Basic-Fit

Hoofddorp11 reviews

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 252 reviews

- Samenvatting werken bij Basic-Fit

Uitgelichte review

Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Basic-Fit werken als medewerker of leidinggevende:Ik werk op dit moment als clubmanager bij Basic-Fit, begonnen als oproepkracht en na een aantal jaren kunnen doorstromen naar een leidinggevende functie. Basic-Fit biedt kansen in je carrière doorgroeimogelijkheden, je kan je jezelf ontwikkelen mits je dit zelf wel aangeeft. Pluspunten van het bedrijf: - Doorgroei mogelijkheden.- Sociale netwerk opbouwen.- Op persoonlijk vlak kunnen verbeteren.- Je bent het gezicht van de club.- je bent een team op de werkvloer, dit kan je helemaal zelf indelen.- minpunten- Je werkt vaak alleen.- Stukje salaris kan beter, wil jij op persoonlijk vlak willen verbeteren en je wilt een opstapje gebruiken dan is dit de ideale baan.

Minpunten

Wat een diep driest bedrijf!

Ik ben hier maar enkele dagen werkzaam geweest ( tot net 5 weken terug) in dit trieste zooitje als Klanten Service Medewerkster op Hoofdkantoor HoofddorpMaar ik heb nog nooit z'n slechte sollicitatiegesprek gehad!alles liep door elkaar, ik ik wachtte al 2 maanden om EINDELIJK te kunnen beginnen doordat ''mevrouw de Recuiter'' op vakantie was!Mijn sollicitatie liep in de soep door HUN systeem dat een fout melding gaf en mijn sollicitatie werd weer verplaatst naar een maand..Daarna had ik een contract getekend via de website die WEER NIET functioneerde!?Eindelijk, de training van BFF dames die TOTAAL GEEN interesse ALS passie toonden voor hun functie als coaches!Krijg je les via de BEAMER die een contrast hoogte had van min. 90% waardoor je niks kon zien, en dat ze het maar raar vinden dat alle cursisten aan het einde van de dag met zware hoofdpijn naar huis gingen.oh ja! over het ''thuis werken,''Ik wilde wegens mijn vrouw 80% gaan thuis werken, zo dat we elkaar vaker konden zien.Dat was ook volledig het plan volgens de recriuter.nou FORGET IT! GEEN THUISWERKEN.De communicatie was dusdanig slecht, iedereen heeft de handjes in de lucht en weet niet wat er afgesproken is en waarom mensen überhaupt worden aangenomen.Wanneer je om hulp vroeg kwam dat met een diepe zucht van de dames, of het was van ''Ja, zet maar in de wacht, we kijken straks wel'' waarvan je uiteindelijk nooit hulp kreeg en het lid de dupe!En dan je vervolgens met de pauzes mensen lekker afsnauwen en niet eens even GOEDE MORGEN KAN ZEGGEN tegen je NIEUWE COLLEGA?! Maar wel lekker lopen -

Pluspunten

De gratis Cup-A-Soup in de kantine en het loon

Minpunten

De goede begeleiding (waar ik nog steeds op wacht!) eerlijkheid, het bedrijf zelf ÉN communicatie

30 november 2021
Bedankt voor je review. Wat jammer te horen dat je jouw ervaring met Basic-Fit als werkgever niet als positief ervaart. Mede door jouw beoordeling kunnen wij ons blijven verbeteren.

Fijn bedrijf met veel kansen en groei

Sterke groeiende organisatie, waar je veel impact kunt maken. Diverse afdelingen en op de clubs altijd genoeg te doen. Sterke missie en het is fijn om mee te helpen met de missie om iedereen een beetje fitter te maken.

Pluspunten

Impact maken samen binnen een groeiend bedrijf

Thuisgevoel

Met een leuk team gaan we er elke dag tegenaan. Iedereen helpt elkaar. De Engelse taal leer je bijna vanzelf. Na het werken kun je naar de Club waardoor je algehele fitheid op peil blijft. Na het sporten nog een vitaminewater of shake en je dag is voldaan en compleet. Deze baan geeft me voldoening en energie.

Pluspunten

Gezellige kantine

Minpunten

Nog niet ondekt

21 juni 2021
Dank je wel voor je leuke en enthousiaste review 🧡 Wat een top team💪

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om voor te werken, goede sfeer. Jammer genoeg geen doorgroeimogelijkheden

4 mei 2021
Dank je wel voor je reactie! Succes bij je volgende uitdaging, 💪

Gezellig werkzaam in productief team

Leuke afdeling waar we hard werken en de sfeer gezellig is. Onze cultuur is informeel, waar eigen input wordt gewaardeerd en naar wordt geluisterd. We dragen allemaal bij aan de Orange Family!

Pluspunten

Het gezamenlijke "oranje" gevoel

1 maart 2021
Bedankt voor je leuke review, super te vernemen dat je het zo naar je zin hebt bij Basic-Fit! 🧡

Credit Controller

They want to hire somebody that has almost no experience in analysis and they say they will train that person. What they do not mention though is that the person that will train you doesnt know how to do it. They do not explain anything and you have to fish for all the information. They want you to be a full sparring partner very fast about financial operations with somebody that works there for 8 years. That person though is only occupied with himself and cannot train anybody .The head office is like some orange apres ski hut where the same radio station with the same songs is playing all day long. Secondary benefits there are none.

Ongelooflijk naar bedrijf.

Dit bedrijf bestaat echt enkel en alleen uit tuig.

Rare sfeer, slecht salaris en slechte secundaire arbeidsvoorwaarden

Enkele maanden gewerkt op het hoofdkantoor in Hoofddorp, wat ik heb ervaren als vreselijk. Er hangt een hele vervelende sfeer in het callcenter; veel draait om de gunfactor bij de teamleiders. Als je dus niet het lievertje bent van de teamleider, kun je doorgroeien wel vergeten. Ook onderling veel geroddel op de werkvloer over collega's. Geen pensioenopbouw als agents, terwijl de teamleiders en andere werknemers in het bedrijf daar wel recht op hebben.

Pluspunten

Sportschool op kantoor

Minpunten

Slechte sfeer

werken volgens framewerk

ITIL v3 en project management zsm nodig is inrichten van de processen en reviewen.

Pluspunten

lux kantoor en hard werkende collega's

gezellige werk omgeving met geweldige klanten...

Een typische dag bij basicfit begint bij het overnemen van de dienst, een kwartier van tevoren aanwezig zijn en dan doe je de overname... In feite heb ik niet veel geleerd bij basicfit omdat het werk voor zich sprak en het makkelijk te doen was. De collega's waren zoals bij alle bedrijven, je hebt er een paar leuke bij zitten en een paar minder leuke maar aan het einde van de dag gaat het om het resultaat dat je moet en wil behalen, behalve een soms iets wat nare sfeer waren er geen moeilijke aspecten aan deze baan en is het eigenlijk de ideale baan maar geen uitdagingen dat was wel jammer, ik vind het namelijk geweldig om tussen de klanten te zijn en instructies te geven klanten te helpen met knel punten en piek periodes in hun sport en daar zijn ze bij basicfit heel erg gelimiteerd in je mag maar zoveel tot zo ver. Het leukste va de baan is dat ik me sowieso thuis voel in een sportschool ik ben dan net een kind in een snoepwinkel en uiteraard de mensen die je leert kennen met hun streven en hun doelen die ze willen halen waar ze graag jou hulp bij willen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Basic-Fit
  • Hoofddorp