Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Slecht betaald/ slechte werksfeer

26 september 2020
Als schoonmaakster zeer slecht betaald ten opzichte van een gastvrouw. Hetzelfde geld maar voor een stuk zwaarder werken. Als gastvrouw zit je meestal bij de balie te hangen. Terwijl zij ook moeten schoonmaken. Dus erg scheef in dit bedrijf bah. Slecht betaald en geen pensioen.
Pluspunten
Klantcontact met sommige leden
Minpunten
Salaris en het werk zelf
27 april 2018
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) - goes
Bij basic fit goes gaan de dingen niet zoals eerst worden afgesproken. In het sollicitatiegesprek zou ik 2 vaste dagen gaan werken dwz. 16 uur per week. eenmaal aan het werk was dit 24 uur waarvan elk weekend! ook kom je in een groepsapp dus je hebt ook in je prive leven geen rust. op het werk zelf ben je alleen maar met schoonmaken en sales bezig. verder werd er onderling veel gemanipuleert wat betreft diensten er kan niks en er moet alles. Ik had het er na 2 weken al gezien.
Pluspunten
Minpunten
geen pensioen slecht uurloon
1 maart 2021
Clustermanager (huidige medewerker) - Midden-Nederland
Basic-Fit ervaar ik als een hele fijne werkgever die oog heeft voor zijn/haar medewerkers. Een leuke werksfeer vinden we belangrijk en de organisatie staat open voor feedback vanuit alle lagen. Er is veel ruimte voor doorgroei en dit wordt gestimuleerd door leidinggevenden.Er is aandacht voor de werk- en privebalans en hier wordt in meegedacht.Het werk als leidinggevende bij Basic-Fit is erg divers en als je ideeën uit die toepasbaar zijn worden ze zeker opgepikt.
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
nvt
Officiële reactie van Basic-Fit
2 maart 2021
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. 💪🧡
15 februari 2021
HR (huidige medewerker) - Hoofddorp
Leuke afdeling waar we hard werken en de sfeer gezellig is. Onze cultuur is informeel, waar eigen input wordt gewaardeerd en naar wordt geluisterd. We dragen allemaal bij aan de Orange Family!
Pluspunten
Het gezamenlijke "oranje" gevoel
Officiële reactie van Basic-Fit
1 maart 2021
Bedankt voor je leuke review, super te vernemen dat je het zo naar je zin hebt bij Basic-Fit! 🧡
  1. Slecht betaald/ slechte werksfeer