Basic-Fit

Reviews voor Gastheer/Gastvrouw (m/v) bij Basic-Fit

Gastheer/Gastvrouw (m/v)35 reviews

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 252 reviews

Waardeloze werkgever

Ben je liever lui dan moe, solliciteer dan direct! Meeste collega's zaten hele dagen op kantoor uit hun neus te vreten. Dit alles had geen consequenties. Heb je hier commentaar op, dan pas je niet in het team. Geen pensioen opbouw.

Pluspunten

Gratis sporten.

Minpunten

Geen pensioen opbouw laag salaris.

30 november 2021
Bedankt voor je review. Ik vind het spijtig te vernemen dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Alles draait om sales

Ik zou niet solliciteren bij Basic-Fit als je geen sales talent bent. Er wordt niks in de vacatures voor gastvrouw/heer gezegd over 'Yanga', maar dat is eigenlijk je hele werk. Het draait enkel om sales maken en hun sportwater aansmeren bij leden, als je dit niet kan dan word je ontslagen/kan je beter niet eens solliciteren. Verder ben je schoonmaakster en politie-agent bij de poort. Ze doen dit overigens heel slim door er niks over te zeggen in vacatures/sollicitaties omdat veel mensen (die bij een SPORTSCHOOL solliciteren) natuurlijk geen zin hebben in het dagelijkse gezeur over sales; maar wees maar voorbereid. Oh en provisie voor de hoog verwachte sales doen ze ook niet aan.

Pluspunten

De leden

Minpunten

Te laag salaris, te hoge druk over sales (waar je overigens geen provisie voor krijgt)

15 december 2021
Bedankt voor je review. Ik betreur het enorm dat jij niet zo enthousiast bent over jouw tijd bij Basic-Fit. In onze vacaturetekst benoemen wij dat je onze producten ook zal moeten verkopen (waaronder Yanga), maar ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk aan jou is gemaakt. Ik wens je heel veel succes met je volgende uitdaging.

Je bent schoonmaker

Je bent schoonmaker, werksfeer is niet veilig. Je word zwaar onderbetaald.

30 november 2021

Slecht voor de mensen

Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.

Het moet bij je passen

Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.

Minpunten

je staat er soms alleen voor

gastvrouw

Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf om te werken naar dit vooral door collega's en de sfeer van de sporters voor het geld moet je het zeker niet doen.

Ondankbaar en ondergewaardeerd

Ik, Max van Ekris heeft gewerkt bij Basic-Fit Alphen aan den Rijn als Gastheer. Ik vindt persoonlijk dat het werken op deze locatie onverantwoord is aangezien je bijna altijd alleen staat in een te groot pand. Er zullen ongetwijfeld situaties zijn waarbij je niet per direct kan ingrijpen en er wordt te veel van je verwacht wat de schoonmaak betreft. Het is onmogelijk om alle leden een warm welkom te geven terwijl je 2 verdiepingen hoger aan het schoonmaken ben. Ook is het zo dat als ik bezig ben met deze schoonmaak taken dat er continue op de bel gedrukt wordt en niet mijn schoonmaak taken volledig kan afmaken omdat ik ook een optimale service moet bieden aan de leden. Er wordt ook nog eens gekeken naar hoeveel sales je hebt behaald als medewerker ( individueel ) en als je die niet behaald zal je hier zeker weten problemen mee krijgen. Ook heb ik met spoed op andere locaties gewerkt en daar declaraties over ingediend, hier heb ik uiteindelijk geen/weinig begeleiding bij gekregen en kan nu fluiten naar mijn 46 euro reiskosten. Mijn contract is niet verlengd voor een onbekende reden, ze hebben me uiteindelijk een onpersoonlijke brief gestuurd waarin stond dat ik op mijn laatste dienst mijn werkkleding kon inleveren. Ik wil hierbij aan iedereen meegeven dat het een onverantwoorde club is die aan verandering toe is. Wat mijn collega's betreft: Ik kon goed met ze overweg maar zag ze (bijna) nooit aangezien ik altijd alleen stond. Het enige wat mijn werk leuk maakte waren de leden waar ik zo goed mee overweg kon.

gezellige werkomgeving

In het begin even wennen aan het systeem,maar super gezellige sfeer, leuke collega's, soms druk, soms minder druk. Leuke klanten!

Pluspunten

Gratis sporten en Yanga

Minpunten

soms duurt de shift iets te lang

Geen goede werkgever. Diverse werkzaamheden voornamelijk schoonmaakwerk apparaturen

Slechte werkgever, bezuinigd op goed personeel, wil alleen sales halen en verder mag je voornamelijk alle fitness toestellen schoonmaken. Als werknemer wordt je zwaar ondergewaardeerd, salaris is slap vergeleken wat je allemaal moet doen als gastheer/?gastvtouw??? Beloftes, praatjes, maar wel schoonmaken, als je geen sales maakt bij klanten die alle extra's zelf online kunnen toevoegen dan mag je vertrekken.

Pluspunten

Minpunten

Alles

Onsympathiek bedrijf met geen empathie

Prima baan, het management is echter teleurstellend. De manier waarop er met de werknemers gecommuniceerd word is erg teleurstellend, er worden besluiten gemaakt die door leugens verdedigd worden. Hoe dingen overgebracht en gecommuniceerd worden is een groot minpunt. Geprobeerd netjes problemen op te lossen maar dit is helaas niet wederzijds. Al met al een erg laks, onsympathiek en chaotisch bedrijf. Geen aanrader.

