Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Slecht voor de mensen

Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.

Alles draait om sales

Ik zou niet solliciteren bij Basic-Fit als je geen sales talent bent. Er wordt niks in de vacatures voor gastvrouw/heer gezegd over 'Yanga', maar dat is eigenlijk je hele werk. Het draait enkel om sales maken en hun sportwater aansmeren bij leden, als je dit niet kan dan word je ontslagen/kan je beter niet eens solliciteren. Verder ben je schoonmaakster en politie-agent bij de poort. Ze doen dit overigens heel slim door er niks over te zeggen in vacatures/sollicitaties omdat veel mensen (die bij een SPORTSCHOOL solliciteren) natuurlijk geen zin hebben in het dagelijkse gezeur over sales; maar wees maar voorbereid. Oh en provisie voor de hoog verwachte sales doen ze ook niet aan.

Pluspunten

De leden

Minpunten

Te laag salaris, te hoge druk over sales (waar je overigens geen provisie voor krijgt)

Officiële reactie van Basic-Fit

15 december 2021
Bedankt voor je review. Ik betreur het enorm dat jij niet zo enthousiast bent over jouw tijd bij Basic-Fit. In onze vacaturetekst benoemen wij dat je onze producten ook zal moeten verkopen (waaronder Yanga), maar ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk aan jou is gemaakt. Ik wens je heel veel succes met je volgende uitdaging.

Waardeloze werkgever

Ben je liever lui dan moe, solliciteer dan direct! Meeste collega's zaten hele dagen op kantoor uit hun neus te vreten. Dit alles had geen consequenties. Heb je hier commentaar op, dan pas je niet in het team. Geen pensioen opbouw.

Pluspunten

Gratis sporten.

Minpunten

Geen pensioen opbouw laag salaris.

Officiële reactie van Basic-Fit

30 november 2021
Bedankt voor je review. Ik vind het spijtig te vernemen dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Geweldige sfeer

Naast mijn baan als doktersassistente is het heerlijk om les te geven. Geweldige collega's en heerlijke enthousiaste mensen die in de les komen. Het leukste van het lesgeven is de sfeer in de groep, het samen bewegen. Het moeilijkste van de baan is dat je iedere 3 maanden een volledige choreografie uit je hoofd moet leren, maar dat houdt je ook actief.

Pluspunten

Gratis bezoek sportschool

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • Slecht voor de mensen