Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Basic Fit is een zeer leuke organisatie waarbij op een dag honderden verschillende gezichten op een dag ziet. Je maakt de leukste dingen pas mee als de leden echter hun doel behalen binnen een bepaalde tijd. Mijn collega's zijn zeer fantastisch, ze zijn erg jong en gedreven en lekker energiek. Het meest leuke is als je zelf even komt trainen en ziet hoe collega's aan het socialiseren zijn tijdens hun dienst. Het minst leuke van deze baan is dat elke personeel bij zijn dienst individueel ter werk gaat. Het zou erg prettig zijn als we in ieder geval met z'n tweeën aan de slag gingen.

Bedrijfscultuur niet prettig. Geen pensioen en minimumloon voor heel hard werken en onveilig werk.

Na 1 jaar gewerkt te hebben bij Basic Fit heb ik eens wat kritische vragen gesteld over heel veel zaken binnen BasicFit.Kort daarna werd mijn contract niet verlengd terwijl ik net aan 2 grote projecten was gezet. Ik weet niet of het door mijn kritische vragen kwam of door mijn aangekondigde zwangerschap....

Officiële reactie van Basic-Fit

7 juni 2022
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet zo'n positieve ervaring hebt gehad bij het werken voor Basic-Fit. We zullen dit zeker intern bespreken. Ik wens je wel veel succes met je volgende uitdaging.

Fijne werkomgeving.

Basic-Fit is een super leuk bedrijf om voor te werken. Veel vrijheid.... maar je moet daar wel mee weten om te gaan. Plan je de inhoud van je dienst goed is het een relaxte setting.

Pluspunten

Veel vrijheid van invulling van je dienst.

Minpunten

Ik kan ze niet noemen.

Leuk bij baantje

Leuk bij baantje veel onder de mensen fijne tijden

Pluspunten

Leerzaam voor me eigen trainingen

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • -