Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

slechte werksfeer

27 april 2018
Bij basic fit goes gaan de dingen niet zoals eerst worden afgesproken. In het sollicitatiegesprek zou ik 2 vaste dagen gaan werken dwz. 16 uur per week. eenmaal aan het werk was dit 24 uur waarvan elk weekend! ook kom je in een groepsapp dus je hebt ook in je prive leven geen rust. op het werk zelf ben je alleen maar met schoonmaken en sales bezig. verder werd er onderling veel gemanipuleert wat betreft diensten er kan niks en er moet alles. Ik had het er na 2 weken al gezien.
Pluspunten
Minpunten
geen pensioen slecht uurloon
26 september 2020
Schoonmaakster (huidige medewerker) - Nederland
Als schoonmaakster zeer slecht betaald ten opzichte van een gastvrouw. Hetzelfde geld maar voor een stuk zwaarder werken. Als gastvrouw zit je meestal bij de balie te hangen. Terwijl zij ook moeten schoonmaken. Dus erg scheef in dit bedrijf bah. Slecht betaald en geen pensioen.
Pluspunten
Klantcontact met sommige leden
Minpunten
Salaris en het werk zelf
4 december 2016
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Goes
Voor 16 uur aangenomen maar in de praktijk was het opeens 25 uur inclusief de weekenden. Kortom in het sollicitatiegesprek werd de functie anders voor gedaan dan in werkelijkheid. Veel poetswerk ook kom je in een groepsapp waar je op allerlei manieren word gemanipuleerd extra te werken of dat er diensten anders zijn dan in manus het zogenoemde rooster staan. Erg vreemd sfeertje waarbij collega's elkaar tegen spreken. Niets is wat het lijkt bij basic fit goes.
Pluspunten
Minpunten
Alles
12 april 2021
...... (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Fijn bedrijf om voor te werken, goede sfeer. Jammer genoeg geen doorgroeimogelijkheden