Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Schoonmaakster verdiend meer

7 maart 2016
Ik heb in 2 reviews al precies gelezen zoals mijn ervaring met dit bedrijf ook is. Vacature was gastvrouw, maak er maar schoonmaakster van. Veel leden kun je niet eens verwelkomen omdat je met je snufferd in de poetsdoeken zit. Grotendeels bestaat het werk uit schoonmaken. In de vacature staat begeleiden van leden met het gebruik van apparatuur. Dit MAG niet! Eenmaal op de werkvloer zal je verteld worden dat je leden niet mag begeleiden. Je mag ze cardio uitleggen maar daar houd het dan ook echt bij op. Je werkt alleen.. Dus ook met calamiteiten sta je er alleen voor. Dus ook met drukte. Denk het je maar eens in... Je hoopt dat er natuurlijk nooit calamiteiten zullen plaats vinden!!!!!!!! Maar je moet wel weten hoe of wat, en dat in je eentje? Plus afsluiten alleen is ook niet altijd tof, laat staan voor vrouwen. En geloof me ook hier krijg je een grote bek hoor. Kerstpakket? Uhm wat is dat? Salaris haha of zullen we het een kleine vergoeding noemen.. Schoonmaak verdient beter! Je tijden die je door krijgt om te werken zijn je tijden dat je betaald krijgt. Alles wat ervoor of erna is. Is eigen tijd!!!!!! Ben je paar seconde te laat, is 15 minuten minder betaald. Privé???? Wat is dat??? Je bent verplicht in een groepsapp te zitten, geweldig als je vrij bent! Lkkr ontspannen terwijl je het geklaag van je collega's leest En zo zijn er nog wel wat dingen waar ik me beter niet over kan uitlaten. Nee absoluut GEEN aanrader! Wat de vorige ex werknemers zeggen idd Uitbuiters komt zeker wel in de buurt
Pluspunten
Gratis sporten... Maar wil je als je vrij bent naar je werk?
Minpunten
Zie hierboven
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
10 juli 2020
Gastvrouw. Schoonmaken, informatie geven en HDL-taken (voormalige medewerker) - Alexandrium
Ik werk graag bij basic fit. het was een geweldige ervaring
  1. Schoonmaakster verdiend meer