Basic-Fit

Reviews voor Gastheer bij Basic-Fit

Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
Ik, Max van Ekris heeft gewerkt bij Basic-Fit Alphen aan den Rijn als Gastheer. Ik vindt persoonlijk dat het werken op deze locatie onverantwoord is aangezien je bijna altijd alleen staat in een te groot pand. Er zullen ongetwijfeld situaties zijn waarbij je niet per direct kan ingrijpen en er wordt te veel van je verwacht wat de schoonmaak betreft. Het is onmogelijk om alle leden een warm welkom te geven terwijl je 2 verdiepingen hoger aan het schoonmaken ben. Ook is het zo dat als ik bezig ben met deze schoonmaak taken dat er continue op de bel gedrukt wordt en niet mijn schoonmaak taken volledig kan afmaken omdat ik ook een optimale service moet bieden aan de leden. Er wordt ook nog eens gekeken naar hoeveel sales je hebt behaald als medewerker ( individueel ) en als je die niet behaald zal je hier zeker weten problemen mee krijgen. Ook heb ik met spoed op andere locaties gewerkt en daar declaraties over ingediend, hier heb ik uiteindelijk geen/weinig begeleiding bij gekregen en kan nu fluiten naar mijn 46 euro reiskosten. Mijn contract is niet verlengd voor een onbekende reden, ze hebben me uiteindelijk een onpersoonlijke brief gestuurd waarin stond dat ik op mijn laatste dienst mijn werkkleding kon inleveren. Ik wil hierbij aan iedereen meegeven dat het een onverantwoorde club is die aan verandering toe is. Wat mijn collega's betreft: Ik kon goed met ze overweg maar zag ze (bijna) nooit aangezien ik altijd alleen stond. Het enige wat mijn werk leuk maakte waren de leden waar ik zo goed mee overweg kon.
Tijdens mijn studieperiode heb ik bij Basic-Fit gewerkt. Het is een leuk bedrijf waar je veel kan leren, voornamelijk in de sales. De gezellige werksfeer, de leuke leden en de sportieve omgeving maken het werk leuk om te doen!
Pluspunten
Gezelligheid
Afwisselend werk in een leuke omgeving Teamleden kunnen leuk zijn maar zien je vaak als concurrent ipv collega Gratis sporten alleen op eigen locatie en niet voor gezinsleden. Dat is het minste wat de werkgever kan bieden voor het minimumloon zonder reisvergoeding Lange dagen
Pluspunten
Afwisseing
Minpunten
Weinig waardereing
Veel geleerd, administratie, met klanten omgaan Noodzakeljk brieven sturen, netjes houden van de sportschool.
Gezellige sfeer en een fijne werkomgeving. Leden werken vaak mee en zijn vriendelijk zolang wij als medewerkers vriendelijk zijn.
Pluspunten
geen moeilijke werkzaamheden en geen fysiek zwaar werk.
Minpunten
weinig loon, en geen sales bonussen. geen cao.
Te lange diensten, vaak roosterwijzigingen, splitdiensten, laag salaris, geen collegas ( je werkt alleen ), onveilige werksituatie, nadruk ligt op poetsen en klachten aanhoren en wanbetalers aanspreken.
Pluspunten
Leuke leden en gratis cup a soup
Minpunten
Alles wat hierboven staat.