Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Fijne werkomgeving.

Basic-Fit is een super leuk bedrijf om voor te werken. Veel vrijheid.... maar je moet daar wel mee weten om te gaan. Plan je de inhoud van je dienst goed is het een relaxte setting.

Pluspunten

Veel vrijheid van invulling van je dienst.

Minpunten

Ik kan ze niet noemen.

Bedrijfscultuur niet prettig. Geen pensioen en minimumloon voor heel hard werken en onveilig werk.

Na 1 jaar gewerkt te hebben bij Basic Fit heb ik eens wat kritische vragen gesteld over heel veel zaken binnen BasicFit.Kort daarna werd mijn contract niet verlengd terwijl ik net aan 2 grote projecten was gezet. Ik weet niet of het door mijn kritische vragen kwam of door mijn aangekondigde zwangerschap....

Officiële reactie van Basic-Fit

7 juni 2022
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet zo'n positieve ervaring hebt gehad bij het werken voor Basic-Fit. We zullen dit zeker intern bespreken. Ik wens je wel veel succes met je volgende uitdaging.

Veel werkdruk en slechte werk/privé balans. Niet waard voor de hoeveelheid salaris dat je krijgt

Ik ben erg dankbaar dat Basic Fit mij een baan aanbood tijdens corona, maar ik ben niet tevreden over mijn ervaring bij deze organisatie. Erg jammer want ze hebben veel potentie om uit te groeien tot iets moois.Er worden geen realistische eisen gesteld (beschikbaarheid, flexibiliteit, ziekte). Ze noemen het dat je je flexibel dient op te stellen, maar ze verwachten dat je 24/7 bezig bent met de sportschool en geen leven ernaast hebt. Je wordt overladen met klachten van leden, die eigenlijk horen bij de klantenservice maar die zijn niet te bereiken (ook niet voor medewerkers!). Ze zouden er erg goed aan doen om hun organogram even onder de loep te nemen en de functies naar behoren in te vullen. Het kan namelijk echt niet dat je als teamleider een hele sportschool staat te runnen voor nog geen €13 per uur bruto. Het werk is helaas niet met plezier vol te houden op deze manier. Gelukkig heb ik met leuke collega’s mogen werken, waardoor het werk wat dragelijker was.

Pluspunten

Vaak leuke collega’s, leuke gesprekken voeren met leden

Minpunten

Slecht salaris, geen goede balans tussen werk/privé, waardering wordt niet snel getoond, hoge werkdruk

Officiële reactie van Basic-Fit

3 februari 2022
Bedankt voor je eerlijke review! Wat jammer dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Leuke sfeer in een sportieve omgeving

Een warm management, waar ik de mogelijkheid heb gekregen om ervaring op te doen als clubmanager. Ik ben hier verantwoordelijk voor de club en zorg dus dat alles goed verloopt voor het personeel en de leden van de club. Het schoonmaken in mijn functie vind ik minder leuk, maar het contact met de leden en de vrijheid maakt een hoop goed. de secundaire arbeidsvoorwaarden zouden beter kunnen.

Pluspunten

vrijheid

Minpunten

schoonmaken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Basic-Fit met

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • Fijne werkomgeving.