Basic-Fit

Reviews voor Gastheer/Gastvrouw (m/v) bij Basic-Fit

Gastheer/Gastvrouw (m/v)35 reviews

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 258 reviews

Waardeloze werkgever

Ben je liever lui dan moe, solliciteer dan direct! Meeste collega's zaten hele dagen op kantoor uit hun neus te vreten. Dit alles had geen consequenties. Heb je hier commentaar op, dan pas je niet in het team. Geen pensioen opbouw.

Pluspunten

Gratis sporten.

Minpunten

Geen pensioen opbouw laag salaris.

Officiële reactie van Basic-Fit

30 november 2021
Bedankt voor je review. Ik vind het spijtig te vernemen dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Werkervaring

Veel geleerd, administratie, met klanten omgaan Noodzakeljk brieven sturen, netjes houden van de sportschool.

Slechte ervaring

Voor 16 uur aangenomen maar in de praktijk was het opeens 25 uur inclusief de weekenden. Kortom in het sollicitatiegesprek werd de functie anders voor gedaan dan in werkelijkheid. Veel poetswerk ook kom je in een groepsapp waar je op allerlei manieren word gemanipuleerd extra te werken of dat er diensten anders zijn dan in manus het zogenoemde rooster staan. Erg vreemd sfeertje waarbij collega's elkaar tegen spreken. Niets is wat het lijkt bij basic fit goes.

Pluspunten

Minpunten

Alles

gastheer

Gezellige sfeer en een fijne werkomgeving. Leden werken vaak mee en zijn vriendelijk zolang wij als medewerkers vriendelijk zijn.

Pluspunten

geen moeilijke werkzaamheden en geen fysiek zwaar werk.

Minpunten

weinig loon, en geen sales bonussen. geen cao.

Leuk

De schoonmaakwerkzaamheden waren te zwaar De collega's zag ik bijna niet De contacten met klanten was fijn

Pluspunten

Receptiewerkzaamheden

Minpunten

Schoonmaken

slaafje

Gewerkt bij dit bedrijf en voor 9,45 bruto ben je je hele dienst aan het schoonmaken. Multiculturele sport school met veel opstootjes. Daar je alleen staat kun je toekijken want veiligheid is ver te zoeken Klanten klagen altijd omdat betalingen nooit goed gaan dus psychologisch agressief wordt je constant aangevallen. Je sluit altijd alles af dus veilig ben je nooit. Ongelukken dagelijks dankzij de kapotte apparatuur en hoe goed je ook poetst de hygiëne is ver te zoeken. Overleggen op deze punten is onmogelijk want dan ben he je baan kwijt Geen aanrader .

Basic-Fit Sittard

Je bent voornamelijk alleen als je werkt, je draait dus een dienst van 8 uur alleen. Je werkt in de ochtend of avond, van 7 tot 15:00 of van 15:00 tot 22:30 uur.

Pluspunten

Gratis sporten

Minpunten

Weinig uren op contract

Schoonmaakster verdiend meer

Ik heb in 2 reviews al precies gelezen zoals mijn ervaring met dit bedrijf ook is. Vacature was gastvrouw, maak er maar schoonmaakster van. Veel leden kun je niet eens verwelkomen omdat je met je snufferd in de poetsdoeken zit. Grotendeels bestaat het werk uit schoonmaken. In de vacature staat begeleiden van leden met het gebruik van apparatuur. Dit MAG niet! Eenmaal op de werkvloer zal je verteld worden dat je leden niet mag begeleiden. Je mag ze cardio uitleggen maar daar houd het dan ook echt bij op. Je werkt alleen.. Dus ook met calamiteiten sta je er alleen voor. Dus ook met drukte. Denk het je maar eens in... Je hoopt dat er natuurlijk nooit calamiteiten zullen plaats vinden!!!!!!!! Maar je moet wel weten hoe of wat, en dat in je eentje? Plus afsluiten alleen is ook niet altijd tof, laat staan voor vrouwen. En geloof me ook hier krijg je een grote bek hoor. Kerstpakket? Uhm wat is dat? Salaris haha of zullen we het een kleine vergoeding noemen.. Schoonmaak verdient beter! Je tijden die je door krijgt om te werken zijn je tijden dat je betaald krijgt. Alles wat ervoor of erna is. Is eigen tijd!!!!!! Ben je paar seconde te laat, is 15 minuten minder betaald. Privé???? Wat is dat??? Je bent verplicht in een groepsapp te zitten, geweldig als je vrij bent! Lkkr ontspannen terwijl je het geklaag van je collega's leest En zo zijn er nog wel wat dingen waar ik me beter niet over kan uitlaten. Nee absoluut GEEN aanrader! Wat de vorige ex werknemers zeggen idd Uitbuiters komt zeker wel in de buurt

