Basic-Fit

Reviews voor Basic-Fit in Amsterdam

Uitgelichte review
Basic-Fit heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
I will definitely recommend it to anyone who wants to be part of a great environment of work and who is ready to work hard to makes the clients happy at the end.
Je ne recommande à personne de travailler pour cette société si vous avez de l'empathie, le sens de la justesse ou si vous êtes un minimum professionnel.
Pluspunten
CE
Bij Basic-Fit NL heb ik geleerd om zowel fitness instructies te geven als een gastheer te zijn. Van instructies geven tot membership sales maken. Alles zat in mijn taken pakket.
Friendly environment to work, open space desks, travellers as colleagues and young managers, made this hard task as costumer service much easier to get by
Pluspunten
friendly colleagues
Minpunten
costumers
Ik omschrijf Basic-Fit als een leuke en vooral gezellig werk omgeving. Als je de leden kent is het erg leuk en gezellig! Met iedereen een babbeltje houden dat is allemaal geen probleem. De ene teamleider is strenger als de ander. Ik heb hele leuke tijd gehad bij dit bedrijf. Wat ook erg handig is van zo een groot en bekend bedrijf.. Er zijn zoveel filialen dat je overal kan en mag invallen. Je kan zelf overplaatsing krijgen mocht je naar de andere kant van Holland verhuizen. Er worden jaarlijks feesten georganiseerd voor alle werknemers en dit word groot gedaan! Het enige wat ik vervelend vond van dit werk is dat je alles zelf moet schoonmaken. Ook de zware spullen dien je alleen te tillen en op hun plek te leggen. Verder sta je op de meeste filialen alleen en ben je dus niet aan het werk met een collega. Soms is dit wel leuk, maar na een tijdje gaat het vervelen.
Pluspunten
Gratis sporten en adds, werken in andere omgeving, leuke team!
Minpunten
Je bent zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak werkzaamheden
Gezellige werksfeer met klanten, veel afwisseling gedurende een werk dag. Sales budgetten zijn aan de orde.
Pluspunten
Relaxe werkfeer
Minpunten
Altijd alleen werken