Logo van Basic-Fit
Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Welcome to burn-out city

Tijdens mijn werk bij deze werkgever heb ik mezelf slechter gevoeld dan bij welke werkgever dan ook. Als je ziek bent mag je zelf vervanging gaan zoeken, ook als deze ziekte burn-out gerelateerd is. De manager houdt geen overzicht op de ziekmeldingen of de medewerkers. Het kerstpakket is een grap. De werkzaamheden zijn gezeur oplossen van je medewerkers, leden en manager. Met nadruk op het oplossen van gezeur. Maandelijkse taak is hierbij ook ruziemaken, ergens in de maand wordt iemand boos op je.

Pluspunten

Leden doen vaak ook aardig

Minpunten

Management, bedrijfsvoering, inbreuk op privéleven

Bekijk alle reviews over 187

Negative beoordeling.

Mijn directe leidinggevende deed zijn best om ons te stimuleren maar vanaf hem naar boven totaal geen medeleven met personeel. En vooral verkeerde mensen op verkeerde plek.

Pluspunten

Dicht bij huis en enige vrijheid in mijn werk

Minpunten

Het personeel is een nummer, een te kleinerende titel voor

Fijne tijd bij Basic-Fit.

Ik werk bijna 3 jaar voor basic-fit en ga mijn review daarop baseren. Ik heb mijzelf opgewerkt van tijdelijke gastheer naar een Teamleider in vast dienstverband. Ik vind de uitdaging van het werk als teamleider leuk. Het oplossen van klachten, verhogen van sales, het onderhouden en open houden van de club met ziekte, uitval en verloop van personeel. Dat gezegd hebbende ben je zelf de directe verantwoordelijke voor de sportschool. Maar, in de afhandeling vaak afhankelijk van het management boven jou functie. Het is niet mogelijk om direct een loodgieter te bellen als er bv een toilet overloopt. De elektricien voor als het elektriciteit uitvalt etc.. Hier zit altijd een tussenstap. Dit wordt logischerwijs mede veroorzaakt door de 100en clubs dat basic-fit heeft. Als Teamleider binnen basic-fit ben je eigenlijk een locatie manager als er iets mis is op de club, wordt jij als eerste gebeld. Dit hoort nu eenmaal bij de functie. Maar, kan zich wel uiten in druk voor je privé leven. Dit alles biedt wel een mooie uitdagende baan. Ik kijk terug op een fijne tijd waar ik veel geleerd heb en mezelf breder ontwikkelde op verschillende vlakken. Ik heb geen spijt dat ik voor Basic-fit gekozen heb. Ik neem de ervaringen mee naar de voor mij volgende uitdaging maar, zou in de toekomst graag terug willen komen om nogmaals in oranje te spelen.
Zelfde functieZelfde locatie

Slecht organisatorisch, leuke teams

Je werkt in leuke teams (afhankelijk van de club en managers). Arbeidsvoorwaarden zijn wel te laag in vergelijking met vergelijkbare functies en verantwoordelijkheden evenals persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,2

• Basic-Fit