Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

9 februari 2014
Basic Fit is een zeer leuke organisatie waarbij op een dag honderden verschillende gezichten op een dag ziet. Je maakt de leukste dingen pas mee als de leden echter hun doel behalen binnen een bepaalde tijd. Mijn collega's zijn zeer fantastisch, ze zijn erg jong en gedreven en lekker energiek. Het meest leuke is als je zelf even komt trainen en ziet hoe collega's aan het socialiseren zijn tijdens hun dienst. Het minst leuke van deze baan is dat elke personeel bij zijn dienst individueel ter werk gaat. Het zou erg prettig zijn als we in ieder geval met z'n tweeën aan de slag gingen.
13 juni 2020
Teamleider (voormalige medewerker) - Oss en Den Bosch
Mijn directe leidinggevende deed zijn best om ons te stimuleren maar vanaf hem naar boven totaal geen medeleven met personeel. En vooral verkeerde mensen op verkeerde plek.
Pluspunten
Dicht bij huis en enige vrijheid in mijn werk
Minpunten
Het personeel is een nummer, een te kleinerende titel voor
7 december 2019
Teamleider (huidige medewerker) - Diemen
Ik werk bijna 3 jaar voor basic-fit en ga mijn review daarop baseren. Ik heb mijzelf opgewerkt van tijdelijke gastheer naar een Teamleider in vast dienstverband. Ik vind de uitdaging van het werk als teamleider leuk. Het oplossen van klachten, verhogen van sales, het onderhouden en open houden van de club met ziekte, uitval en verloop van personeel. Dat gezegd hebbende ben je zelf de directe verantwoordelijke voor de sportschool. Maar, in de afhandeling vaak afhankelijk van het management boven jou functie. Het is niet mogelijk om direct een loodgieter te bellen als er bv een toilet overloopt. De elektricien voor als het elektriciteit uitvalt etc.. Hier zit altijd een tussenstap. Dit wordt logischerwijs mede veroorzaakt door de 100en clubs dat basic-fit heeft. Als Teamleider binnen basic-fit ben je eigenlijk een locatie manager als er iets mis is op de club, wordt jij als eerste gebeld. Dit hoort nu eenmaal bij de functie. Maar, kan zich wel uiten in druk voor je privé leven. Dit alles biedt wel een mooie uitdagende baan. Ik kijk terug op een fijne tijd waar ik veel geleerd heb en mezelf breder ontwikkelde op verschillende vlakken. Ik heb geen spijt dat ik voor Basic-fit gekozen heb. Ik neem de ervaringen mee naar de voor mij volgende uitdaging maar, zou in de toekomst graag terug willen komen om nogmaals in oranje te spelen.
5 januari 2018
Gastheer / Sportinstructeur (voormalige medewerker) - ede
Leuk bij baantje veel onder de mensen fijne tijden
Pluspunten
Leerzaam voor me eigen trainingen
Minpunten