Basic-Fit

Reviews over Bedrijfscultuur bij Basic-Fit

Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
De eerste jaren met veel plezier gewerkt, daarna is de werksfeer sterk achteruitgegaan.
Ik heb in 2 reviews al precies gelezen zoals mijn ervaring met dit bedrijf ook is. Vacature was gastvrouw, maak er maar schoonmaakster van. Veel leden kun je niet eens verwelkomen omdat je met je snufferd in de poetsdoeken zit. Grotendeels bestaat het werk uit schoonmaken. In de vacature staat begeleiden van leden met het gebruik van apparatuur. Dit MAG niet! Eenmaal op de werkvloer zal je verteld worden dat je leden niet mag begeleiden. Je mag ze cardio uitleggen maar daar houd het dan ook echt bij op. Je werkt alleen.. Dus ook met calamiteiten sta je er alleen voor. Dus ook met drukte. Denk het je maar eens in... Je hoopt dat er natuurlijk nooit calamiteiten zullen plaats vinden!!!!!!!! Maar je moet wel weten hoe of wat, en dat in je eentje? Plus afsluiten alleen is ook niet altijd tof, laat staan voor vrouwen. En geloof me ook hier krijg je een grote bek hoor. Kerstpakket? Uhm wat is dat? Salaris haha of zullen we het een kleine vergoeding noemen.. Schoonmaak verdient beter! Je tijden die je door krijgt om te werken zijn je tijden dat je betaald krijgt. Alles wat ervoor of erna is. Is eigen tijd!!!!!! Ben je paar seconde te laat, is 15 minuten minder betaald. Privé???? Wat is dat??? Je bent verplicht in een groepsapp te zitten, geweldig als je vrij bent! Lkkr ontspannen terwijl je het geklaag van je collega's leest En zo zijn er nog wel wat dingen waar ik me beter niet over kan uitlaten. Nee absoluut GEEN aanrader! Wat de vorige ex werknemers zeggen idd Uitbuiters komt zeker wel in de buurt
Pluspunten
Gratis sporten... Maar wil je als je vrij bent naar je werk?
Minpunten
Zie hierboven
dit is een baan die je zo leuk kan maken als je zelf wilt. je krijgt heel veel vrijheid in je werkdag en omdat je zelfstandig werkt kan je je eigen planning maken. dit is heerlijk omdat je dus je eigen tempo kan bepalen op een dag. je hebt alle vrijheid om af en toe een praatje te maken met de leden en daarna kan je gewoon weer verder met je werk. het werk is niet moeilijk en zodra je het programma een beetje kent kan je al heel snel alle vragen va mensen beantwoorden. minder leuk aan deze baan is dat het grotendeels bestaat uit schoonmaken en de troep van andere mensen opruimen. je krijgt soms nare of asociale mensen aan de balie die JIJ moet kalmeren en helpen. je werkt bijna altijd alleen dus als je vragen hebt of er gaat iets mis moet je maar hopen dat je teamleider de telefoon opneemt. communicatie is niet erg goed in deze keten, als er schoonmaakspullen o.i.d. worden besteld duurt het erg lang voor het aankomt en als er iets stuk is duur het heel erg lang voor het gemaakt word.
Pluspunten
Je krijgt een werknemers pas en mag gratis sporten.
Minpunten
Laag salaris en geen kansen om te groeien in het bedrijf.
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Mijn werkzaamheden kunt u terug lezen in mijn cv.
Basic Fit Papendrecht is een leuke werkplek. Per lokatie kan dit natuurlijk anders zijn zoals bij de meeste bedrijven het geval is.
Pluspunten
De mensen in Papendrecht zijn over het algemeen relaxed
Minpunten
Salaris is niet top
Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.
Pluspunten
Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!
Minpunten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden
Ik werk sinds 1 mei met veel plezier als Baliemedewerkster / Gastvrouw bij Basic-Fit te Zwijndrecht. Het viel mij 1.5 jaar geleden op, toen ik er als clublid kwam sporten, dat er een hele ongedwongen sfeer heerste. Iedereen is gelijk en iedereen is gezellig aan zijn gezondheid aan het werken. Ik hoop nog een lange tijd sportief werkzaam te zijn.
