedaan dan in werkelijkheid. Veel poetswerk ook kom je in een groepsapp waar je op allerlei manieren word gemanipuleerd extra te werken of dat er diensten anders zijn dan in manus het zogenoemde rooster staan. Erg vreemd sfeertje waarbij collega's elkaar tegen spreken. Niets is wat het lijkt bij basic fit goes.
Pluspunten
Minpunten
Alles
ITIL v3 en project management zsm nodig is inrichten van de processen en reviewen.
Pluspunten
lux kantoor en hard werkende collega's
Wanneer je laat zien dat je graag een stap verder wil dan zijn daar wel mogelijkheden voor maar je inzet moet meer dan 100% zijn. Beloning voor je inzet is dan jammer genoeg minimaal.
Pluspunten
Minpunten
Geen pensioenopbouw
Gezellige sfeer en een fijne werkomgeving. Leden werken vaak mee en zijn vriendelijk zolang wij als medewerkers vriendelijk zijn.
Pluspunten
geen moeilijke werkzaamheden en geen fysiek zwaar werk.
Minpunten
weinig loon, en geen sales bonussen. geen cao.
De schoonmaakwerkzaamheden waren te zwaar De collega's zag ik bijna niet De contacten met klanten was fijn
Pluspunten
Receptiewerkzaamheden
Minpunten
Schoonmaken
Gewerkt bij dit bedrijf en voor 9,45 bruto ben je je hele dienst aan het schoonmaken. Multiculturele sport school met veel opstootjes. Daar je alleen staat kun je toekijken want veiligheid is ver te zoeken Klanten klagen altijd omdat betalingen nooit goed gaan dus psychologisch agressief wordt je constant aangevallen. Je sluit altijd alles af dus veilig ben je nooit. Ongelukken dagelijks dankzij de kapotte apparatuur en hoe goed je ook poetst de hygiëne is ver te zoeken. Overleggen op deze punten is onmogelijk want dan ben he je baan kwijt Geen aanrader .
Je bent voornamelijk alleen als je werkt, je draait dus een dienst van 8 uur alleen. Je werkt in de ochtend of avond, van 7 tot 15:00 of van 15:00 tot 22:30 uur.
Pluspunten
Gratis sporten
Minpunten
Weinig uren op contract
De eerste jaren met veel plezier gewerkt, daarna is de werksfeer sterk achteruitgegaan.
Ik heb in 2 reviews al precies gelezen zoals mijn ervaring met dit bedrijf ook is. Vacature was gastvrouw, maak er maar schoonmaakster van. Veel leden kun je niet eens verwelkomen omdat je met je snufferd in de poetsdoeken zit. Grotendeels bestaat het werk uit schoonmaken. In de vacature staat begeleiden van leden met het gebruik van apparatuur. Dit MAG niet! Eenmaal op de werkvloer zal je verteld worden dat je leden niet mag begeleiden. Je mag ze cardio uitleggen maar daar houd het dan ook echt bij op. Je werkt alleen.. Dus ook met calamiteiten sta je er alleen voor. Dus ook met drukte. Denk het je maar eens in... Je hoopt dat er natuurlijk nooit calamiteiten zullen plaats vinden!!!!!!!! Maar je moet wel weten hoe of wat, en dat in je eentje? Plus afsluiten alleen is ook niet altijd tof, laat staan voor vrouwen. En geloof me ook hier krijg je een grote bek hoor. Kerstpakket? Uhm wat is dat? Salaris haha of zullen we het een kleine vergoeding noemen.. Schoonmaak verdient beter! Je tijden die je door krijgt om te werken zijn je tijden dat je betaald krijgt. Alles wat ervoor of erna is. Is eigen tijd!!!!!! Ben je paar seconde te laat, is 15 minuten minder betaald. Privé???? Wat is dat??? Je bent verplicht in een groepsapp te zitten, geweldig als je vrij bent! Lkkr ontspannen terwijl je het geklaag van je collega's leest En zo zijn er nog wel wat dingen waar ik me beter niet over kan uitlaten. Nee absoluut GEEN aanrader! Wat de vorige ex werknemers zeggen idd Uitbuiters komt zeker wel in de buurt
Pluspunten
Gratis sporten... Maar wil je als je vrij bent naar je werk?
