Basic-Fit

Bedrijfsleider (m/v)4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 252 reviews

- Samenvatting werken bij Basic-Fit

Uitgelichte review

Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Basic-Fit werken als medewerker of leidinggevende:Ik werk op dit moment als clubmanager bij Basic-Fit, begonnen als oproepkracht en na een aantal jaren kunnen doorstromen naar een leidinggevende functie. Basic-Fit biedt kansen in je carrière doorgroeimogelijkheden, je kan je jezelf ontwikkelen mits je dit zelf wel aangeeft. Pluspunten van het bedrijf: - Doorgroei mogelijkheden.- Sociale netwerk opbouwen.- Op persoonlijk vlak kunnen verbeteren.- Je bent het gezicht van de club.- je bent een team op de werkvloer, dit kan je helemaal zelf indelen.- minpunten- Je werkt vaak alleen.- Stukje salaris kan beter, wil jij op persoonlijk vlak willen verbeteren en je wilt een opstapje gebruiken dan is dit de ideale baan.

Pluspunten

Minpunten

Leuke sfeer in een sportieve omgeving

Een warm management, waar ik de mogelijkheid heb gekregen om ervaring op te doen als clubmanager. Ik ben hier verantwoordelijk voor de club en zorg dus dat alles goed verloopt voor het personeel en de leden van de club. Het schoonmaken in mijn functie vind ik minder leuk, maar het contact met de leden en de vrijheid maakt een hoop goed. de secundaire arbeidsvoorwaarden zouden beter kunnen.

Pluspunten

vrijheid

Minpunten

schoonmaken

De eerste jaren met veel plezier gewerkt, daarna is de werksfeer sterk achteruitgegaan.

Gezellige werkomgeving, veel geleerd

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Het is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Mijn werkzaamheden kunt u terug lezen in mijn cv.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Basic-Fit per locatie

• Basic-Fit