Pluspunten

Gratis sporten... Maar wil je als je vrij bent naar je werk?

Minpunten

Zie hierboven

2 jaar gezellig gewerkt.

dit is een baan die je zo leuk kan maken als je zelf wilt. je krijgt heel veel vrijheid in je werkdag en omdat je zelfstandig werkt kan je je eigen planning maken. dit is heerlijk omdat je dus je eigen tempo kan bepalen op een dag. je hebt alle vrijheid om af en toe een praatje te maken met de leden en daarna kan je gewoon weer verder met je werk. het werk is niet moeilijk en zodra je het programma een beetje kent kan je al heel snel alle vragen va mensen beantwoorden. minder leuk aan deze baan is dat het grotendeels bestaat uit schoonmaken en de troep van andere mensen opruimen. je krijgt soms nare of asociale mensen aan de balie die JIJ moet kalmeren en helpen. je werkt bijna altijd alleen dus als je vragen hebt of er gaat iets mis moet je maar hopen dat je teamleider de telefoon opneemt. communicatie is niet erg goed in deze keten, als er schoonmaakspullen o.i.d. worden besteld duurt het erg lang voor het aankomt en als er iets stuk is duur het heel erg lang voor het gemaakt word.

Pluspunten

Je krijgt een werknemers pas en mag gratis sporten.

Minpunten

Laag salaris en geen kansen om te groeien in het bedrijf.

Werksfeer is zeer afhankelijk van lokatie.

Basic Fit Papendrecht is een leuke werkplek. Per lokatie kan dit natuurlijk anders zijn zoals bij de meeste bedrijven het geval is.

Pluspunten

De mensen in Papendrecht zijn over het algemeen relaxed

Minpunten

Salaris is niet top

Gezellig!

Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.

Pluspunten

Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!

Minpunten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden

Afrader, tenzij je uitgebuit wil worden!

Te lange diensten, vaak roosterwijzigingen, splitdiensten, laag salaris, geen collegas ( je werkt alleen ), onveilige werksituatie, nadruk ligt op poetsen en klachten aanhoren en wanbetalers aanspreken.

Pluspunten

Leuke leden en gratis cup a soup

Minpunten

Alles wat hierboven staat.

gezellige werkomgeving, fijne collega,s

je opent de sportschool en start de computers op. Legt de spullen klaar voor de lessen en verwelkomt de leden. daarna zorg je dat alles netjes schoon en opgeruimd is. Telefoon ook aannemen.

Pluspunten

dichtbij huis, gratis sporten

Minpunten

werktijden, bijna alle dagen van het jaar open

eenzaam, saai,

ik voel me alsof ik enkel een aanwezigheidsfunctie heb, met enkel wat schoonmaaktaken. je werkt alleen, je opent alleen of sluit alleen, ik voel me dan onveilig. Er is geen administratie, vrijwel geen telefoon ik zoek iets anders, uitdaging, collega's!

Luxe Sportschool met prachtige veilige apparatuur van Techno-Gym.

Ontzettend veel geleerd met omgang van mensen.Momenteel geen collega's, je werkt alleen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • Gastheer/Gastvrouw (m/v)