Minpunten
Zie hierboven
dit is een baan die je zo leuk kan maken als je zelf wilt. je krijgt heel veel vrijheid in je werkdag en omdat je zelfstandig werkt kan je je eigen planning maken. dit is heerlijk omdat je dus je eigen tempo kan bepalen op een dag. je hebt alle vrijheid om af en toe een praatje te maken met de leden en daarna kan je gewoon weer verder met je werk. het werk is niet moeilijk en zodra je het programma een beetje kent kan je al heel snel alle vragen va mensen beantwoorden. minder leuk aan deze baan is dat het grotendeels bestaat uit schoonmaken en de troep van andere mensen opruimen. je krijgt soms nare of asociale mensen aan de balie die JIJ moet kalmeren en helpen. je werkt bijna altijd alleen dus als je vragen hebt of er gaat iets mis moet je maar hopen dat je teamleider de telefoon opneemt. communicatie is niet erg goed in deze keten, als er schoonmaakspullen o.i.d. worden besteld duurt het erg lang voor het aankomt en als er iets stuk is duur het heel erg lang voor het gemaakt word.
Pluspunten
Je krijgt een werknemers pas en mag gratis sporten.
Minpunten
Laag salaris en geen kansen om te groeien in het bedrijf.
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Mijn werkzaamheden kunt u terug lezen in mijn cv.
Basic Fit Papendrecht is een leuke werkplek. Per lokatie kan dit natuurlijk anders zijn zoals bij de meeste bedrijven het geval is.
Pluspunten
De mensen in Papendrecht zijn over het algemeen relaxed
Minpunten
Salaris is niet top
Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.
Pluspunten
Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!
Minpunten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden
Ik werk sinds 1 mei met veel plezier als Baliemedewerkster / Gastvrouw bij Basic-Fit te Zwijndrecht. Het viel mij 1.5 jaar geleden op, toen ik er als clublid kwam sporten, dat er een hele ongedwongen sfeer heerste. Iedereen is gelijk en iedereen is gezellig aan zijn gezondheid aan het werken. Ik hoop nog een lange tijd sportief werkzaam te zijn.
Pluspunten
Ik heb hele fijne collega's en de sfeer is super goed.
Minpunten
Ik heb nog geen minpunten ontdekt.
ze kunnen er beter schoonmaker er van maken dan gast vrouw of gast heer , alles draait daar om het schoonmaken gewoon een poets slaaf , en dat voor 9 euro bruto per uur , diep triest , als mensen die er sporten je niet mogen dan gaan ze klagen en bellen naar het kantoor,
Pluspunten
je kan gratis sporten
Minpunten
mentaliteit
Naast mijn baan als doktersassistente is het heerlijk om les te geven. Geweldige collega's en heerlijke enthousiaste mensen die in de les komen. Het leukste van het lesgeven is de sfeer in de groep, het samen bewegen. Het moeilijkste van de baan is dat je iedere 3 maanden een volledige choreografie uit je hoofd moet leren, maar dat houdt je ook actief.
Pluspunten
Gratis bezoek sportschool
Minpunten
Te lange diensten, vaak roosterwijzigingen, splitdiensten, laag salaris, geen collegas ( je werkt alleen ), onveilige werksituatie, nadruk ligt op poetsen en klachten aanhoren en wanbetalers aanspreken.
Pluspunten
Leuke leden en gratis cup a soup
Minpunten
Alles wat hierboven staat.
Gezellige werksfeer met klanten, veel afwisseling gedurende een werk dag. Sales budgetten zijn aan de orde.
Pluspunten
Relaxe werkfeer
Minpunten
Altijd alleen werken