Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Zeer leuk team om leiding aan te geven

16 september 2016
Wanneer je laat zien dat je graag een stap verder wil dan zijn daar wel mogelijkheden voor maar je inzet moet meer dan 100% zijn. Beloning voor je inzet is dan jammer genoeg minimaal.
Pluspunten
Minpunten
Geen pensioenopbouw
13 juni 2020
Teamleider (voormalige medewerker) - Oss en Den Bosch
Mijn directe leidinggevende deed zijn best om ons te stimuleren maar vanaf hem naar boven totaal geen medeleven met personeel. En vooral verkeerde mensen op verkeerde plek.
Pluspunten
Dicht bij huis en enige vrijheid in mijn werk
Minpunten
Het personeel is een nummer, een te kleinerende titel voor
7 december 2019
Teamleider (huidige medewerker) - Diemen
Ik werk bijna 3 jaar voor basic-fit en ga mijn review daarop baseren. Ik heb mijzelf opgewerkt van tijdelijke gastheer naar een Teamleider in vast dienstverband. Ik vind de uitdaging van het werk als teamleider leuk. Het oplossen van klachten, verhogen van sales, het onderhouden en open houden van de club met ziekte, uitval en verloop van personeel. Dat gezegd hebbende ben je zelf de directe verantwoordelijke voor de sportschool. Maar, in de afhandeling vaak afhankelijk van het management boven jou functie. Het is niet mogelijk om direct een loodgieter te bellen als er bv een toilet overloopt. De elektricien voor als het elektriciteit uitvalt etc.. Hier zit altijd een tussenstap. Dit wordt logischerwijs mede veroorzaakt door de 100en clubs dat basic-fit heeft. Als Teamleider binnen basic-fit ben je eigenlijk een locatie manager als er iets mis is op de club, wordt jij als eerste gebeld. Dit hoort nu eenmaal bij de functie. Maar, kan zich wel uiten in druk voor je privé leven. Dit alles biedt wel een mooie uitdagende baan. Ik kijk terug op een fijne tijd waar ik veel geleerd heb en mezelf breder ontwikkelde op verschillende vlakken. Ik heb geen spijt dat ik voor Basic-fit gekozen heb. Ik neem de ervaringen mee naar de voor mij volgende uitdaging maar, zou in de toekomst graag terug willen komen om nogmaals in oranje te spelen.
11 februari 2020
Fitness instructeur (voormalige medewerker) - Den Haag
leuke periode gehad. veel geleerd. veel mogelijkheden om door te groeien
  1. Zeer leuk team om leiding aan te geven