Pluspunten

Contact met leuke klanten

Minpunten

Ongeorganiseerd, onsympathiek, management, communicatie

Gastvrouw

Slecht betaald, alles draaide om sales, geen pensioen, veel schoonmaak, veel gezeur, via de App, werkt vaak alleen, rooster wordt op het laatste moment bekend. Het werk zelf met de klanten was wel leuk.

just a number

Zelfs de lelijkste club heeft potentie om een goed draaiende toko te worden van basic fity maar het bedrijf is zo verschrikkelijk gericht op budgetten en regels die totaal onzinnig zijn en ten koste gaan van de leden dat het mij niet spijt dat ik niet meer voor dit bedrijf hoef te werken. Het denkt dat het alles kan voorspiegelen onder zeer slechte arbeidsomstandigheden aan zijn personeel, maar mensen geloof me, er is veel meer en beter betaald werk te vinden. Werk waar je daarnaast ook nog gewaardeerd word voor wat je doet, als gastvrouw/manager/schoonmaakster/monteur, en dat alles voor nog geen 10 euro per uur!

Pluspunten

weinig, doorbetaalde pauzes maby...?

Minpunten

slecht/laag loon, geen reiskosten naar eigen club, allerlei regels qua declaraties, veel taken voor weinig loon.

slechte communicatie engeen begrip voor gastheer / gast vrouw

in basic fit is de communicatie van managers en hoofdkantoor heel slecht

Pluspunten

Minpunten

heel veel min punten

Leuk werk

Voor dat ik ging werken bij basic-fit sportte ik er al. Rijksboom is een leuke locatie, leuke leden en vriendelijk personeel. Ik vond het leuk om daar te werken, omdat je altijd samen stond met een andere collega en het leuj was om praatjes te maken met leden.

Pluspunten

Met een pro actieve en positieve houding kom je ver bij basic fit

Minpunten

Groepsapp

Goede werkplek

Tijdens mijn studieperiode heb ik bij Basic-Fit gewerkt. Het is een leuk bedrijf waar je veel kan leren, voornamelijk in de sales. De gezellige werksfeer, de leuke leden en de sportieve omgeving maken het werk leuk om te doen!

Pluspunten

Gezelligheid

Altijd gezellig

Elke dag weer beginnen met vrolijke mensen die alle motivatie hebben om de dag te beginnen met een goede training. Daarbij was het contact met mij en mijn collega's ter zeer aangenaamste. Altijd alles in goed overleg.

Pluspunten

Goede werkzweer

Minpunten

soms lange dagen vanwege te weinig mensen

Gastvrouw=Schoonmaker

Heb een sollicitatiegesprek gehad (van 2,5 uur lang) en werd bijna aangenomen maar heb dit afgewezen. Deze mensen zoeken een schoonmaker onder naam van gastvrouw. Zeggen duidelijk dat er vooral zware schoonmaak werkzaamheden worden verwacht (dagelijks 4 uur apparatuur schoonmaken). Geen pauze's (worden wel doorbetaald) en je staat in de avonden in je eentje. Dus of je snel een boterham kunt happen of naar de wx kan is je eigen probleem dan. Ze betalen je de minimumloon en willen echt dat je keihard gaat werken zonder te klagen. Nou dacht het niet. Heel jammer dat Basic Fit zulke voorwaarden eist en zo onprofessioneel en zielig omgaat met zijn medewerkers.

Pluspunten

Minpunten

Teveel op te noemen

Leuk werk matige werkgever

Afwisselend werk in een leuke omgeving Teamleden kunnen leuk zijn maar zien je vaak als concurrent ipv collega Gratis sporten alleen op eigen locatie en niet voor gezinsleden. Dat is het minste wat de werkgever kan bieden voor het minimumloon zonder reisvergoeding Lange dagen

Pluspunten

Afwisseing

Minpunten

Weinig waardereing

Commerciele , dynamische en sales-gerichte werkomgeving

Bij Basic-Fit NL heb ik geleerd om zowel fitness instructies te geven als een gastheer te zijn. Van instructies geven tot membership sales maken. Alles zat in mijn taken pakket.

Waardeloos bedrijf

Als je schoonmaakwerk zoekt zit je aan het goede adres. Je zit met z'n alle in een groepsapp, verschrikkelijk want het gaat alleen maar over openstaande diensten en dat de sales omhoog moeten. Ze vragen of je een e-learning wilt maken die 1,5 uur duurt (gewoon in je eigen tijd). Minimumloon van €9,03 per uur. Je bent hier geheel zelfstandig, ook als je met vragen zit los je het maar zelf op en anders kan je het op de mail zetten. Per abonnement die je verkoopt moet je minimaal 2 extra's bij verkopen want anders krijg je op je kop of kom je niet in aanmerking voor loonverhoging. Sales sales sales pff. Maaltijd vergoeding komt niet in hun woordenboek voor. Diensten zijn van 07:00-15:00 15:00-22:30 of 18:30-22:30. Aan het eind van de dag mag je alle gewichten ook nog eens zelf opruimen, want mensen maken er een puinhoop van.

Pluspunten

Contact met de klanten

Minpunten

Te weinig salaris voor wat je moe t doen, geen maaltijd vergoeding, slecht contact met leidinggevende

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Basic-Fit
  • Gastheer/Gastvrouw (m/v)