Basic-Fit

Reviews voor Basic-Fit in Amsterdam

Amsterdam6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 252 reviews

Veel werkdruk en slechte werk/privé balans. Niet waard voor de hoeveelheid salaris dat je krijgt

Ik ben erg dankbaar dat Basic Fit mij een baan aanbood tijdens corona, maar ik ben niet tevreden over mijn ervaring bij deze organisatie. Erg jammer want ze hebben veel potentie om uit te groeien tot iets moois.Er worden geen realistische eisen gesteld (beschikbaarheid, flexibiliteit, ziekte). Ze noemen het dat je je flexibel dient op te stellen, maar ze verwachten dat je 24/7 bezig bent met de sportschool en geen leven ernaast hebt. Je wordt overladen met klachten van leden, die eigenlijk horen bij de klantenservice maar die zijn niet te bereiken (ook niet voor medewerkers!). Ze zouden er erg goed aan doen om hun organogram even onder de loep te nemen en de functies naar behoren in te vullen. Het kan namelijk echt niet dat je als teamleider een hele sportschool staat te runnen voor nog geen €13 per uur bruto. Het werk is helaas niet met plezier vol te houden op deze manier. Gelukkig heb ik met leuke collega’s mogen werken, waardoor het werk wat dragelijker was.

Pluspunten

Vaak leuke collega’s, leuke gesprekken voeren met leden

Minpunten

Slecht salaris, geen goede balans tussen werk/privé, waardering wordt niet snel getoond, hoge werkdruk

Officiële reactie van Basic-Fit

3 februari 2022
Bedankt voor je eerlijke review! Wat jammer dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Ambiance de travail execrable

Je ne recommande à personne de travailler pour cette société si vous avez de l'empathie, le sens de la justesse ou si vous êtes un minimum professionnel.

Pluspunten

CE

Commerciele , dynamische en sales-gerichte werkomgeving

Bij Basic-Fit NL heb ik geleerd om zowel fitness instructies te geven als een gastheer te zijn. Van instructies geven tot membership sales maken. Alles zat in mijn taken pakket.

Basic fit

Friendly environment to work, open space desks, travellers as colleagues and young managers, made this hard task as costumer service much easier to get by

Pluspunten

friendly colleagues

Minpunten

costumers

Gezellig!

Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.

Pluspunten

Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!

Minpunten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden

Balie receptie medewerker

Gezellige werksfeer met klanten, veel afwisseling gedurende een werk dag. Sales budgetten zijn aan de orde.

Pluspunten

Relaxe werkfeer

Minpunten

Altijd alleen werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Basic-Fit
  • Amsterdam