Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Slechte ervaring

4 december 2016
Voor 16 uur aangenomen maar in de praktijk was het opeens 25 uur inclusief de weekenden. Kortom in het sollicitatiegesprek werd de functie anders voor gedaan dan in werkelijkheid. Veel poetswerk ook kom je in een groepsapp waar je op allerlei manieren word gemanipuleerd extra te werken of dat er diensten anders zijn dan in manus het zogenoemde rooster staan. Erg vreemd sfeertje waarbij collega's elkaar tegen spreken. Niets is wat het lijkt bij basic fit goes.
Pluspunten
Minpunten
Alles
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
27 april 2018
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) - goes
Bij basic fit goes gaan de dingen niet zoals eerst worden afgesproken. In het sollicitatiegesprek zou ik 2 vaste dagen gaan werken dwz. 16 uur per week. eenmaal aan het werk was dit 24 uur waarvan elk weekend! ook kom je in een groepsapp dus je hebt ook in je prive leven geen rust. op het werk zelf ben je alleen maar met schoonmaken en sales bezig. verder werd er onderling veel gemanipuleert wat betreft diensten er kan niks en er moet alles. Ik had het er na 2 weken al gezien.
Pluspunten
Minpunten
geen pensioen slecht uurloon