Basic-Fit

Reviews voor Fitnessinstructeur (m/v) bij Basic-Fit

Fitnessinstructeur (m/v)5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 270 reviews

Leuk bij baantje

Leuk bij baantje veel onder de mensen fijne tijden

Pluspunten

Leerzaam voor me eigen trainingen

Minpunten

goed bedrijf om jezelf te kunnen ontwikkelen

leuke periode gehad. veel geleerd. veel mogelijkheden om door te groeien

gezellig werkomgeving

Het is een leuk baan. Ik kan goed omgaan met medewerken. ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Alleen de werk omgeving is niet schoon hoe ze het zeggen.

Zeer leuk team om leiding aan te geven

Wanneer je laat zien dat je graag een stap verder wil dan zijn daar wel mogelijkheden voor maar je inzet moet meer dan 100% zijn. Beloning voor je inzet is dan jammer genoeg minimaal.

Pluspunten

Minpunten

Geen pensioenopbouw

gezellige werk omgeving met geweldige klanten...

Een typische dag bij basicfit begint bij het overnemen van de dienst, een kwartier van tevoren aanwezig zijn en dan doe je de overname... In feite heb ik niet veel geleerd bij basicfit omdat het werk voor zich sprak en het makkelijk te doen was. De collega's waren zoals bij alle bedrijven, je hebt er een paar leuke bij zitten en een paar minder leuke maar aan het einde van de dag gaat het om het resultaat dat je moet en wil behalen, behalve een soms iets wat nare sfeer waren er geen moeilijke aspecten aan deze baan en is het eigenlijk de ideale baan maar geen uitdagingen dat was wel jammer, ik vind het namelijk geweldig om tussen de klanten te zijn en instructies te geven klanten te helpen met knel punten en piek periodes in hun sport en daar zijn ze bij basicfit heel erg gelimiteerd in je mag maar zoveel tot zo ver. Het leukste va de baan is dat ik me sowieso thuis voel in een sportschool ik ben dan net een kind in een snoepwinkel en uiteraard de mensen die je leert kennen met hun streven en hun doelen die ze willen halen waar ze graag jou hulp bij willen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Basic-Fit met

Reviews over Basic-Fit per locatie

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • Fitnessinstructeur (m/v)