Basic-Fit

Reviews voor Basic-Fit in Ede

Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
Leuk bij baantje veel onder de mensen fijne tijden
Pluspunten
Leerzaam voor me eigen trainingen
Minpunten
Basic Fit is een zeer leuke organisatie waarbij op een dag honderden verschillende gezichten op een dag ziet. Je maakt de leukste dingen pas mee als de leden echter hun doel behalen binnen een bepaalde tijd. Mijn collega's zijn zeer fantastisch, ze zijn erg jong en gedreven en lekker energiek. Het meest leuke is als je zelf even komt trainen en ziet hoe collega's aan het socialiseren zijn tijdens hun dienst. Het minst leuke van deze baan is dat elke personeel bij zijn dienst individueel ter werk gaat. Het zou erg prettig zijn als we in ieder geval met z'n tweeën aan de slag gingen.
ik voel me alsof ik enkel een aanwezigheidsfunctie heb, met enkel wat schoonmaaktaken. je werkt alleen, je opent alleen of sluit alleen, ik voel me dan onveilig. Er is geen administratie, vrijwel geen telefoon ik zoek iets anders, uitdaging, collega's!