Basic-Fit
Bekijk alle reviews over Basic-Fit

Basic-Fit

Review over Basic-Fit van een medewerker

Onsympathiek bedrijf met geen empathie

Prima baan, het management is echter teleurstellend. De manier waarop er met de werknemers gecommuniceerd word is erg teleurstellend, er worden besluiten gemaakt die door leugens verdedigd worden. Hoe dingen overgebracht en gecommuniceerd worden is een groot minpunt. Geprobeerd netjes problemen op te lossen maar dit is helaas niet wederzijds. Al met al een erg laks, onsympathiek en chaotisch bedrijf. Geen aanrader.

Pluspunten

Contact met leuke klanten

Minpunten

Ongeorganiseerd, onsympathiek, management, communicatie

Alles draait om sales

Ik zou niet solliciteren bij Basic-Fit als je geen sales talent bent. Er wordt niks in de vacatures voor gastvrouw/heer gezegd over 'Yanga', maar dat is eigenlijk je hele werk. Het draait enkel om sales maken en hun sportwater aansmeren bij leden, als je dit niet kan dan word je ontslagen/kan je beter niet eens solliciteren. Verder ben je schoonmaakster en politie-agent bij de poort. Ze doen dit overigens heel slim door er niks over te zeggen in vacatures/sollicitaties omdat veel mensen (die bij een SPORTSCHOOL solliciteren) natuurlijk geen zin hebben in het dagelijkse gezeur over sales; maar wees maar voorbereid. Oh en provisie voor de hoog verwachte sales doen ze ook niet aan.

Pluspunten

De leden

Minpunten

Te laag salaris, te hoge druk over sales (waar je overigens geen provisie voor krijgt)

15 december 2021
Bedankt voor je review. Ik betreur het enorm dat jij niet zo enthousiast bent over jouw tijd bij Basic-Fit. In onze vacaturetekst benoemen wij dat je onze producten ook zal moeten verkopen (waaronder Yanga), maar ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk aan jou is gemaakt. Ik wens je heel veel succes met je volgende uitdaging.

Waardeloze werkgever

Ben je liever lui dan moe, solliciteer dan direct! Meeste collega's zaten hele dagen op kantoor uit hun neus te vreten. Dit alles had geen consequenties. Heb je hier commentaar op, dan pas je niet in het team. Geen pensioen opbouw.

Pluspunten

Gratis sporten.

Minpunten

Geen pensioen opbouw laag salaris.

30 november 2021
Bedankt voor je review. Ik vind het spijtig te vernemen dat jouw werkervaring bij Basic-Fit niet zo positief is verlopen. Wij waarderen jouw beoordeling enorm en zullen jouw ervaringen zeker intern delen.

Je bent schoonmaker

Je bent schoonmaker, werksfeer is niet veilig. Je word zwaar onderbetaald.

30 november 2021

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Basic-Fit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Basic-Fit in populaire locaties

• Basic-Fit
  • Onsympathiek bedrijf met geen empathie