Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

slaafje

1 juni 2016
Gewerkt bij dit bedrijf en voor 9,45 bruto ben je je hele dienst aan het schoonmaken. Multiculturele sport school met veel opstootjes. Daar je alleen staat kun je toekijken want veiligheid is ver te zoeken Klanten klagen altijd omdat betalingen nooit goed gaan dus psychologisch agressief wordt je constant aangevallen. Je sluit altijd alles af dus veilig ben je nooit. Ongelukken dagelijks dankzij de kapotte apparatuur en hoe goed je ook poetst de hygiëne is ver te zoeken. Overleggen op deze punten is onmogelijk want dan ben he je baan kwijt Geen aanrader .
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
10 juli 2020
Gastvrouw. Schoonmaken, informatie geven en HDL-taken (voormalige medewerker) - Alexandrium
Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring