Basic-Fit

Reviews voor Basic-Fit in Rotterdam

Rotterdam3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 252 reviews

Productive en plezier

Ik heb ik geleerd tot nu toe als ik positief blijf, zullen ze om me heen hetzelfde zijn of zelfs voelen.En hard werken loont

Goede werkplek

Tijdens mijn studieperiode heb ik bij Basic-Fit gewerkt. Het is een leuk bedrijf waar je veel kan leren, voornamelijk in de sales. De gezellige werksfeer, de leuke leden en de sportieve omgeving maken het werk leuk om te doen!

Pluspunten

Gezelligheid

Gastvrouw=Schoonmaker

Heb een sollicitatiegesprek gehad (van 2,5 uur lang) en werd bijna aangenomen maar heb dit afgewezen. Deze mensen zoeken een schoonmaker onder naam van gastvrouw. Zeggen duidelijk dat er vooral zware schoonmaak werkzaamheden worden verwacht (dagelijks 4 uur apparatuur schoonmaken). Geen pauze's (worden wel doorbetaald) en je staat in de avonden in je eentje. Dus of je snel een boterham kunt happen of naar de wx kan is je eigen probleem dan. Ze betalen je de minimumloon en willen echt dat je keihard gaat werken zonder te klagen. Nou dacht het niet. Heel jammer dat Basic Fit zulke voorwaarden eist en zo onprofessioneel en zielig omgaat met zijn medewerkers.

Pluspunten

Minpunten

Teveel op te noemen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Basic-Fit gesorteerd op functie

• Basic-Fit
  • Rotterdam