Pluspunten
Ik heb hele fijne collega's en de sfeer is super goed.
Minpunten
Ik heb nog geen minpunten ontdekt.
Naast mijn baan als doktersassistente is het heerlijk om les te geven. Geweldige collega's en heerlijke enthousiaste mensen die in de les komen. Het leukste van het lesgeven is de sfeer in de groep, het samen bewegen. Het moeilijkste van de baan is dat je iedere 3 maanden een volledige choreografie uit je hoofd moet leren, maar dat houdt je ook actief.
Pluspunten
Gratis bezoek sportschool
Minpunten
Te lange diensten, vaak roosterwijzigingen, splitdiensten, laag salaris, geen collegas ( je werkt alleen ), onveilige werksituatie, nadruk ligt op poetsen en klachten aanhoren en wanbetalers aanspreken.
Pluspunten
Leuke leden en gratis cup a soup
Minpunten
Alles wat hierboven staat.
Gezellige werksfeer met klanten, veel afwisseling gedurende een werk dag. Sales budgetten zijn aan de orde.
Pluspunten
Relaxe werkfeer
Minpunten
Altijd alleen werken
Een typische dag bij basicfit begint bij het overnemen van de dienst, een kwartier van tevoren aanwezig zijn en dan doe je de overname... In feite heb ik niet veel geleerd bij basicfit omdat het werk voor zich sprak en het makkelijk te doen was. De collega's waren zoals bij alle bedrijven, je hebt er een paar leuke bij zitten en een paar minder leuke maar aan het einde van de dag gaat het om het resultaat dat je moet en wil behalen, behalve een soms iets wat nare sfeer waren er geen moeilijke aspecten aan deze baan en is het eigenlijk de ideale baan maar geen uitdagingen dat was wel jammer, ik vind het namelijk geweldig om tussen de klanten te zijn en instructies te geven klanten te helpen met knel punten en piek periodes in hun sport en daar zijn ze bij basicfit heel erg gelimiteerd in je mag maar zoveel tot zo ver. Het leukste va de baan is dat ik me sowieso thuis voel in een sportschool ik ben dan net een kind in een snoepwinkel en uiteraard de mensen die je leert kennen met hun streven en hun doelen die ze willen halen waar ze graag jou hulp bij willen.
Basic Fit is een zeer leuke organisatie waarbij op een dag honderden verschillende gezichten op een dag ziet. Je maakt de leukste dingen pas mee als de leden echter hun doel behalen binnen een bepaalde tijd. Mijn collega's zijn zeer fantastisch, ze zijn erg jong en gedreven en lekker energiek. Het meest leuke is als je zelf even komt trainen en ziet hoe collega's aan het socialiseren zijn tijdens hun dienst. Het minst leuke van deze baan is dat elke personeel bij zijn dienst individueel ter werk gaat. Het zou erg prettig zijn als we in ieder geval met z'n tweeën aan de slag gingen.
je opent de sportschool en start de computers op. Legt de spullen klaar voor de lessen en verwelkomt de leden. daarna zorg je dat alles netjes schoon en opgeruimd is. Telefoon ook aannemen.
Pluspunten
dichtbij huis, gratis sporten
Minpunten
werktijden, bijna alle dagen van het jaar open
Echt een Gezellige werkomgeving!!!!!Manager is flexibel met nieuwe ideeen.Werken met mensen (leden en collega) is leuk en natuurlijk dansen ook.
Pluspunten
gratis locker, gratis sporten over heel nederland als personeel!
ik voel me alsof ik enkel een aanwezigheidsfunctie heb, met enkel wat schoonmaaktaken. je werkt alleen, je opent alleen of sluit alleen, ik voel me dan onveilig. Er is geen administratie, vrijwel geen telefoon ik zoek iets anders, uitdaging, collega's!
Ontzettend veel geleerd met omgang van mensen.Momenteel geen collega's, je werkt alleen.
Bekijk meer reviews over Basic-Fit