Basic-Fit
Review over Basic-Fit van een medewerker

just a number

3 april 2019
Zelfs de lelijkste club heeft potentie om een goed draaiende toko te worden van basic fity maar het bedrijf is zo verschrikkelijk gericht op budgetten en regels die totaal onzinnig zijn en ten koste gaan van de leden dat het mij niet spijt dat ik niet meer voor dit bedrijf hoef te werken. Het denkt dat het alles kan voorspiegelen onder zeer slechte arbeidsomstandigheden aan zijn personeel, maar mensen geloof me, er is veel meer en beter betaald werk te vinden. Werk waar je daarnaast ook nog gewaardeerd word voor wat je doet, als gastvrouw/manager/schoonmaakster/monteur, en dat alles voor nog geen 10 euro per uur!
Pluspunten
weinig, doorbetaalde pauzes maby...?
Minpunten
slecht/laag loon, geen reiskosten naar eigen club, allerlei regels qua declaraties, veel taken voor weinig loon.
18 september 2020
Gastvrouw/receptioniste (voormalige medewerker) - Enschede
Ze beloven je can alles maar komen niks na. Na gesprekken te hebben gevoerd word alles tegen gehouden.
18 augustus 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Maastricht
Had nog nooit in een sportschool gewerkt maar wilde het zeker een kans geven. Maar ik weet dat ik het nooit meer ga doen. Collega's waren leuk alleen de teamleider toen was heel erg op zichzelf gericht en als je ergens mee zat en dit wou bespreken werd dat nooit gedaan. Heel jammer.
Minpunten
je staat er soms alleen voor
11 februari 2020
Fitness instructeur (voormalige medewerker) - Den Haag
leuke periode gehad. veel geleerd. veel mogelijkheden om door te groeien