Basic-Fit

Reviews voor Gastheer/Gastvrouw (m/v) bij Basic-Fit

Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring
Leuk bedrijf om te werken naar dit vooral door collega's en de sfeer van de sporters voor het geld moet je het zeker niet doen.
In het begin even wennen aan het systeem,maar super gezellige sfeer, leuke collega's, soms druk, soms minder druk. Leuke klanten!
Pluspunten
Gratis sporten en Yanga
Minpunten
soms duurt de shift iets te lang
Slechte werkgever, bezuinigd op goed personeel, wil alleen sales halen en verder mag je voornamelijk alle fitness toestellen schoonmaken. Als werknemer wordt je zwaar ondergewaardeerd, salaris is slap vergeleken wat je allemaal moet doen als gastheer/?gastvtouw??? Beloftes, praatjes, maar wel schoonmaken, als je geen sales maakt bij klanten die alle extra's zelf online kunnen toevoegen dan mag je vertrekken.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Prima baan, het management is echter teleurstellend. De manier waarop er met de werknemers gecommuniceerd word is erg teleurstellend, er worden besluiten gemaakt die door leugens verdedigd worden. Hoe dingen overgebracht en gecommuniceerd worden is een groot minpunt. Geprobeerd netjes problemen op te lossen maar dit is helaas niet wederzijds. Al met al een erg laks, onsympathiek en chaotisch bedrijf. Geen aanrader.
Pluspunten
Contact met leuke klanten
Minpunten
Ongeorganiseerd, onsympathiek, management, communicatie
Slecht betaald, alles draaide om sales, geen pensioen, veel schoonmaak, veel gezeur, via de App, werkt vaak alleen, rooster wordt op het laatste moment bekend. Het werk zelf met de klanten was wel leuk.
Zelfs de lelijkste club heeft potentie om een goed draaiende toko te worden van basic fity maar het bedrijf is zo verschrikkelijk gericht op budgetten en regels die totaal onzinnig zijn en ten koste gaan van de leden dat het mij niet spijt dat ik niet meer voor dit bedrijf hoef te werken. Het denkt dat het alles kan voorspiegelen onder zeer slechte arbeidsomstandigheden aan zijn personeel, maar mensen geloof me, er is veel meer en beter betaald werk te vinden. Werk waar je daarnaast ook nog gewaardeerd word voor wat je doet, als gastvrouw/manager/schoonmaakster/monteur, en dat alles voor nog geen 10 euro per uur!
Pluspunten
weinig, doorbetaalde pauzes maby...?
Minpunten
slecht/laag loon, geen reiskosten naar eigen club, allerlei regels qua declaraties, veel taken voor weinig loon.
Voor dat ik ging werken bij basic-fit sportte ik er al. Rijksboom is een leuke locatie, leuke leden en vriendelijk personeel. Ik vond het leuk om daar te werken, omdat je altijd samen stond met een andere collega en het leuj was om praatjes te maken met leden.
Pluspunten
Met een pro actieve en positieve houding kom je ver bij basic fit
Minpunten
Groepsapp
Elke dag weer beginnen met vrolijke mensen die alle motivatie hebben om de dag te beginnen met een goede training. Daarbij was het contact met mij en mijn collega's ter zeer aangenaamste. Altijd alles in goed overleg.
Pluspunten
Goede werkzweer
Minpunten
soms lange dagen vanwege te weinig mensen
Heb een sollicitatiegesprek gehad (van 2,5 uur lang) en werd bijna aangenomen maar heb dit afgewezen. Deze mensen zoeken een schoonmaker onder naam van gastvrouw. Zeggen duidelijk dat er vooral zware schoonmaak werkzaamheden worden verwacht (dagelijks 4 uur apparatuur schoonmaken). Geen pauze's (worden wel doorbetaald) en je staat in de avonden in je eentje. Dus of je snel een boterham kunt happen of naar de wx kan is je eigen probleem dan. Ze betalen je de minimumloon en willen echt dat je keihard gaat werken zonder te klagen. Nou dacht het niet. Heel jammer dat Basic Fit zulke voorwaarden eist en zo onprofessioneel en zielig omgaat met zijn medewerkers.
Pluspunten
Minpunten
Teveel op te noemen
Als je schoonmaakwerk zoekt zit je aan het goede adres. Je zit met z'n alle in een groepsapp, verschrikkelijk want het gaat alleen maar over openstaande diensten en dat de sales omhoog moeten. Ze vragen of je een e-learning wilt maken die 1,5 uur duurt (gewoon in je eigen tijd). Minimumloon van €9,03 per uur. Je bent hier geheel zelfstandig, ook als je met vragen zit los je het maar zelf op en anders kan je het op de mail zetten. Per abonnement die je verkoopt moet je minimaal 2 extra's bij verkopen want anders krijg je op je kop of kom je niet in aanmerking voor loonverhoging. Sales sales sales pff. Maaltijd vergoeding komt niet in hun woordenboek voor. Diensten zijn van 07:00-15:00 15:00-22:30 of 18:30-22:30. Aan het eind van de dag mag je alle gewichten ook nog eens zelf opruimen, want mensen maken er een puinhoop van.
Pluspunten
Contact met de klanten
Minpunten
Te weinig salaris voor wat je moe t doen, geen maaltijd vergoeding, slecht contact met leidinggevende
Voor 16 uur aangenomen maar in de praktijk was het opeens 25 uur inclusief de weekenden. Kortom in het sollicitatiegesprek werd de functie anders voor gedaan dan in werkelijkheid. Veel poetswerk ook kom je in een groepsapp waar je op allerlei manieren word gemanipuleerd extra te werken of dat er diensten anders zijn dan in manus het zogenoemde rooster staan. Erg vreemd sfeertje waarbij collega's elkaar tegen spreken. Niets is wat het lijkt bij basic fit goes.
Pluspunten
Minpunten
Alles
De schoonmaakwerkzaamheden waren te zwaar De collega's zag ik bijna niet De contacten met klanten was fijn
Pluspunten
Receptiewerkzaamheden
Minpunten
Schoonmaken
Gewerkt bij dit bedrijf en voor 9,45 bruto ben je je hele dienst aan het schoonmaken. Multiculturele sport school met veel opstootjes. Daar je alleen staat kun je toekijken want veiligheid is ver te zoeken Klanten klagen altijd omdat betalingen nooit goed gaan dus psychologisch agressief wordt je constant aangevallen. Je sluit altijd alles af dus veilig ben je nooit. Ongelukken dagelijks dankzij de kapotte apparatuur en hoe goed je ook poetst de hygiëne is ver te zoeken. Overleggen op deze punten is onmogelijk want dan ben he je baan kwijt Geen aanrader .
Je bent voornamelijk alleen als je werkt, je draait dus een dienst van 8 uur alleen. Je werkt in de ochtend of avond, van 7 tot 15:00 of van 15:00 tot 22:30 uur.
Pluspunten
Gratis sporten
Minpunten
Weinig uren op contract
Ik heb in 2 reviews al precies gelezen zoals mijn ervaring met dit bedrijf ook is. Vacature was gastvrouw, maak er maar schoonmaakster van. Veel leden kun je niet eens verwelkomen omdat je met je snufferd in de poetsdoeken zit. Grotendeels bestaat het werk uit schoonmaken. In de vacature staat begeleiden van leden met het gebruik van apparatuur. Dit MAG niet! Eenmaal op de werkvloer zal je verteld worden dat je leden niet mag begeleiden. Je mag ze cardio uitleggen maar daar houd het dan ook echt bij op. Je werkt alleen.. Dus ook met calamiteiten sta je er alleen voor. Dus ook met drukte. Denk het je maar eens in... Je hoopt dat er natuurlijk nooit calamiteiten zullen plaats vinden!!!!!!!! Maar je moet wel weten hoe of wat, en dat in je eentje? Plus afsluiten alleen is ook niet altijd tof, laat staan voor vrouwen. En geloof me ook hier krijg je een grote bek hoor. Kerstpakket? Uhm wat is dat? Salaris haha of zullen we het een kleine vergoeding noemen.. Schoonmaak verdient beter! Je tijden die je door krijgt om te werken zijn je tijden dat je betaald krijgt. Alles wat ervoor of erna is. Is eigen tijd!!!!!! Ben je paar seconde te laat, is 15 minuten minder betaald. Privé???? Wat is dat??? Je bent verplicht in een groepsapp te zitten, geweldig als je vrij bent! Lkkr ontspannen terwijl je het geklaag van je collega's leest En zo zijn er nog wel wat dingen waar ik me beter niet over kan uitlaten. Nee absoluut GEEN aanrader! Wat de vorige ex werknemers zeggen idd Uitbuiters komt zeker wel in de buurt
Pluspunten
Gratis sporten... Maar wil je als je vrij bent naar je werk?
Minpunten
Zie hierboven
dit is een baan die je zo leuk kan maken als je zelf wilt. je krijgt heel veel vrijheid in je werkdag en omdat je zelfstandig werkt kan je je eigen planning maken. dit is heerlijk omdat je dus je eigen tempo kan bepalen op een dag. je hebt alle vrijheid om af en toe een praatje te maken met de leden en daarna kan je gewoon weer verder met je werk. het werk is niet moeilijk en zodra je het programma een beetje kent kan je al heel snel alle vragen va mensen beantwoorden. minder leuk aan deze baan is dat het grotendeels bestaat uit schoonmaken en de troep van andere mensen opruimen. je krijgt soms nare of asociale mensen aan de balie die JIJ moet kalmeren en helpen. je werkt bijna altijd alleen dus als je vragen hebt of er gaat iets mis moet je maar hopen dat je teamleider de telefoon opneemt. communicatie is niet erg goed in deze keten, als er schoonmaakspullen o.i.d. worden besteld duurt het erg lang voor het aankomt en als er iets stuk is duur het heel erg lang voor het gemaakt word.
Pluspunten
Je krijgt een werknemers pas en mag gratis sporten.
Minpunten
Laag salaris en geen kansen om te groeien in het bedrijf.
Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.
Pluspunten
Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!
Minpunten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden