Basic-Fit

Reviews voor Basic-Fit in Den Haag

Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
leuke periode gehad. veel geleerd. veel mogelijkheden om door te groeien
Slechtste werkgever waar ik voor heb gewerkt! Je zou denken dat alles goed geregeld is bij zo’n groot bedrijf. Maar intern is alles een zooitje. Worden veel fouten gemaakt door het hoofdkantoor en management. Op de club ben jij hier de dupe van. Het is een bedrijf wat niet om hun werknemers geeft, enkel om winst. Meerdere mensen zijn hier weggegaan met een Burn out. Is je team niet compleet? Dan werk je zelf gewoon 60 uur of meer. De 1 word geweigerd door zijn tattoo’s terwijl er Teamleiders zijn die vol zitten met tattoo’s, piercings etc. Ik raad het andere af om bij Basic Fit te solliciteren, just don’t. 😉
Zelfs de lelijkste club heeft potentie om een goed draaiende toko te worden van basic fity maar het bedrijf is zo verschrikkelijk gericht op budgetten en regels die totaal onzinnig zijn en ten koste gaan van de leden dat het mij niet spijt dat ik niet meer voor dit bedrijf hoef te werken. Het denkt dat het alles kan voorspiegelen onder zeer slechte arbeidsomstandigheden aan zijn personeel, maar mensen geloof me, er is veel meer en beter betaald werk te vinden. Werk waar je daarnaast ook nog gewaardeerd word voor wat je doet, als gastvrouw/manager/schoonmaakster/monteur, en dat alles voor nog geen 10 euro per uur!
Pluspunten
weinig, doorbetaalde pauzes maby...?
Minpunten
slecht/laag loon, geen reiskosten naar eigen club, allerlei regels qua declaraties, veel taken voor weinig loon.
Het is een leuk baan. Ik kan goed omgaan met medewerken. ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Alleen de werk omgeving is niet schoon hoe ze het zeggen.
Veel geleerd, administratie, met klanten omgaan Noodzakeljk brieven sturen, netjes houden van de sportschool.
Wanneer je laat zien dat je graag een stap verder wil dan zijn daar wel mogelijkheden voor maar je inzet moet meer dan 100% zijn. Beloning voor je inzet is dan jammer genoeg minimaal.
Pluspunten
Minpunten
Geen pensioenopbouw