Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

Productive en plezier

25 november 2020
Ik heb ik geleerd tot nu toe als ik positief blijf, zullen ze om me heen hetzelfde zijn of zelfs voelen.En hard werken loont
10 juni 2015
Baliemedewerkster / Gastvrouw (huidige medewerker) - Zwijndrecht, ZH
Ik werk sinds 1 mei met veel plezier als Baliemedewerkster / Gastvrouw bij Basic-Fit te Zwijndrecht. Het viel mij 1.5 jaar geleden op, toen ik er als clublid kwam sporten, dat er een hele ongedwongen sfeer heerste. Iedereen is gelijk en iedereen is gezellig aan zijn gezondheid aan het werken. Ik hoop nog een lange tijd sportief werkzaam te zijn.
Pluspunten
Ik heb hele fijne collega's en de sfeer is super goed.
Minpunten
Ik heb nog geen minpunten ontdekt.
2 juli 2018
Gastheer (voormalige medewerker) - Rotterdam
Tijdens mijn studieperiode heb ik bij Basic-Fit gewerkt. Het is een leuk bedrijf waar je veel kan leren, voornamelijk in de sales. De gezellige werksfeer, de leuke leden en de sportieve omgeving maken het werk leuk om te doen!
Pluspunten
Gezelligheid
24 januari 2018
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Rotterdam
Heb een sollicitatiegesprek gehad (van 2,5 uur lang) en werd bijna aangenomen maar heb dit afgewezen. Deze mensen zoeken een schoonmaker onder naam van gastvrouw. Zeggen duidelijk dat er vooral zware schoonmaak werkzaamheden worden verwacht (dagelijks 4 uur apparatuur schoonmaken). Geen pauze's (worden wel doorbetaald) en je staat in de avonden in je eentje. Dus of je snel een boterham kunt happen of naar de wx kan is je eigen probleem dan. Ze betalen je de minimumloon en willen echt dat je keihard gaat werken zonder te klagen. Nou dacht het niet. Heel jammer dat Basic Fit zulke voorwaarden eist en zo onprofessioneel en zielig omgaat met zijn medewerkers.
Pluspunten
Minpunten
Teveel op te noemen