Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Waardeloos bedrijf

13 september 2017
Als je schoonmaakwerk zoekt zit je aan het goede adres. Je zit met z'n alle in een groepsapp, verschrikkelijk want het gaat alleen maar over openstaande diensten en dat de sales omhoog moeten. Ze vragen of je een e-learning wilt maken die 1,5 uur duurt (gewoon in je eigen tijd). Minimumloon van €9,03 per uur. Je bent hier geheel zelfstandig, ook als je met vragen zit los je het maar zelf op en anders kan je het op de mail zetten. Per abonnement die je verkoopt moet je minimaal 2 extra's bij verkopen want anders krijg je op je kop of kom je niet in aanmerking voor loonverhoging. Sales sales sales pff. Maaltijd vergoeding komt niet in hun woordenboek voor. Diensten zijn van 07:00-15:00 15:00-22:30 of 18:30-22:30. Aan het eind van de dag mag je alle gewichten ook nog eens zelf opruimen, want mensen maken er een puinhoop van.
Pluspunten
Contact met de klanten
Minpunten
Te weinig salaris voor wat je moe t doen, geen maaltijd vergoeding, slecht contact met leidinggevende
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
10 juli 2020
Gastvrouw. Schoonmaken, informatie geven en HDL-taken (voormalige medewerker) - Alexandrium
Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring